Valassodat Kuutosella just menossa

Vierailija

Mitä ajatuksia herättää?

Valaanpyynti käsittääkseni sallittua, nämä vain tekevät työtään.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?

Valaanpyynti tapahtuu suojelualueella ja vuodesta -86 valaanpyynti on kielletty.
Mutta esim. jaappanilaiset murhaavat valaita siitä huolimatta.

Mun sympaattia on ennen kaikkea valaiden puolella ja toiseksi Paul Watsonin poppoon
puolella.

Mitäs mieltä muut ovat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?

Valaanpyynti tapahtuu suojelualueella ja vuodesta -86 valaanpyynti on kielletty.

Mun sympaattia on ennen kaikkea valaiden puolella ja toiseksi Paul Watsonin poppoon
puolella.

Mitäs mieltä muut ovat?

Sama. Eiköhän nuo meretkin ole jo ihan tarpeeksi ryöstettyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?

puolella.

Mitäs mieltä muut ovat?

Sama. Eiköhän nuo meretkin ole jo ihan tarpeeksi ryöstettyjä.

On ne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuksu ja Kalinainen tukkanuottasilla?

Missä ja koska?

No otsikossa luki että "valassodat"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuksu ja Kalinainen tukkanuottasilla?

Missä ja koska?

No otsikossa luki että "valassodat"...

.....ÖÖÖÖÖ...nyt vasta tajusin.

Vierailija

Itse asiassa, valaiden suojelussa, olen samaa mieltä suojelijoiden kanssa. Tuon Sea Sepherd- järjestön pelleily mustan merirosvolippua muistuttavan lipun kanssa on kuitenkin mielestäni aika lapsellista. Kai se lapsista on coolia, että ollaan niin kuin lainsuojattomia tai jotain... hyvää tekeviä merirosvoja?

Olen varmaan monen mielestä ankea, mutta merirosvouksella pelleily ei kuulu merille. Ainakaan aikuisten harrastamana. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, valaiden suojelussa, olen samaa mieltä suojelijoiden kanssa. Tuon Sea Sepherd- järjestön pelleily mustan merirosvolippua muistuttavan lipun kanssa on kuitenkin mielestäni aika lapsellista. Kai se lapsista on coolia, että ollaan niin kuin lainsuojattomia tai jotain... hyvää tekeviä merirosvoja?

Olen varmaan monen mielestä ankea, mutta merirosvouksella pelleily ei kuulu merille. Ainakaan aikuisten harrastamana. 

Täällä samanmielinen.

Tuo Sea Shepard-pelleily on lähinnä naurettavaa ja kohdistuu sitäpaitsi väärään tahoon, eli siihen suorittavaan porukkaan, jotka tekevät vain työtänsä.

Japanilaisia on kyllä vaikea saada muuttamaan mieltänsä valaiden suhteen, he ovat kansaa, jotka katsovat sen oikeudekseen, samoin kuin kaikenlaista muutakin.  Nyt vasta suostuvat anteeksipyyntöön niiden 200 000 etelä-korealaisnaisten johdosta, jotka toisessa maailmansodassa pakotettiin "lohtunaisiksi", eli toimimaan sotilaiden bordelleissa. Näitä naisia on elossa enää 46.

Mitä siis Sea Shepardit kuvittelevat saavansa aikaan heidän kanssaan. Mutta kai se jännää on kakaroiden ja mieleltään kakaroiden mielestä. Mitään hyötyähän heidän toiminnastaan ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä samanmielinen.

Tuo Sea Shepard-pelleily on lähinnä naurettavaa ja kohdistuu sitäpaitsi väärään tahoon, eli siihen suorittavaan porukkaan, jotka tekevät vain työtänsä.

Japanilaisia on kyllä vaikea saada muuttamaan mieltänsä valaiden suhteen, he ovat kansaa, jotka katsovat sen oikeudekseen, samoin kuin kaikenlaista muutakin.  Nyt vasta suostuvat anteeksipyyntöön niiden 200 000 etelä-korealaisnaisten johdosta, jotka toisessa maailmansodassa pakotettiin "lohtunaisiksi", eli toimimaan sotilaiden bordelleissa. Näitä naisia on elossa enää 46.

Mitä siis Sea Shepardit kuvittelevat saavansa aikaan heidän kanssaan. Mutta kai se jännää on kakaroiden ja mieleltään kakaroiden mielestä. Mitään hyötyähän heidän toiminnastaan ei ole.

Vai ei ole ollut hyötyä.

Kyllä vuosien saatossa monta sataa valasta on säästänyt nahkansa.

Ja mitä tulee japanilaisten pyyntialuksiin niin jos olisin 60 vuotta nuorempi niin kävisin vedenalaisella upottamassa ne parpaariset, maailmanlopun alukset mutta olen ikäloppu akanraato.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat