Millainen on mielestäsi ENFP?

Vierailija

Olin nuorena enemmän INFP, mutta ajan kuluessa selvästi enemmän ENFP. Millainen on mielestäsi ENFP jonka tunnet? Onko muille käynyt niin, että olisit muuttunut introvertistä ekstrovertiksi? Minulla muutos on ollut suuri.

Kommentit (11)

Vierailija

No lopeta jo, mene vaikka avoimen yliopiston psykologian kursseille. Hirveetä jankkausta mokomista persoonallisuustyypeistä. Taidat itse olla TIPJ= Tyhmä Idiootti PalstaJankkaaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut vain omasta persoonallisuustyypistäni.

t. INTJ

Mitä järkeä siinä on? Jotta voisit ymmärtää sitä omaa tyyppiäsi, niin täytyy ymmärtää niitä muitakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut vain omasta persoonallisuustyypistäni.

t. INTJ

Mitä järkeä siinä on? Jotta voisit ymmärtää sitä omaa tyyppiäsi, niin täytyy ymmärtää niitä muitakin.

Eihän tarvitse. Riittää kun ymmärtää ne funktiot ja tunnistaa ne omassa käyttäytymisessään. En tosiaankaan ole opetellut mitään horoskooppikuvauksia niistä 15 muusta tyypistä. -1

Vierailija

Mulla ainakin INFP:nä on välillä ekstrovertimpia kausia, vaikka pohjimmiltani aina nautinkin siitä omasta rauhasta. Oletko varma, että tuo kokemasi muutos on pysyvä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena enemmän INFP, mutta ajan kuluessa selvästi enemmän ENFP. Millainen on mielestäsi ENFP jonka tunnet? Onko muille käynyt niin, että olisit muuttunut introvertistä ekstrovertiksi? Minulla muutos on ollut suuri.

Olen ehkä huono vastaamaan, koska olen ENFP. Mutta olin aikoinaan arempi johtuen taustoistani. Nykyään olen aika vahva enfp, vaikea keskittyä turhiin asioihin ilman sisäistä vahvaa motivaatiota, tykkään viihdyttää ja kertoa hauskoja tarinoita. Omaan vahvoja mielipiteitä, ehkä yllättävissäkin tilanteissa, sillä ymmärtän myös muita. Minulla on vahva sisäinen omakuva, johon pyrin. Oikeudenmukaisuus on minulle todella tärkeä asia. En miellytä arvojeni yli, mutta haluan tulla kaikkien kanssa toimeen ja että minusta pidetään. Ainainen ristiriita siis sen kanssa, miten vahvasti tuo omia mielipiteitään esille, sillä en pidä riitelystä tai konflikteista. Mutta en myöskään myy omia periaatteitani. Olen valtavan kiinnostunut kaikesta ja vaikeaa keskuttyä yhteen ainoaan asiaan intensiivisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä huono vastaamaan, koska olen ENFP. Mutta olin aikoinaan arempi johtuen taustoistani. Nykyään olen aika vahva enfp, vaikea keskittyä turhiin asioihin ilman sisäistä vahvaa motivaatiota, tykkään viihdyttää ja kertoa hauskoja tarinoita. Omaan vahvoja mielipiteitä, ehkä yllättävissäkin tilanteissa, sillä ymmärtän myös muita. Minulla on vahva sisäinen omakuva, johon pyrin. Oikeudenmukaisuus on minulle todella tärkeä asia. En miellytä arvojeni yli, mutta haluan tulla kaikkien kanssa toimeen ja että minusta pidetään. Ainainen ristiriita siis sen kanssa, miten vahvasti tuo omia mielipiteitään esille, sillä en pidä riitelystä tai konflikteista. Mutta en myöskään myy omia periaatteitani. Olen valtavan kiinnostunut kaikesta ja vaikeaa keskuttyä yhteen ainoaan asiaan intensiivisesti.

Minakin olen ENFP. Samaistun ylla olevaan vastaukseen, silla olin lapsena arempi kotonani olleiden ongelmien takia, vaikka koulussa olinkin aina jonon ensimmaisena hinkumassa naytelmiin ja esityksiin mukaan... :)

Vanhempana on tullut kamppailtua tuon keskittymiskyvyn puutteen kanssa jonkin verran, silla innostun ja kiinnostun monista asioista ja haalin kaikenmaailman projekteja. Niiden loppuun saattaminen onkin valilla tuskaista, jos mielenkiintoni hiipuu... Olen yrittanyt vahan rajoittaa tata, koska tiedostan sen ns. ongelmaksi. Vaikka se innostus ja intohimo erilaisia asioita kohtaan ovat myos mielestani vahvuuksiani! :)

Luulen, etta suomalaisessa kulttuurissa olen todella ekstrovertti, mutta muualla maailmassa usein en niinkaan, mutta minua ei myoskaan pideta hiljaisena tai arkana (kuten usein suomalaisia pidetaan, ainakin taallapain maailmaa...).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat