Millainen ihminen on ENFP?

Vierailija

INTJ aiheutti keskustelua jo muualla, mutta millainen on ENFP?

Kommentit (9)

Vierailija

Mitähän hittoa nämä lyhenteet edes ovat? Pitäisikö tällaiset tietää? Ilmeisesti jotain persoonallisuustyyppejä, mutta huh huh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hittoa nämä lyhenteet edes ovat? Pitäisikö tällaiset tietää? Ilmeisesti jotain persoonallisuustyyppejä, mutta huh huh.

16 persoonallisuustyyppia. Ne lyhenteet tulee persoonallisuustyypin mukaan.Joku testi oli muistaakseni hesarin sivuilla vahan aikaa sitten. Siella kai ihmiset on tehneet naita testejaan.

Vierailija

Mä en muista omaa persoonallisuustyyppiäni, yo:n englannintunnilla testattiin ja minulla + kolmella miehellä oli sama tyyppi (joku ekstrovertti, tarkkailija jne.) Mielenkiintoista oli että me neljä oltiin oikeasti jotenkin samanoloisia.

Vierailija

Ääh, en muista näitä kunnolla ja ei nää kauheen todenmukasia olekaan mutta koitetaan:

Extraverted, feeling, intuitive ja jotain? Eli hemmetin ärsyttävä itsensä joka paikkaan tunkeva sähläri joka ei kykene ymmärtämään rationaalisia perusteluita tai rationalismia muutenkaan. Saa aikaan kaaosta kaikkialla missä liikkuu, kykenemätön muuttamaan näkökulmaansa. Tekee typeryyksiä "koska tuntuu."

En kestä juuri näitä ihmisiä.

Vierailija

Haha, miksi aloitus on saanut miinuksen. Minusta kysymys on ihan asiallinen ja olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan realistisen esimerkin. Olin aikoinani kiinnostunut näistä asioista. Minä olen INFP, joten siksi erityistä mielenkiintoa herättää miten tuo yhden ominaisuuden poikkeavuus näkyy.

Vierailija

Mina olen ENFP. En nyt sanoisi, etta olen "sahlari" (kuten ylla mainittiin), mutta innostun kylla asioista ja kylla, voi olla vaikeuksia keskittya yhteen asiaan. Ihan hyvin on kuitenkin elama mennyt... Hyvissa tyopaikoissa, teen talla hetkella tohtorintutkintoa ja ihmissuhteetkin on suhteellisen kunnossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat