Mitä te pitkäaikaistyöttömät yh.t teette jos tulee perustulo?

Vierailija

Kuoletteko lastenne kanssa nälkään?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme.

Saat siis 800€/kk riittämään?

Ei se riitä mihinkään.

Eli kuolette nälkään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme.

Saat siis 800€/kk riittämään?

Ei se riitä mihinkään.

Eli kuolette nälkään?

Kui? Metsä on täynnä ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen yh, on lapsillani myös isä, joka jo lainkin mukaan on velvoitettu osallistumaan lasten elatukseen

Monella pitkäaikaistyöttömällä yh-äidillä se lasten isäkin samanlainen ikuinen työtön koska nämä haluavat parhaiden geenien lisääntyvän keskenään. Ei siis isoja rahoja lasten isältä siirry mammoille.

Vierailija

Eiköhän sen perustulon päälle makseta asumistukea. Miten ne kuvittelee minunlaisten pärjäävän kun vuokra on 720€ ja asun yksiössä Helsingissä? Täältä ei halvempaa kämppää saa. Niihin kaupungin omiin vuokra-asuntoihin ei vain pääse, olen ollut kohta 5-vuotta jonossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen perustulon päälle makseta asumistukea. Miten ne kuvittelee minunlaisten pärjäävän kun vuokra on 720€ ja asun yksiössä Helsingissä? Täältä ei halvempaa kämppää saa. Niihin kaupungin omiin vuokra-asuntoihin ei vain pääse, olen ollut kohta 5-vuotta jonossa.

Ei siihen mitään asumistukea päälle makseta. Muutat kadulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään asumistukea päälle makseta. Muutat kadulle.

Höpö höpö. Nyt ollaan Suomessa, ei Venäjällä. Ei täällä voi pakottaa alle satasella kuussa elämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistuki lakkaa, kuuluu perustuloon hupsut.

Loput saa sossusta.

Ei saa.

Mistä niin päättelet? Löytyykö faktaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat