Naiset haluaa miehestä valmiin paketin
Miehille jotka itkevät kun ei saa naista vinkiksi: Naiset haluavat aina miehen joka on valmis paketti! Mitä tällä tarkoitetaan? Mies joka on saavuttanut jo paljon statusta, menestystä, omistaa talon ja käy töissä.
Mies joka ei käy töissä, opiskelee (opiskelut kesken), asuu ja elää kehnosti ei ole naisten ykkösvaihtoehto. Toki komea lääkäriopiskelija saattaa olla naiselle hyvä sijoitus, mutta ensisijaisesti nainen valitsee jo lääkärinä työskentelevän komean miehen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehetkin halua naisesta valmiin paketin?
Paketti ei koostu koulutuksesta ja rahasta, vaan siihen kuuluu toisenlaiset asiat.
Mitäs siihen siis kuuluu? Reikä haarovälissä?
Muuta sinullakaan ei lienee tarjota?
Mies 29v kirjoitti:
Miesten ja naisten välillä on eräänlaisia intressiristiriitoja ja parisuhteet ovat kompromisseja, joissa yritään päästä molempia tyydyttävään epätäydelliseen ratkaisuun.
Miehen näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että lähestyessään jotakin naista hänellä pitää olla jo valmiina tieto ja itsensä hyväksyntä siitä, että hänen pitää tehdä monenlaisia myönnytyksiä naisen kanssa toimiessaan. Nainen voi ruveta toivomaan yhdessä asumista, lapsia, rahakkaampaa ammattia, statuksekkaampia harrastuksia, tiettyjen kavereiden jättämistä ja milloin mitäkin sekä rajoittaa strategisesti mieheen kohdistuvia hellyydenosoituksia.
Miehelle riittäisi ihan hyvin pelkkä yhdessäolo ja toistensa asunnoissa tai taloissa vieraileminen ilman mitään sen suurempia suunnitelmia ja kulisseja, vaikka mies olisikin rakastunut. Miehen on kuitenkin tehtävä kompromisseja ja muututtava, jotta suhde jatkuisi. Samalla naisen täytyy myös muistaa pitää itsensä edes jonkinlaisessa kunnossa ja tarjoilla edes kohtalaista hellyyttä tai mies lähtee kävelemään.
Harvinaisemmissa tapauksissa mies on jo valmiiksi saanut erityisen hyvät eväät elämään ja hänellä on jo valmiiksi kaikkia niitä asioita, joita kohti nainen yrittäisi häntä muokata; suosio ja status. Suosiota ja statusta tuo miehellekin myös keskivertoa hääppöisempi ulkonäkö ja se on ainut asia (perityn rahan ja vallan lisäksi) jonka eteen ei tarvitse edes tehdä työtä. Jos mies on kulissien kannalta erityisen hyvä saalis, voi mies pelata parisuhdepeliä paljolti omilla säännöillään; voi pitää etäisyyttä naiseen ja saa hellyydenosoituksia ja yhdessäoloa ilman jatkuvasti kasvavia vaatimuksia ja aggressiivista sitouttamista eli nainen sitoutuu miesmäiseen ajattelu- ja toimintatapaan käytännön pakosta. Tämä mies on yksinkertaisesti niin tasokas, että nainen ennemmin tulee edes nähdyksi tämän miehen kanssa kuin sitouttaa tavallisen miehen samaan mökkiin itsensä kanssa.
Vastine taas on tapaus, jossa mieheen kohdistuu vielä tavallisen miehenkin mielestä kamala muuttumis- tai toiminta/vaatimuslista, mutta hellyyttä ja yhdessäoloa on vastineeksi vain naisen tarkasti määrittelemillä paikoilla ja ominaisuudessa. Näissä tapauksissa miehen rooli on vain kehittyä aineellisesti ja sosiaalisesti naisen elämää rikastuttavaksi, koska mitään fyysistä vetovoimaa ei tule olemaan. Tässä mies on yksinkertaisesti niin tasoton suhteessa naiseen, että mies tulee ennemmin vaikka nähdyksi talvivaatteissa kadulla tämän naisen kanssa kuin on yksin ja ainut kerta kun mies näkee naisen pikkuhousujen putoavan lattialle on se silloin kun hän on keräämässä pyykkejä pesutuvasta.
-Mies 29v + 1v-
Kiitos kun tulit taas kertomaan totuuksia Miehesta ja Naisesta. Kokemuksen syvalla rintaaanella tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten pitää paikkansa, mutta viimeistään papin aamenen jälkeen alkaa "koulutus"
jolla nainen mielestään muuttaa miehen "mieleisekseen".
Raha ja status on itsenstäänselvyys , ainakin lompakkoloisille.
Täydellisille prinsessaharhaisille Pyhille Vulville ei ole koskaan täydellistä miestä.
Tai on, miljardööri joka on hengityskoneessa viimeisiä henkosiaan vetämässä.
Oi, miesvihajulistaja on täydentänyt sanavarastoaan uudella: "Prinsessaharhainen"! Söpöä. Tästä postauksesta puuttui kyllä se iänikuinen "sheimaaminen". Yritäpä seuraavaan kommenttiisi saada sekin mukaan! :)
Miesvihajulistaja?
Ihanaa kun sinulla on , mitä ilmeisesti kotona loisiessasi (?) aikaa palstailla niin paljon , että seuraat kaikkia kirjoituksia palstalla?
Onko koti , ehkä lapset hoitamatta? Mies laiminlyöty?
Vai oletko varhaiseläkkeellä?
Sinähän tällä palstalla päivystät ja loisit ilmeisesti yhteiskunnan rahoilla. Kirjoitustyylisi ja juttusi tunnistaa oikein hyvin. Miksi yrität vaihtaa puheenaihetta? Etkö pysty muuhun kuin sheimaamiseen, misogyyni? Menikö perjantai-iltasi pilalle, kun kaikki miesvihajankkausketjusi poistettiin? Aiotko päivystää täällä koko viikonlopun? Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Puolisoa tai lapsiahan sinulla ei ole (ymmärrettävistä syistä), ja ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun tulit taas kertomaan totuuksia Miehesta ja Naisesta. Kokemuksen syvalla rintaaanella tietenkin.
...näin 42 "kaadetun" naisen perusteella - joukossa muutama pidempikin juttu, ml vaimoni jonka kanssa olen ollut 18 vuotta - sanoisin että tuo oli aika kyynistä mutta rautaisaa analyysia kuinka kuvio kuitenkin menee.
Mies jolla on "statusta", pystyy possuttamaan naista/naisia miten haluaa ja löytyy yllättävän paljon naisia jotka suostuvat alistumaan tähän touhuun saadakseen osan "statuksesta" itselleen.
Sitten on ne tavalliset jepet, he taas joutuvat alistumaan naisen oikuiluun, ettei käy kuten todettiin - muuten jää yksin ja ainoa paikka missä näkee naisen pikkuhousujen putoavan lattialle (pyykkinarulta) on taloyhtiön pyykkitupa.
(itse saatoin aikoinani hetken aikaa olla "status"-mies naistarjokkaiden & possutustemppujeni perusteella, mutta naisen kiukutteluun alistuva perusjeppe minusta kuitenkin kuoriutui...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten totta, mutta itse en lääkäriä huolisi. Arvostan lääkäreitä muuten, mutta ei lääkäriä parisuhteeseen.
Nörtit on parhaita, jos tienaavat ja kuntoilevat edes kohtuullisesti.
Mitäs sä tarjoat? Pyhän Vulvan harhaisella jalustalla?
Ei kai sen miettiminen ole mun murhe niin kauan kuin innokkaita tarjokkaita riittää? En minä tässä seuraa halua, mutta jos tarpeeksi hyvä tarjous tulee vastaan, niin ok.
Resiprookkinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä ap mulle sanonta: "Naiset rakastuu aina renttuihin". Miksi ihmeessä naiset rakastuvat rikollisiin, jopa sellaisiin jotka ovat vankilassa, jopa murhaajiin? Miksi naiset rakastuvat väkivaltaisiin ja juoppoihin, eivätkä edes eroa vaikka turpaan tulee ja mies tuhlaa naisenkin rahat viinaan ym.? Paljon yleisempää kuin se että naiset valitsisivat jonkun korkeasti koulutetun rikkaan miehen. Pahat pojat kiehtoo, koska naiset haluavat rakkaudellaan "parantaa" sen pahan pojan, niin että miehestä tulee kiltti perheenisä joka on ikuisesti kiitollinen vaimolleen joka hänet pelasti.
Erään teorian mukaan naiset etsivät joko turvaa tai elättäjää. Jos turvaa, he hakevat "sotilasta", joka voi olla se renttu. Jos elättäjää, niin silloin tärkeintä on status, raha jne.
Mikä turva on hakkaava ja pettävä mies?
Vierailija kirjoitti:
Muuten totta, mutta itse en lääkäriä huolisi. Arvostan lääkäreitä muuten, mutta ei lääkäriä parisuhteeseen.
Tässä hyvä esimerkki suomalaisen naisen nirsoudesta. "Itse en lääkäriä huolisi." VITU LOL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten pitää paikkansa, mutta viimeistään papin aamenen jälkeen alkaa "koulutus"
Täydellisille prinsessaharhaisille Pyhille Vulville ei ole koskaan täydellistä miestä.
Oi, miesvihajulistaja on täydentänyt sanavarastoaan uudella: "Prinsessaharhainen"! Söpöä. Tästä postauksesta puuttui kyllä se iänikuinen "sheimaaminen". Yritäpä seuraavaan kommenttiisi saada sekin mukaan! :)
Miesvihajulistaja?
Ihanaa kun sinulla on , mitä ilmeisesti kotona loisiessasi (?) aikaa palstailla niin paljon , että seuraat kaikkia kirjoituksia palstalla?
Sinähän tällä palstalla päivystät ja loisit ilmeisesti yhteiskunnan rahoilla. Kirjoitustyylisi ja juttusi tunnistaa oikein hyvin. Miksi yrität vaihtaa puheenaihetta? Etkö pysty muuhun kuin sheimaamiseen, misogyyni? Menikö perjantai-iltasi pilalle, kun kaikki miesvihajankkausketjusi poistettiin? Aiotko päivystää täällä koko viikonlopun? Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Puolisoa tai lapsiahan sinulla ei ole (ymmärrettävistä syistä), ja ihan hyvä niin.
Kylläpäs hiekkahaaraa tuntuu ahdistavan =)
Sinulla siis on aikaa notkua paskapalstalla länkyttämässä? =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki suomalaisen naisen nirsoudesta. "Itse en lääkäriä huolisi." VITU LOL!
Monille naisille lääkäri kelpaa, joten jätän lääkäreistä kilvoittelun suosiolla heille. Kun itseä ei sytytä, niin ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki prinsessaharhaisesta Pyhästä Vulvasta.
Ihan kun tollakin olisi oikein jonoa miehistä ovella odottamassa,
kenet ansiottomalla jalustalla - (itse itselleen kuvittelemallaan) harhainen prinsessa mahtaakaan huolia puolisokseen.
Lollotiloo nää palstan ämmät on niin naurettavia! =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki prinsessaharhaisesta Pyhästä Vulvasta.
Ihan kun tollakin olisi oikein jonoa miehistä ovella odottamassa,
kenet ansiottomalla jalustalla - (itse itselleen kuvittelemallaan) harhainen prinsessa mahtaakaan huolia puolisokseen.
Lollotiloo nää palstan ämmät on niin naurettavia! =D
Jonoa on.
Itse jätin miehen, joka valmistui eron jälkeen kuukauden kuluttua lääkäriksi ja rakastuin mieheen, joka ei ole käynyt kuin opistotasoisen koulutuksen. En halunnut siihen elämään, josta lääkärimies haaveili: statusauto, iso hulppea ökytalo. Ilmeisesti minäkin olin sellainen statusvaimoke. Nykyisen mieheni kanssa olemme rakentaneet pienehkön hirsitalon, pidämme kasvimaata ja elämme yksinkertaista elämää. Mies arvostaa minussa sitä, mitä olen, ei sitä, mitä hän voi minusta saada ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä turva on hakkaava ja pettävä mies?
Vaikea kysymys. Psykologisesti ajatellen tällainen mies voi olla jonkinlaisen vääristyneen mieskuvan toteuma (etenkin jos naisen isä on ollut myös väkivaltainen ja pettävä). Ehkä vastauksen löytäisi parhaiten tutkailemalla miten miesihanteet ovat muuttuneet aikain saatossa?
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miehen, joka valmistui eron jälkeen kuukauden kuluttua lääkäriksi ja rakastuin mieheen, joka ei ole käynyt kuin opistotasoisen koulutuksen. En halunnut siihen elämään, josta lääkärimies haaveili: statusauto, iso hulppea ökytalo. Ilmeisesti minäkin olin sellainen statusvaimoke. Nykyisen mieheni kanssa olemme rakentaneet pienehkön hirsitalon, pidämme kasvimaata ja elämme yksinkertaista elämää. Mies arvostaa minussa sitä, mitä olen, ei sitä, mitä hän voi minusta saada ja toisinpäin.
Tässä on terveen liiton merkki! Näin asiat pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihajulistaja?
Kylläpäs hiekkahaaraa tuntuu ahdistavan =)
Sinulla siis on aikaa notkua paskapalstalla länkyttämässä? =D
En ole tuo, joka vastasi sinulle. Mutta hei, tänään on pyhäpäivä, meillä on monillakin aikaa notkua täällä. Sinulla näköjään muita enemmän, sillä tunget jokaiseen ketjuun julistamaan idiotismiasi ja teet siinä samalla vielä muutaman kymmenen omaa (typerää) aloitustakin. Kuka se loisii ja kenen rahoilla? Taidat olla aika syrjäytynyt, kun ei muuta tekemistä ole kuin haukkua naisia palstalla.
Tämäkin on ihan hölmö keskustelu. sen aloittaa ja sitä ylläpitää provo (tai pahimmassa tapauksessa oikeasti näin harhainen mies). JOKAINEN ketjuun vastaava nainen tietää ettei näin ole - meillä on kaikilla epätäydelliset kumppanit. Miksi inttää? Sama kuin ap väittäisi koirien sanovan miau, ja ihmiset alkaisivat paasaamaan, ettei näin ole, ei meidän koira ainakaan, vaikka kaikki täysjärkiset kyllä tietävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnissan kuvailemasi ihmistyypin (olen nainen), mutta nuita lompakkoloisia on ihan oikeasti todella pieni prosentti naisista. Kontrollointihaluukkuutta löytyy kyllä monelta enemmän tai vähemmän, mutta osaksi tämä yhteiskunta niin sanotusti kouluttaa siihen. Pointti oli, älä yleistä ja puhu naisista, kun kyseessä on vain pieni prosentti kaikissa naisista.
Mieluiten työtön mies niin ei halveksi minua kun olen itsekin työtön.
Mies 29v kirjoitti:
Miesten ja naisten välillä on eräänlaisia intressiristiriitoja ja parisuhteet ovat kompromisseja, joissa yritään päästä molempia tyydyttävään epätäydelliseen ratkaisuun.
Miehen näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että lähestyessään jotakin naista hänellä pitää olla jo valmiina tieto ja itsensä hyväksyntä siitä, että hänen pitää tehdä monenlaisia myönnytyksiä naisen kanssa toimiessaan. Nainen voi ruveta toivomaan yhdessä asumista, lapsia, rahakkaampaa ammattia, statuksekkaampia harrastuksia, tiettyjen kavereiden jättämistä ja milloin mitäkin sekä rajoittaa strategisesti mieheen kohdistuvia hellyydenosoituksia.
Miehelle riittäisi ihan hyvin pelkkä yhdessäolo ja toistensa asunnoissa tai taloissa vieraileminen ilman mitään sen suurempia suunnitelmia ja kulisseja, vaikka mies olisikin rakastunut. Miehen on kuitenkin tehtävä kompromisseja ja muututtava, jotta suhde jatkuisi. Samalla naisen täytyy myös muistaa pitää itsensä edes jonkinlaisessa kunnossa ja tarjoilla edes kohtalaista hellyyttä tai mies lähtee kävelemään.
Harvinaisemmissa tapauksissa mies on jo valmiiksi saanut erityisen hyvät eväät elämään ja hänellä on jo valmiiksi kaikkia niitä asioita, joita kohti nainen yrittäisi häntä muokata; suosio ja status. Suosiota ja statusta tuo miehellekin myös keskivertoa hääppöisempi ulkonäkö ja se on ainut asia (perityn rahan ja vallan lisäksi) jonka eteen ei tarvitse edes tehdä työtä. Jos mies on kulissien kannalta erityisen hyvä saalis, voi mies pelata parisuhdepeliä paljolti omilla säännöillään; voi pitää etäisyyttä naiseen ja saa hellyydenosoituksia ja yhdessäoloa ilman jatkuvasti kasvavia vaatimuksia ja aggressiivista sitouttamista eli nainen sitoutuu miesmäiseen ajattelu- ja toimintatapaan käytännön pakosta. Tämä mies on yksinkertaisesti niin tasokas, että nainen ennemmin tulee edes nähdyksi tämän miehen kanssa kuin sitouttaa tavallisen miehen samaan mökkiin itsensä kanssa.
Vastine taas on tapaus, jossa mieheen kohdistuu vielä tavallisen miehenkin mielestä kamala muuttumis- tai toiminta/vaatimuslista, mutta hellyyttä ja yhdessäoloa on vastineeksi vain naisen tarkasti määrittelemillä paikoilla ja ominaisuudessa. Näissä tapauksissa miehen rooli on vain kehittyä aineellisesti ja sosiaalisesti naisen elämää rikastuttavaksi, koska mitään fyysistä vetovoimaa ei tule olemaan. Tässä mies on yksinkertaisesti niin tasoton suhteessa naiseen, että mies tulee ennemmin vaikka nähdyksi talvivaatteissa kadulla tämän naisen kanssa kuin on yksin ja ainut kerta kun mies näkee naisen pikkuhousujen putoavan lattialle on se silloin kun hän on keräämässä pyykkejä pesutuvasta.
-Mies 29v + 1v-
Sä olet siinämielessä niin säälittävä tapaus, kun et tajua että on olemassa kaiken voittava voima; rakkaus. Ei ole turhaan sanontaa että rakkaus on sokea. Rakkaus saa komean "status"-miehen rakastumaan pullukkaan tavisyh-naiseen, ja "missinmittaisen"-naisen rakastumaan rumaan mieheen. Ihminen ei rakastu ulkonäköön (ainakaan yli 16-vuotias) vaan toisen luonteeseen. Minä ja mieheni tavattiin chatissä, ja meni useampi kuukausi ennenkuin nähtiin toisiamme, meidät yhdisti keskustelut, huumori oli se joka sai meidän kiinnostumaan ensimmäisenä toisistamme, kun juteltiin elämänkokemuksistamme niin huomattiin että meillä oli samansuuntaiset päämäärät elämässä ja elämänarvot muutenkin kohtasi. Nyt ollaan 15 vuotta oltu yhdessä, kaksi 6v. lasta. Minä olin lihava yhden lapsen yh kun tavattiin, ja mies oli kaljuuntuva 10 vuotta minua vanhempi mies, jolla ei ollut mitään omaisuutta vaikka oli ollut vuosia työelämässä, työpaikka oli, mutta surkeat työajat jotka rajoitti meidän seurustelua vielä senkin lisäksi että välimatkaa oli liki 200km. Mulla oli oma velkainen yritys, joka muutaman vuoden päästä oli pakko lopettaa ja vieläkin maksan velkoja. Minä olen ollut monesti työttömänä, ja mies on viimevuosina sairastanut paljon. Rahat on yhteisiä jo senkin takia että vaikka minä olen nykyään taas töissä, rahat menee eikä tahdo riittääkään. Meille tärkeintä on meidän keskinen rakkaus ja lapset. Kaikki muu on maallista, mies ei välitä minun läskeistäni, on itsekin lihava. Miehellä on omat vikansa ja minulla omani, kuten kaikilla ihmisillä.
Minulle mies ei tuo mitään statusta, enkä minä miehelle. Meille on ihan sama mitä ulkopuoliset meistä ajattelee, me eletään niinkuin halutaan, ja lapset kasvatetaan kuten halutaan, heidän onnellisuutensa ja tulevaisuutensa on pääasia. Jos saataisiin lisää rahaa, se helpottaisi elämää kun pääsisi veloista, stressi vähenisi ja se varmasti vaikuttaisi myös terveyteen siten positiivisesti kummallakin, mutta nyt meinnään näillä elämän realiteeteilla päivästä toiseen.
Ero tulisi jos rakkaus loppuisi. Millään muulla ei ole väliä. Rakkaus on se joka kantaa myötä- ja vastamäessä, siinä ei ulkonäöllä tai vallalla ja rahalla ole mitään merkitystä. Jos mies sanoisi että voitti lotossa miljoonan, mutta ei rakasta minua enää, ottaisin eron, ja surisin sitä että menetin rakkaani, en sitä että nyt sillä miehellä on rahaa ja mulla ei. Mies käyttäisi varmasti rahojaan lapsiimme, ja se olisi ok. Mulla ei ole mitään suuria haaveita mitä rahalla saisi, eikä miehellä varsinkaan kun hän ei piittaa mistään tavarasta, kumpikaan ei tykkää matkustaa kovin kauas, eikä tykkää juhlimisesta tms. merkit ei merkkaa mitään. Jos meillä rakkautta riittäisi, ja sitten voitettaisiin miljoona, niin varmasti meillä ensimmäisenä olisi mielessä miten lasten tulevaisuus turvataan, ja toisena se että mies lopettaisi työt. Mies on aina haaveillut koti-isyydestä, ja totuttaakin sitä mahdollisimman pitkälle nytkin. Minä varmasti "harrastaisin" työssäkäyntiä, remontoisin meidän talon, ja ehkä vaihdettaisiin vähän uudemmat autot meille ja mun lapselle, nyt ei ole kellään tältä vuosituhannelta.
Sä ap et tunnu ymmärtävän normaalista elämästä mitään, siitä mitä arki oikeasti on kun toista rakastaa, ja vaikeuksia tulee koko ajan vastaan, ja niistä pitää vaan selvitä.
Erään teorian mukaan naiset etsivät joko turvaa tai elättäjää. Jos turvaa, he hakevat "sotilasta", joka voi olla se renttu. Jos elättäjää, niin silloin tärkeintä on status, raha jne.