Pyysin miestä treffeille ensimmäistä kertaa vuosiin

Vierailija

Opiskelen ammattikorkeakoulussa ja hän oli parina päivänä tällä viikolla mun luokan kanssa tekemisissä (ei siis opiskella samaa alaa). Vaikutti niin mielenkiintoiselta tyypiltä, vaikka en hänen kanssaan noiden parin päivän aikana päässyt juttelemaan, niin laitoin hänelle sitten viestiä ja kysyin kiinnostaisiko tehdä jotain joku päivä yhdessä. Kysymyksen muotoilin niin, että siihen olisi voinut helposti sanoa jos ei kiinnosta kuulostamatta loukkaavalta tai epäystävälliseltä. Sain vastaukseksi "ehkä, muttei tällä viikolla". 

En oikein tiedä mitä tuohon voisi vastata. 

Kommentit (9)

Vierailija

Mä vastaisin että kiva juttu, laita viestiä sitten tarkemmasta tapaamisajasta. Ja jättäisin asian sikseen, menisin treffeille jos mies palaa asiaan ja mun aikatauluihin sopii.

Vierailija

Älä vastaa mitään. Aika ilmiselvää, että tyyppiä ei kiinnosta. :/ Jos tyyppi tulee toisiin ajatuksiin, niin anna hänen seuraavan kerran tehdä aloite.

Vierailija

Ei siihen ehkä tarvitsekaan vastata: katsot josko mies ehdottaa päivää ja jos ei, niin tuo oli vain laimea tapa sanoa ettei kiinnosta. Ei se nyt innosta hihkuen ainakaan taida olla tapaamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaisin että kiva juttu, laita viestiä sitten tarkemmasta tapaamisajasta. Ja jättäisin asian sikseen, menisin treffeille jos mies palaa asiaan ja mun aikatauluihin sopii.

Tämä kuulosti hyvälle, kiitos!

-AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa mitään. Aika ilmiselvää, että tyyppiä ei kiinnosta. :/ Jos tyyppi tulee toisiin ajatuksiin, niin anna hänen seuraavan kerran tehdä aloite.

Vähän samaa mietin itsekin. Mutta toisaalta ihmettelen miksei sitten sanonut tätä suoraan?

Vierailija

En tietysti miehistä tiedä, mutta itse vastasin eräälle miehelle hiljattain juuri noin, koska ihan oikeasti minulla ei ollut aikaa. Kiinnostusta minulla olisi kyllä ollut ja itse kyllä ehdotin uutta ajankohtaa. Sinulle ehdotan samaa, kuin 2.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mietin itsekin. Mutta toisaalta ihmettelen miksei sitten sanonut tätä suoraan?

Siksi koska miehet eivät halua sulkea ovia takanaan. Nainen voi olla hyvä varavaihtoehto jos mitään parempaa naista ei ilmaannu elämään. Sen voi sitten itse kukin miettiä päänsä sisällä kuinka imartelevaa on olla varavaihtoehto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat