KERTOKAA HALLOWEENIN KUNNIAKSI OIKEASTI PELOTTAVIA KAUHUTARINOITA TAI OMIA KOKEMUKSIA!
Kommentit (28)
Olipa kerran pieni kaukainen Suomi ja Euroopan Unioni. Ja täti Merkel ja miljonääri Sipilä. Sitten kaikkialle maailmaan kerrottiin, että kaikki ovat tervetulleita jos vaan käyttävät taikasanaa 'refugee', rajavartiolait ja passintarkastukset unohdetaan toistaiseksi. Ja näin alkoi historiallisen suuri sosiaaliturvatuettu siirtolaisaalto.
Tarina on jatkokertomus.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran pieni kaukainen Suomi ja Euroopan Unioni. Ja täti Merkel ja miljonääri Sipilä. Sitten kaikkialle maailmaan kerrottiin, että kaikki ovat tervetulleita jos vaan käyttävät taikasanaa 'refugee', rajavartiolait ja passintarkastukset unohdetaan toistaiseksi. Ja näin alkoi historiallisen suuri sosiaaliturvatuettu siirtolaisaalto.
Tarina on jatkokertomus.
Ja sitten sipilä sanoi että kyllä tulee suomi kuntoon kuha puhaltaa yhteen hiileen, samassa taivaalta laskeutui jättimäinen kuha joka puhalsi yhteen jättimäiseen hiileen ja koko maailma kärventyi.
Huumehörhö oven takana.
Asuin yksin, räväytin ulkovalot päälle ja huusin että häivy. Häipyi. Helsingissä eka kerros. Ei tullut koskaan uudelleen.
Aikoinaan istuessani puistossa Savonlinnassa lähellä Olavinlinnaa kuulin kahden ohi kävelevän turistioppaan puhuvan keskenään siitä, kuinka heidän työkaverinsa oli jäänyt vahingossa lukkojen taakse Olavinlinnaan koko yöksi. (Tuohon aikaan ei vielä ollut matkapuhelimia.) Oli kuulemma ollut kamala yö, ja opas oli nähnyt ja kuullut kaikenlaista yön aikana. Turistioppaita selvästi pelotti, kun he puhuivat asiasta.
Itse olen kokenut Olavinlinnassa keskellä kirkasta päivää siellä tornien välissä olevalla tasanteella jonkin näkymättömän vihamielisen toisen läsnäolon. Pakko oli lähteä pois, kun tuntui niin epämukavalta, mutta kävelin enkä suostunut juoksemaan. Myöhemmin olen nähnyt vanhan puupiirroksen, joka esittää Olavinlinnaa, ja siinä kuvassa samasta kohdasta, jossa koin tuon oudon tunteen, mies heittäytyy linnan muurin yli virtaan.
Meillä huumehörhöt heitti kiven ikkunasta sisään. Yrittivät tulla rosvoamaan, kun luulivat talon olevan tyhjä. Onneksi pötkivät pakoon ja kompastuvat niin että kiinni jäivät. Naapurissa olivat jo käyneet
Av-mamma meni jääkaapille ja sidukat olivat loppuneet.
Pelottavaa on se, jos ei ota Jeesusta vastaan elämäänsä tämän elämän, tämän maallisen armonajan aikana. Raamatusta voi lukea mikä ja millainen on taivaan vastakohta kuoleman jälkeen. Pelottavaa on myös jo maallinen elämä ilman yhteyttä Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa on se, jos ei ota Jeesusta vastaan elämäänsä tämän elämän, tämän maallisen armonajan aikana. Raamatusta voi lukea mikä ja millainen on taivaan vastakohta kuoleman jälkeen. Pelottavaa on myös jo maallinen elämä ilman yhteyttä Jumalaan.
Ja miettikääpä; tämä ihminen kulkee vapaalla jalalla.
Siinä kauhutarinaa kerrakseen.
Olin aikoinani hurahtanut teosofiaan ja päässyt henkisen kehittymisen saralla niin pitkälle että aloin kuulla pääni sisällä konkreettisia käskyjä ja moitteita. Seuraava askel olikin sitten kohdata kyseisen alan mestari. Istuskelin eräänä iltana sohvalla ja luin tapani mukaan kyseistä kirjallisuutta kun satuin katsahtamaan ulko-ovelle. Siinä muutaman metrin etäisyydellä minusta seisoi mustiin pukeutunut hahmo joka ei todellakaan ollut mitenkään lempeän oloinen. Säikähdin ihan hirveästi ja huusin suureen ääneen että Jumala auta! Hemmo katosi ja minä vapauduin näistä inhottavista äänistä. Siihen loppui meikäläisen teosofiset opinnot ja kiinnostuin vähemmän vaarallisista jutuista.
Heräsin yöllä kun 2kk vauva nukkui vieressä, hänellä oli todella hidas hengitys tai jonkin näköinen hengityskatkos(käytiin seuraavana päivänä lääkärissä, koska säihkähdin niin pahasti että onko vauvalla joku hengitys ongelma, mutta mitään ei löytynyt.) Kumminkin seurailin tunnin suunnilleen yöllä vauvan hengitystä ja sitten nukahdin vahingossa viereen väsymyksestä.Kunnes aloin näkemään painajaista ja unessa kuulin vauvan itkun ja tiedostin että minun pitää herätä että vauvalla on joku hätä.Mutta olinkin halvaantuneessa tilassa(unihalvaus)silmät auki mutta en pystynyt liikuttamaan itseäni, tunsin ku joku paha nuoli kasvojani ja sen jälkeen istui jalkopäässä.Sitten joku kirkui korvaani, tunne oli kamala, muistin että kun yrittää räpsyttää silmiä pääsee pois unihalvauksesta ja niin pääsin.Ja nousin pystyyn katsomaan vauvaa, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, sekä olin hiestä märkä.Aika karmea kokemus...
Leikimme lapsina kodin lähellä olleilla hiekkakuopilla. Ihmiset roudasivat jostain syystä vanhoja autonromujaan sinne. Kerran löysimme ihmisen sormen yhdestä autosta. Lähdimme vähän äkkiä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin yöllä kun 2kk vauva nukkui vieressä, hänellä oli todella hidas hengitys tai jonkin näköinen hengityskatkos(käytiin seuraavana päivänä lääkärissä, koska säihkähdin niin pahasti että onko vauvalla joku hengitys ongelma, mutta mitään ei löytynyt.) Kumminkin seurailin tunnin suunnilleen yöllä vauvan hengitystä ja sitten nukahdin vahingossa viereen väsymyksestä.Kunnes aloin näkemään painajaista ja unessa kuulin vauvan itkun ja tiedostin että minun pitää herätä että vauvalla on joku hätä.Mutta olinkin halvaantuneessa tilassa(unihalvaus)silmät auki mutta en pystynyt liikuttamaan itseäni, tunsin ku joku paha nuoli kasvojani ja sen jälkeen istui jalkopäässä.Sitten joku kirkui korvaani, tunne oli kamala, muistin että kun yrittää räpsyttää silmiä pääsee pois unihalvauksesta ja niin pääsin.Ja nousin pystyyn katsomaan vauvaa, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, sekä olin hiestä märkä.Aika karmea kokemus...
Niin kamala, ettei tuosta voi edes tykätä, vaikka olikin hyytävän kammottava kuten aiheeseen sopikin..
Näin kuolleen ihmisen auton sisällä OMG ku pelästyin
Minun mielestäni se höö saunan pujuhuoneessa on kaikkein pelottavin.
Okei. Tositarina, ei satuja tai kummitusjuttuja
http://www.nbcnews.com/id/34157005/ns/us_news-life/t/man-dies-after-day…
John Jones kuoli pää alaspäin jumissa roikkuen luolassa, josta hänet saatiin jo melkein kerran pelastettua - syötiin pitsaa ja riemuittiin - kunnes köydet katkesivat ja hän tipahti takaisin. Hänellä oli 1 lapsi ja toinen tulossa. Hänen ruumistaan ei saatu luolasta pois vaan luolasto täytettiin sementillä.
Netistä löytyy sekä kuvia että juttuja. Siellä se on Johnin ruumis yhä pää alaspäin jumissa luolassa.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Tositarina, ei satuja tai kummitusjuttuja
http://www.nbcnews.com/id/34157005/ns/us_news-life/t/man-dies-after-day…
John Jones kuoli pää alaspäin jumissa roikkuen luolassa, josta hänet saatiin jo melkein kerran pelastettua - syötiin pitsaa ja riemuittiin - kunnes köydet katkesivat ja hän tipahti takaisin. Hänellä oli 1 lapsi ja toinen tulossa. Hänen ruumistaan ei saatu luolasta pois vaan luolasto täytettiin sementillä.
Netistä löytyy sekä kuvia että juttuja. Siellä se on Johnin ruumis yhä pää alaspäin jumissa luolassa.
Kas tässä kuva tilanteesta
Up