Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KERTOKAA HALLOWEENIN KUNNIAKSI OIKEASTI PELOTTAVIA KAUHUTARINOITA TAI OMIA KOKEMUKSIA!

Vierailija
30.10.2015 |

Kuvailkaa kunnolla tilannetta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran ihminen joka asuin yksin eräällä planeetalla. Eräänä päivänä hän meni nukkumaan ja yhtäkkiä heräsi siihen että hänen oveen pimpotettiin

Vierailija
22/28 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksisarvinen11 kirjoitti:

Olipa kerran ihminen joka asuin yksin eräällä planeetalla. Eräänä päivänä hän meni nukkumaan ja yhtäkkiä heräsi siihen että hänen oveen pimpotettiin

Herää kysymys ketä varten hänellä oli ovikello ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uf v uh

Vierailija
24/28 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo ehtinyt kaataa murot kulhoon, mutta sitten huomaat maidon olevan loppu.

Vierailija
25/28 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo ehtinyt kaataa murot kulhoon, mutta sitten huomaat maidon olevan loppu.

Ehdit istahtaa sohvalle oikein mukavasti, mutta sitten huomaat kaukosäätimen jääneen kauas käden ulottumattomiin.

Vierailija
26/28 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myöhä ja pimeä syksyinwn ilta, olin nukkumassa huoneessani. Mutta keskwllä yötä heräsin siihen, että jokin nauroi. Ihan kaikki oli yhtäkkiä kuoleman hiljaista. Ja sitten en saanut nukutta enää, olin siis hereillä koko yön. Seuraavana yönä yritin nukkua, mutta siitä ei tullut mitään. Lopulta taas kuulin naurua, ja vaatekaapistani tuli esille valtavan pitkö ja laiha varjo. Sillä ei ollu kasvija, vain pitkömja iso keittiöveitsi kädessään se kulki minua kohti. Sitten sen veitsi putosi, ja varjo häippäsi siinä samassa jonnekkin. Enkä ole kokenut samaa enää.

Tämö tapahtui kun olin 5 vuotiias. Nyt olen jo 13 vuotias siis.

Vierailija
27/28 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli myöhä ja pimeä syksyinwn ilta, olin nukkumassa huoneessani. Mutta keskwllä yötä heräsin siihen, että jokin nauroi. Ihan kaikki oli yhtäkkiä kuoleman hiljaista. Ja sitten en saanut nukutta enää, olin siis hereillä koko yön. Seuraavana yönä yritin nukkua, mutta siitä ei tullut mitään. Lopulta taas kuulin naurua, ja vaatekaapistani tuli esille valtavan pitkö ja laiha varjo. Sillä ei ollu kasvija, vain pitkömja iso keittiöveitsi kädessään se kulki minua kohti. Sitten sen veitsi putosi, ja varjo häippäsi siinä samassa jonnekkin. Enkä ole kokenut samaa enää.

Onks nyt halloween, dorka? Nosta seuraavaksi joku jouluketju.

Vierailija
28/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks nyt halloween, dorka? Nosta seuraavaksi joku jouluketju.

Ei ole kielletty siöti kertomasta haloo, älä ole idiootti. Oot muuten aika pässi. Nosta sää joku pillu lertju.