Miten tällaisen ihmisen kanssa menetellään?

Vierailija

Noniin taas turha riita miehen kanssa jauhelihapaketista. (Olin laittanut pakkaseen, kun se oli menossa vanhaksi ja suutuin kun mies kitisi siitä, ettei olisi saanut laittaa.)

Lähti sitten illalla omaan luukkuunsa lähes naapuriin. Aamulla ajattelin, että mies olisi rauhoittunut ja koitin soittaa - no ei tietenkään vastannut. Tunnin päästä soitti itse ja kun luulin, että sieltä tulisi anteeksipyyntö, mitä vielä nyt huudetaan minulle, että miksi maito on loppu!

Nyt ei ole sitten sen jälkeen kuulunut mitään. Harmittaa kun illaksi oli sovittu menoa ja nyt ei kai sitten nähdäkkään. Olen myös kummissani miksi miehen täytyy rankaista minua huonosta käytöksestään olemalla vaiti. Eihän se tuosta tule muuttumaan tietenkään, mutta miten tuollaista käytöstä voi edes sietää?! Seurusteltu ollaan jo monta vuotta, eikä tämä todellakaan ole eka kerta.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oliko se maito loppunut sieltä miehen omasta luukusta????

No olin ottanut sen tänne minulle, kun en mitenkään arvannut, että se on oltava varalla miehen angstikohtausta varten! Maitoa pitääkin tuollaisen vauvan juoda, että jaksaa kitistä!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä ahdistaa olla sinkku, mutta kun lukee näitä juttuja ei haittaakaan enää yhtään. Just saying.

Sama...

Vierailija

Tiedätkö, että mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa, eli vallankäyttöä. 

Siksi minäkin kysyn: mitä sinä saat väkivaltaisesta suhteesta? Älä katso mieheen, vasn katso peiliin. 

Vierailija

Siis miten helvetti vi tuommoisen kitisevän lapsen kanssa edes olla. Tottakai jauhelihaa, jota ei ole käytetty, laitetaan pakastimeen jos sen haluaa vielä käyttää. Ja jos kaupat eivät ole auki, voi olla, että moni elintarvike saattaa loppua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis miten helvetti vi tuommoisen kitisevän lapsen kanssa edes olla. Tottakai jauhelihaa, jota ei ole käytetty, laitetaan pakastimeen jos sen haluaa vielä käyttää. Ja jos kaupat eivät ole auki, voi olla, että moni elintarvike saattaa loppua.

Meillä se jauheliha valmistetaan kun se päiväys on menossa umpeen, eikä suinkaan tungeta sitä vanhaa jauhelihaa pakkaseen. Vanhenee se siellä pakkasessakin, eikä erkkikään enää tiedä, että onko se laitettu sinne juuri kun olisi mennyt muutenkin vanhaksi.

Pakkaseen laitetaan jauhelihaa AINOASTAAN silloin kun se on tuoretta. Sama muidenkin tuotteiden kanssa. Ei se pakkanen ole mikään väline, joka tekee siitä vanhaksi menevästä tuotteesta tuoretta. Onko koskaan käynyt mielessä, että sen vanhentuneen tuotteen voi käyttää joku muukin. Lisäksi kun se unohtuu sinne pariksi kuukaudeksi, niin se on jo pilalla. Sellaistahan on sitten kiva syöttää omalle kumppanille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat