"seksi on muutakin kuin yhdyntää"

Vierailija

Ärsyttää että tätä hoetaan kaikkialla koko ajan. Miksi ihmeessä sen pitäisi olla muutakuin esileikki ja yhdyntä? Esim jossakin lehdessä oli juuri juttua siitä, että mies voi tyydyttää naisen vaikka ei pystyisikään yhdyntään. Joo, kyllä, jotkut nauttivat esim suuseksistä. Mutta kaikki eivät kuitenkaan nauti. Itse en saa suuseksistä mitään ja minulle se nautinto tulee yhdynnästä. Seksiä en siis harrasta, jollen saa yhdyntää, koska suuseksi ei tunnu hyvältä, eikä myöskään muunkaanlainen klitoriksen suora koskettelu.

Tämän aloituksen ei ole tarkoitus nyt alkaa kinaamaan eri seksitavoista sinänsä. Jos joku tykkää suuseksistä, niin en siihen ole puuttumassa, vaan siihen, että kaikille ne vaihtoehtoiset tavat eivät yksinkertaisesti tunnu hyvältä, eikä kyse ole mistään valinnasta. En minä ainakaan pysyt pakottamaan itseäni nauttimaan tietynlaisesta seksistä.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Näinhän se on. Siis ei sinänsä sen toteaminen, että seksi VOI olla muutakin kuin yhdyntä, vaan se, kun kommentilla vähätellään toisten kokemukset seksin huonoudesta.

Ärsyttää, kun koko ajan tyrkytetään suuseksiä ja sitä sun tätä, kun sanoo, että miehellä tulee aivan liian nopeasti, että seksi olisi tyydyttävää. No, entä kun se suuseksi on vielä sitä yhdyntääkin onnettomampaa?

Toisin sanoen lisäisin tuohon lauseeseen sen "voi" sanan, ja välttäisin lauseen käyttöä toisen kokemuksien lyttäämiseksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti jaksat vauhkota asiasta, joka on mielipideasia ja muiden mielipiteet ei sun seksielämään vaikuta tippaakaan.

Ei toki vaikuta :D Mutta ärsyttää että sitä hoetaan totuutena, että seksin voi aina hoitaa muullakin tavalla kuin yhdynällä. Ei voi. Jos mikään muu ei tuota seksuaalista nautintoa niin ei voi.

Lisäksi ajatellaan, että jos mies tai nainen ei kykene yhdyntään, on pelkästään omasta halusta kiinni, tyydyttyykö muilla tavoin. Itselle ei ainakaan ole mikään valintakysymys se että en nauti suuseksistä. En vain nauti. ap

Vierailija

Emätintti :) Pitkästä aikaa.

Sinulle seksi = yhdyntä. Monille muille seksi = muutaKIN kuin yhdyntää.

Meillä ensin suudellaan ja hyväillään molemmin puolin. Sit mies nuolee mulle taivaallisen orgasmin ja sitten mä mahdollisesti annan hänelle suuseksiä hetken, jonka jälkeen yhdyntä. Nautin yhdynnästäKIN todella paljon ja saan yleensä yhdynnässäKIN. Mutta tykkään MYÖS suuseksistä tai sormilla hyväilystä. Minulle ja miehelleni seksi on siis muutaKIN kuin yhdyntää. Ikävä, että sä olet noin rajoittunut.

Vierailija

minua suuseksi vaan kiihottaa, se ei ollenkaan tyydytä. Varsinaisen tyydytyksen saan vain yhdynnästä. Vaikka kummassakin saan orgasmeja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Siis ei sinänsä sen toteaminen, että seksi VOI olla muutakin kuin yhdyntä, vaan se, kun kommentilla vähätellään toisten kokemukset seksin huonoudesta.

Ärsyttää, kun koko ajan tyrkytetään suuseksiä ja sitä sun tätä, kun sanoo, että miehellä tulee aivan liian nopeasti, että seksi olisi tyydyttävää. No, entä kun se suuseksi on vielä sitä yhdyntääkin onnettomampaa?

Toisin sanoen lisäisin tuohon lauseeseen sen "voi" sanan, ja välttäisin lauseen käyttöä toisen kokemuksien lyttäämiseksi. 

Joo samaa mieltä. Tottakai seksi voi olla kaikkea muutakin. Mutta ei se autoamattisesti tuota nautintoa kaikille. Itsekin olen miettinyt usein tuota, että miehen nopeaan laukeamiseen suositellaan juurikin esim sitä, että nainen hoidellaan ensin suuseksillä. Mutta en minä halua suuseksiä, en  nauti  siitä enkä saa tyydystä. Nautin nimenoman yhdynnän tunteesta, siitä miltä tuntuu kun penis liikkuu edes takaisin. Monella tämäkin on ollut vaikeaa käsittä, että itse yhdynnästä voi nauttia suunnattomasti, itse niistä yhdyntäliikkeistä eikä pelkästääno orgasmista. Sen takia olisi surkeaa, jos seksi kestäisi sen pari minuuttia, eihän siinä pysytisi kunnolla nauttimaan. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä ensin suudellaan ja hyväillään molemmin puolin. Sit mies nuolee mulle taivaallisen orgasmin ja sitten mä mahdollisesti annan hänelle suuseksiä hetken, jonka jälkeen yhdyntä. Nautin yhdynnästäKIN todella paljon ja saan yleensä yhdynnässäKIN. Mutta tykkään MYÖS suuseksistä tai sormilla hyväilystä. Minulle ja miehelleni seksi on siis muutaKIN kuin yhdyntää. Ikävä, että sä olet noin rajoittunut.

Miksikä sä oikein mua haukut?? :D
No rajoittnut en ole. Mutta en oikein ymmärrä, miten ihmeessä pystyisin pakottamaan itseni nauttimaan muusta seksistä. Kyse ei ole valinnasta eikä estoista. Jos nauttisin enemmän suuseksistä, niin tottakai sitä harrastaisin. Tällä hetkellä on sellainen tilanen, että en itse sairauden takia kykene yhdyntään. Pikkaisen ärsyttää kun aina sanotaan, että ei tyydytykseen tarvita yhdyntää, no kyllä tarvitaan minun kohdallani. Kun suuseksissä ei ole minulle mitään seksuaalista. Jos jollekulle muulle on, niin ei haittaa mua.

Vierailija

Jotkut peilaavat todellisuutta pelkästään itsensä kautta. Tällöin voi olla vaikea käsittää, että esim. seksi voi noin yleisesti tarkoittaa muutakin kuin yhdyntää, jos se juuri itselle on vain ja ainoastaan pissavehkeiden hinkkaamista yhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rajoittnut en ole. Mutta en oikein ymmärrä, miten ihmeessä pystyisin pakottamaan itseni nauttimaan muusta seksistä. Kyse ei ole valinnasta eikä estoista. Jos nauttisin enemmän suuseksistä, niin tottakai sitä harrastaisin. Tällä hetkellä on sellainen tilanen, että en itse sairauden takia kykene yhdyntään. Pikkaisen ärsyttää kun aina sanotaan, että ei tyydytykseen tarvita yhdyntää, no kyllä tarvitaan minun kohdallani. Kun suuseksissä ei ole minulle mitään seksuaalista. Jos jollekulle muulle on, niin ei haittaa mua.

Emätintiksi sanoin, olet se sama jankkaaja, joka säännöllisen epäsäännöllisesti tästä meuhkaa...

Olethan sä rajoittunut, jos ainoa nautinnon tie on yhdyntä. Mä esimerkiksi saan kolmella eri tavalla miehen kanssa: kielellä, sormilla ja peniksellä. Sä vain peniksellä. Rajoittunutta. Opettele ja antaudu nautinnolle, äläkä ole noin yhdyntäkeskeinen ja rajoittunut!

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Naiset haaveilevat suuseksistä neljä kertaa vähemmän kuin miehet. Naisille suulla tai käsillä hoidelluksi tuleminen ei ole samanlainen itsestäänselvä hoitomuoto kuin miehille, vaan hauska lisähipellys, joka voi tulla spontaanisti mieleen kiihkeänä hetkenä. Osittain tästä syystä miehiä yritetään satuttaa vihjailemalla riittämättömästä peniksen koosta tai erektiosta eikä huonoista nuolemis- tai hivelytaidoista.

Miesten on paljon helpompi nauttia erilaisista tyydytysmuodoista kuin naisten. Mies voi saada orgasmin jopa peniksen hieromisesta jalkapohjien välissä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Suuseksi ei tunnu minustakaan ollenkaan hyvältä. En myöskään halua orgasmia ennen yhdyntää, koska se vähentää nautintoa, kun itse asiaan päästään, ja saa minut kuivumaan nopeammin, koska huippu on jo saavutettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotkut peilaavat todellisuutta pelkästään itsensä kautta. Tällöin voi olla vaikea käsittää, että esim. seksi voi noin yleisesti tarkoittaa muutakin kuin yhdyntää, jos se juuri itselle on vain ja ainoastaan pissavehkeiden hinkkaamista yhteen.

Ymmärrän kyllä täysin, että voi olla!! Mutta se, että kaikille tuputetaan suuseksiä ja oleteaan että kaikki siitä nauttisivat, on väärin! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä täysin, että voi olla!! Mutta se, että kaikille tuputetaan suuseksiä ja oleteaan että kaikki siitä nauttisivat, on väärin! ap

Väärin on. Niin väärin. Minuakin risoo, kun jatkuvasti saa olla hätistelemässä suuseksin tuputtajia pois. Milloin ne soittaa ovikelloa, milloin väijyy työpaikan parkkiksella. Joskus ovat ilmestyneet lounasaikaan ravintolaankin. Ei saa rauhaa, ei. Paras oli, kun miesystäväkseni naamioituneena oli jo vetämässä housuja pois kuola suupielistä valuen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Emätintiksi sanoin, olet se sama jankkaaja, joka säännöllisen epäsäännöllisesti tästä meuhkaa...

Olethan sä rajoittunut, jos ainoa nautinnon tie on yhdyntä. Mä esimerkiksi saan kolmella eri tavalla miehen kanssa: kielellä, sormilla ja peniksellä. Sä vain peniksellä. Rajoittunutta. Opettele ja antaudu nautinnolle, äläkä ole noin yhdyntäkeskeinen ja rajoittunut!

Ymmärrätkö, että noi nautintoasiat on kiinni myös anatomisista syistä? En tykkää klitoriksen suorasta hyväilystä, koska se ei tunnu hyvältä. Miksi ihmeessä mun pitäis alkaa siedättään itseäni jos se klitoriksen suora koskettelu ei tunnu hyvältä. Ja miksi haukut mua rajoittuneeksi? En ole rajoittunut, mulla vaan on sellaiset sukupuolielimet, että anatomita syistä yhdyntä on se mistä tulee se nautinto. Yhdyntäkeskeinen olen, ei siitä voi käskeä pois :) Esim jos joku saa kyynärpään hivelystä orgasmin ja joku toinen ei, niin onko tämä rajoittunut joka ei saa? :D Ei ole. hän on vain erilainen. Ja puhut tulemisesta. Mulle seksin nautinto tulee nimenomaan yhdyntäliikkeistä, siitä tunteesta kuinka penis hieroo vaginaa. En siis yritä saada seksiä nopeasti pois alta ja päästä johonkin tavoitteeseen (orgasmiin). nautin hetkestä. Ja todellakin heittäydyn :D Mutta suuseksistä en siltikään pidä. En masturboidessakaan saa nautinoa klitoriksen suorasta koskettelusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat