Seksiä luvassa mieheltä illalla mutta tolkuton panetus jo nyt aamulla, mitä tekisit?
Seksiä luvassa mieheltä illalla mutta tolkuton panetus jo nyt aamulla, mitä tekisit?
klo 8:19 | 31.10.2015
Purisitko vaan hammasta ja odottaisit iltaa vai helpottaisitko oloa itseksesi jo vähän etukäteen?
Helpottaisin oloa, jos siihen on tilaisuus.
Nautiskelet panetuksen jännästä tunteesta tietenkin! Mikään ei ole paremmin energiaa antavaa kuin tuo tunne, joten et mene yhtään sorkkimaan itseäsi, vaan maltat ja kuplit hiljalleen koko päivän. Illalla miehen kanssa sitten keittelette sopan valmiiksi kun se on ensin kuplinut ja muhinut oikein hyvin. Näin minä tekisin ja olen tehnytkin. Mielummin syötte sitä keitosta sitten iltasella useamman kerran yhdessä kuin maistelet välissä keskeneräistä yksin.
Työntäisin sormeni peppureikääni ja hivelisin eturauhastani kuunnellen Mikael Gabrielia.
Msturboisin tottakai.
Naapurin setä vois auttaa ensi hätään
Kysäisepä mieheltäsi mitä mieltä hän on ja voisiko seksin saantia vähän edistää. Veikkaan, että miehellä innokkuus olisi aika kovaa luokkaa myös kun tietää sinun siellä odottavan valmiina.
Ei se voi tehdä paljon muuta kuin sanoa kapteenille, että voisitko lentää vähän kovempaa.
Menisin vessaan masturboimaan.
Meneekö teillä alapeukuttajilla halut masturboinnista? Aika säälittävää... Mulla ne vain kasvaa :) Vai miksi alapeukut?
No masturboi hyvä ihminen, jos nyt niiiiin panettaa ja et malta odottaa :)
Onko sun miehes joku stuertti :DDD
Miksi ihmeessä vessaan? Miksi aikuinen nainen menisi omassa kodissaan vessaan masturboimaan? :D Siksikö, että sen jälkeen saa kätevästi kädet ja värkit pestyä eikä tule sotkua joka paikkaan?
Muutenkin tällainen "kaikki mulle heti tänne" -periaate on jotenkin hauska. Eikö joskus hyvää voisi odottaa? Minulla on jääkaapissa tosi hyvää viiniä ja herkkuja, mutta en maistele niitä heti aamusta, vaan maltan mieleni ja odotan hyvää hetkeä kun avaan pullon ja istahdan ihan rauhassa. Ehkä aikuiset naiset tämän osaavat, mutta nuoremmilta se on mahdotonta. :)
Koska se on ainut huone missä saan olla rauhassa ja minkä oven saan lukkoon tässä asunnossa. Ja jos minua haluttaa, niin tottakai teen asialle joitakin enkä kärvistele. Yhtälailla niitä homoja silti on illalla.
Himoja*
Kapteeneista en tiedä, mutta mikäs miehellekään sen mukavampaa kuin tietää, että vaimo odottaa housut märkinä kotona valmiina käymään miehen kimppuun heti kun ovi aukeaa? Tai vaikka jo ennemmin, ulkona? Kyllä luulisi miehen ajatusten olevan sinussa aika tiiviisti kun asian hänelle kerrot.
Täh? Mitä ihmeen homoja sulla siellä ovien takana on? :D
Niin että mitä että?
Tai sitten huomaat illalla sen et miehellä ei seiso.
Kaipaan aikaa, jolloin siveys oli kunniassa ja ihmiset hillitsivät himojaan. Jos joku ei hillinnyt, paheksuttiin.