Eteisistukan uusiminen

Ap

Onko jollakin ollut kaks kertaa eteisistukka? Uusimis mahdollisuus on 20%. Mulla on ollut jo kerran ja lopulta jouduin sektioon. Pelkään et tulee toinenkin

Kommentit (8)

Vierailija

Mikä se on? Siis onko se istukka, joka on kohdunsuulla? Minulla ollut kahdesti. Toinen päättyi keskenmenoon noin puolivälissä raskautta ja toinen vauva syntyi terveenä, istukka siirtyi ylöspäin eteen, kun kohtu kasvoi.

Vierailija

On joo. Mulla oli istukka täysin kphdun suun päällä eikä koskaan siirtynyt edestä vaan vauva synty sektiolla. Hui pelottaa et uusii. Toinen lapsi toiveena. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? Siis onko se istukka, joka on kohdunsuulla? Minulla ollut kahdesti. Toinen päättyi keskenmenoon noin puolivälissä raskautta ja toinen vauva syntyi terveenä, istukka siirtyi ylöspäin eteen, kun kohtu kasvoi.

Jatkan vielä, että minulle sanottiin sen nimeksi etoinen istukka, joten en tiedä, onko sama asia. Noin kolmanneksella naisista (olikohan yli 30-vuotiailla) kuulemma on puolivälissä raskautta istukka joko kokonaan tai vain reunastaan siinä kohdunsuulla, mutta näistä enemmistö siis kipuaa raskauden edetessä ylöspäin. Etisen istukan oireena oli minulla molemmissa raskauksissa veristä vuotoa. Minulla on ollut myös 2 raskautta, joissa istukka ei ollut etinen.

Vierailija

Ok. Mulle puhuttiin aina eteisistukasta. Mullakin oli vuotoo ekassa raskaudessa. Itsellä ei oo vielä tuo 30v ihan ajan kohtanen. Oon 25v

Vierailija

Mulla oli ekalla kerralla etinen istukka raskauden loppuun asti, tehtiin sektio. Synnytys alkoi verenvuodolla. Tokassa raskaudessa ei mitään ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin ollut kaks kertaa eteisistukka? Uusimis mahdollisuus on 20%. Mulla on ollut jo kerran ja lopulta jouduin sektioon. Pelkään et tulee toinenkin

Ei se voi uusia. Yhdessä raskaudessa on yksi istukka ja seuraavassa taas ihan oma. Ei se sama istukka uusi. Tarkoitat varmaankin, että voiko sama tilanne toistua .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat