Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset haluaa miehestä valmiin paketin

Vierailija

Miehille jotka itkevät kun ei saa naista vinkiksi: Naiset haluavat aina miehen joka on valmis paketti! Mitä tällä tarkoitetaan? Mies joka on saavuttanut jo paljon statusta, menestystä, omistaa talon ja käy töissä.

Mies joka ei käy töissä, opiskelee (opiskelut kesken), asuu ja elää kehnosti ei ole naisten ykkösvaihtoehto. Toki komea lääkäriopiskelija saattaa olla naiselle hyvä sijoitus, mutta ensisijaisesti nainen valitsee jo lääkärinä työskentelevän komean miehen.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Muuten totta, mutta itse en lääkäriä huolisi. Arvostan lääkäreitä muuten, mutta ei lääkäriä parisuhteeseen.

Nörtit on parhaita, jos tienaavat ja kuntoilevat edes kohtuullisesti.

Vierailija

ei minua ole opiskelevat miehet koskaan häirinneet. Ei paketin tarvitse olla valmis, mutta ihmisen pitää olla menossa jotain kohti eikä vain velloa saamattomuudessaan. Sehän jo häiritsee ettei tehdä yhtään mitään (edes haeta töitä, nykytilanteessa on ihan ymmärrettävää kyllä joutua työttömäksikin), ei osata hankkia kotiin muuta kuin vanhempien luota raahatun rikkinäisen sohvan ja lahon sängyn vikka ikää on jo vaikka kuinka jne. Tuo henkilö ei ole "keskeneräinen paketti" vaan jumissa elämässään. Varmasti kelpaa naiselle joka on myös jumissa, mutta kyllä me ihmiset van tavataan etsiä oman tasoistamme kumppania.

Vierailija

Eikö miehetkin halua naisesta valmiin paketin? 

Paketti ei koostu koulutuksesta ja rahasta, vaan siihen kuuluu toisenlaiset asiat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehille jotka itkevät kun ei saa naista vinkiksi: Naiset haluavat aina miehen joka on valmis paketti! Mitä tällä tarkoitetaan? Mies joka on saavuttanut jo paljon statusta, menestystä, omistaa talon ja käy töissä.

Mies joka ei käy töissä, opiskelee (opiskelut kesken), asuu ja elää kehnosti ei ole naisten ykkösvaihtoehto. Toki komea lääkäriopiskelija saattaa olla naiselle hyvä sijoitus, mutta ensisijaisesti nainen valitsee jo lääkärinä työskentelevän komean miehen.

Ahaa. Onnea sinne lääkikseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muuten totta, mutta itse en lääkäriä huolisi. Arvostan lääkäreitä muuten, mutta ei lääkäriä parisuhteeseen.

Miehen ammatti ratkaisevin tekijä avaatko haarasi parisuhteelle? Miehen ammatilla ei ole 99% maailman naisille väliä, kunhaan mies tienaa paljon rahaa.

Vierailija

Jos pitää olla valmistunut yliopistosta ennen kuin naiset kelpuuttaa niin tarjolla ei ole kuin tuhannen nussimia seitsemän äpärän yhärejä.

Loput on aikaa sitten varattuja tai omasta tahdostaan yksin.

Vierailija

Muuten pitää paikkansa, mutta viimeistään papin aamenen jälkeen alkaa "koulutus"

jolla nainen mielestään muuttaa miehen "mieleisekseen".

Raha ja status on itsenstäänselvyys , ainakin lompakkoloisille.

Täydellisille prinsessaharhaisille Pyhille Vulville ei ole koskaan täydellistä miestä.

Tai on, miljardööri joka on hengityskoneessa viimeisiä henkosiaan vetämässä.

Vierailija

Mulle on aivan sama, vaikka mies opiskelisi ja asuisi kimppakämpässä. Ja olen sentään kolmekymppinen nainen. Ja hyvännäköinen vieläpä. Mun miesystävällä on työ, palkasta en tiedä, eikä ole tarve tietää. Se mikä merkitsee, että viihdytään toistemme seurassa ja tullaan toimeen. Minä ainakin tykkään tuosta miehestä ihan hullun paljon. Ja se pitää mua niin hyvänä. Mitä muuta tarvitsen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä tarjoat? Pyhän Vulvan harhaisella jalustalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muuten pitää paikkansa, mutta viimeistään papin aamenen jälkeen alkaa "koulutus"

Täydellisille prinsessaharhaisille Pyhille Vulville ei ole koskaan täydellistä miestä.

Oi, miesvihajulistaja on täydentänyt sanavarastoaan uudella: "Prinsessaharhainen"! Söpöä. Tästä postauksesta puuttui kyllä se iänikuinen "sheimaaminen". Yritäpä seuraavaan kommenttiisi saada sekin mukaan! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ammatti ratkaisevin tekijä avaatko haarasi parisuhteelle? Miehen ammatilla ei ole 99% maailman naisille väliä, kunhaan mies tienaa paljon rahaa.

Voi voi, olen lopettanut tapailun komean osakeannilla rikastuneen miljonäärinkin kanssa, koska hän ei ollut riittävän innostavaa seuraa.

Nörtit on suurimmalla varmuudella fiksuja ja nopeita. En jaksa jäädä odottelemaan milloin joku suuri elämänviisaus putkahtaa jonkun jahnustelijan suusta. Pitää olla iskevä, sanavalmis, jopa nerokas.

Vierailija

Yleensä ihmiset seurustelevat suunnilleen omanikäistensä kanssa, pari vuotta sinne tänne. Esim. kun itse opiskelin, harvassa olivat ne, jotka seurustelivat jo työelämässä olevan henkilön kanssa. Tämä aloittajan purkaus kertoo enemmän hänen omista kummallisista näkemyksistään.

Vierailija

Kuten olen jo useaan otteeseen täällä todennut, kun viimeiset muutama kuukausi opinnoista oli edessä ja valmistuminen hyväpalkkaiseen ammattiin häämötti, mmmmmmmasti alkoi tulla naisväeltä kiinnostusta, jopa pyyntöjä kaffitreffeille tai yöelämään. Erityisesti hoitsupimut (niin lähärit kuin ne vähän "paremmat") kunnostautuivat tässä touhussa.  

Se vaan ihmetyttää että persaukisena opiskelijana pari-kolme vuotta aikaisemmin en sitten millään saanut moista huomiota osakseni...toki saattoi olla että habitus muuttui jossain määrin duunien myötä (aloitin 1.5 vuotta ennen valmistumista ns oikeissa töissä) koska oli varaa panostaa vaatekertaan ja yöelämässä tuli oltua enemmän.

Toki käytin hyvinkin alhaisesti hyväkseni saamaani mielenkiintoa.  Mutta olisihan se ollut suorastaan hölmöä olla hyödyntämättä niitä mahdollisuuksia, silti pitäen kirkkaasti mielessä mistä "yllättävä" henkkoht tasonnousuni johtui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, miesvihajulistaja on täydentänyt sanavarastoaan uudella: "Prinsessaharhainen"! Söpöä. Tästä postauksesta puuttui kyllä se iänikuinen "sheimaaminen". Yritäpä seuraavaan kommenttiisi saada sekin mukaan! :)

Miesvihajulistaja?

Ihanaa kun sinulla on , mitä ilmeisesti kotona loisiessasi (?) aikaa palstailla niin paljon , että seuraat kaikkia kirjoituksia palstalla?

Onko koti , ehkä lapset hoitamatta? Mies laiminlyöty?

Vai oletko varhaiseläkkeellä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat