Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KERTOKAA HALLOWEENIN KUNNIAKSI OIKEASTI PELOTTAVIA KAUHUTARINOITA TAI OMIA KOKEMUKSIA!

Vierailija

Kuvailkaa kunnolla tilannetta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olipa kerran pieni kaukainen Suomi ja Euroopan Unioni. Ja täti Merkel ja miljonääri Sipilä. Sitten kaikkialle maailmaan kerrottiin, että kaikki ovat tervetulleita jos vaan käyttävät taikasanaa 'refugee', rajavartiolait ja passintarkastukset unohdetaan toistaiseksi. Ja näin alkoi historiallisen suuri sosiaaliturvatuettu siirtolaisaalto.

Tarina on jatkokertomus. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olipa kerran pieni kaukainen Suomi ja Euroopan Unioni. Ja täti Merkel ja miljonääri Sipilä. Sitten kaikkialle maailmaan kerrottiin, että kaikki ovat tervetulleita jos vaan käyttävät taikasanaa 'refugee', rajavartiolait ja passintarkastukset unohdetaan toistaiseksi. Ja näin alkoi historiallisen suuri sosiaaliturvatuettu siirtolaisaalto.

Tarina on jatkokertomus. 

Ja sitten sipilä sanoi että kyllä tulee suomi kuntoon kuha puhaltaa yhteen hiileen, samassa taivaalta laskeutui jättimäinen kuha joka puhalsi yhteen jättimäiseen hiileen ja koko maailma kärventyi.

Vierailija

Huumehörhö oven takana. 

Asuin yksin, räväytin ulkovalot päälle ja huusin että häivy. Häipyi. Helsingissä eka kerros. Ei tullut koskaan uudelleen. 

Vierailija

Aikoinaan istuessani puistossa Savonlinnassa lähellä Olavinlinnaa kuulin kahden ohi kävelevän turistioppaan puhuvan keskenään siitä, kuinka heidän työkaverinsa oli jäänyt vahingossa lukkojen taakse Olavinlinnaan koko yöksi. (Tuohon aikaan ei vielä ollut matkapuhelimia.) Oli kuulemma ollut kamala yö, ja opas oli nähnyt ja kuullut kaikenlaista yön aikana. Turistioppaita selvästi pelotti, kun he puhuivat asiasta.

Itse olen kokenut Olavinlinnassa keskellä kirkasta päivää siellä tornien välissä olevalla tasanteella jonkin näkymättömän vihamielisen toisen läsnäolon. Pakko oli lähteä pois, kun tuntui niin epämukavalta, mutta kävelin enkä suostunut juoksemaan. Myöhemmin olen nähnyt vanhan puupiirroksen, joka esittää Olavinlinnaa, ja siinä kuvassa samasta kohdasta, jossa koin tuon oudon tunteen, mies heittäytyy linnan muurin yli virtaan.

Vierailija

Meillä huumehörhöt heitti kiven ikkunasta sisään. Yrittivät tulla rosvoamaan, kun luulivat talon olevan tyhjä. Onneksi pötkivät pakoon ja kompastuvat niin että kiinni jäivät. Naapurissa olivat jo käyneet

Vierailija

Pelottavaa on se, jos ei ota Jeesusta vastaan elämäänsä tämän elämän, tämän maallisen armonajan aikana. Raamatusta voi lukea mikä ja millainen on taivaan vastakohta kuoleman jälkeen. Pelottavaa on myös jo maallinen elämä ilman yhteyttä Jumalaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa on se, jos ei ota Jeesusta vastaan elämäänsä tämän elämän, tämän maallisen armonajan aikana. Raamatusta voi lukea mikä ja millainen on taivaan vastakohta kuoleman jälkeen. Pelottavaa on myös jo maallinen elämä ilman yhteyttä Jumalaan. 

Ja miettikääpä; tämä ihminen kulkee vapaalla jalalla.

Siinä kauhutarinaa kerrakseen.

Vierailija

Olin aikoinani hurahtanut teosofiaan ja päässyt henkisen kehittymisen saralla niin pitkälle että aloin kuulla pääni sisällä konkreettisia käskyjä ja moitteita. Seuraava askel olikin sitten kohdata kyseisen alan mestari. Istuskelin eräänä iltana sohvalla ja luin tapani mukaan kyseistä kirjallisuutta kun satuin katsahtamaan ulko-ovelle. Siinä muutaman metrin etäisyydellä minusta seisoi mustiin pukeutunut hahmo joka ei todellakaan ollut mitenkään lempeän oloinen. Säikähdin ihan hirveästi ja huusin suureen ääneen että Jumala auta! Hemmo katosi ja minä vapauduin näistä inhottavista äänistä. Siihen loppui meikäläisen teosofiset opinnot ja kiinnostuin vähemmän vaarallisista jutuista.

Vierailija

Heräsin yöllä kun 2kk vauva nukkui vieressä, hänellä oli todella hidas hengitys tai jonkin näköinen hengityskatkos(käytiin seuraavana päivänä lääkärissä, koska säihkähdin niin pahasti että onko vauvalla joku hengitys ongelma, mutta mitään ei löytynyt.) Kumminkin seurailin tunnin suunnilleen yöllä vauvan hengitystä ja sitten nukahdin vahingossa viereen väsymyksestä.Kunnes aloin näkemään painajaista ja unessa kuulin vauvan itkun ja tiedostin että minun pitää herätä että vauvalla on joku hätä.Mutta olinkin halvaantuneessa tilassa(unihalvaus)silmät auki mutta en pystynyt liikuttamaan itseäni, tunsin ku joku paha nuoli kasvojani ja sen jälkeen istui jalkopäässä.Sitten joku kirkui korvaani, tunne oli kamala, muistin että kun yrittää räpsyttää silmiä pääsee pois unihalvauksesta ja niin pääsin.Ja nousin pystyyn katsomaan vauvaa, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, sekä olin hiestä märkä.Aika karmea kokemus...

Vierailija

Leikimme lapsina kodin lähellä olleilla hiekkakuopilla. Ihmiset roudasivat jostain syystä vanhoja autonromujaan sinne. Kerran löysimme ihmisen sormen yhdestä autosta. Lähdimme vähän äkkiä kotiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat