Seurustelusuhde neuvo kun en tiedä?

Vierailija

Minulla on puoliso jonka kanssa todettiin että ei haluta asuakaan yhdessä. Kumpikin ollaan enimmäkseen yksin viihtyvää laatua ja emme pysty mitenkään jakamaan tilaa ilman että menee lopulta hermot. Minulla yleensä on kumppanit asuneet kaukana kun on seurusteltu, mutta parisuhde ihmisen kanssa joka asuu kilometrin päässä on outo. Kysyisinkin, että oletteko toistenne luona yötä? Minusta tuntuisi oudolta jäädä esim. seksin jälkeen nurkkiin roikkumaan ja muutenkin miten sitä sitten vietetään aikaa että miten usein sitä sitten tapaillaan? En halua tungetellakaan. Ihan outoa minulle tällaiset asiat.

Kommentit (1)

Vierailija

Onhan tuo erikoista, mutta anna itsellesi ja kumppanillesi aikaa. Ei ole mikään itseisarvo asua saman katon alla, joten voitte jatkaa seurustelua juuri niillä reunaehdoilla, mitkä teistä molemmista tuntuu sopivilta. Mutta erillään asuminen saattaa jossain vaiheessa muodostua kynnyskysymykseksi suhteessanne. Teidän molempien tulee kasvaa ja opetella jakamaan omaa henkilökohtaista tilaanne. Tai ainakin se olisi hyvä tavoite. Mutta se ei välttämättä tapahdu yhdessä yössä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat