Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kansi laivalla paras pahoinvoivalle jos keinuttaa

Vierailija

Klalleimmat on ylhäällä mutta eikö ne keinuta eniten?

Kommentit (13)

Vierailija

Suht. alhaalla ( kannet5-8) ja keskiosassa laivaa. Et vain itse pääse vaikuttamaan siihen, millä kannella ja missä kohtaa laivassa hyttisi tulee olemaan jos et varaa sellaista hyttiä mitä on vain pari koko laivassa ( sviitti tmv.)

Vierailija

Riippuu ihan tuulensuunnastakin missä kohtaa laivaa keinutukset tuntuu pahimmalta mutta laivan keskiosa on yleensä sellainen, jossa vähiten keinuttaa. Voimakas sivutuuli tosin tuntuu keskiosan hyteissäkin siinä missä muissakin hyteissä.

Vierailija

Ehdottomasti  ylimmille kansille,  siis niin ylös kuin mahdollista.

Siellä ei huomaa niin laivan keinumista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suht. alhaalla ( kannet5-8) ja keskiosassa laivaa. Et vain itse pääse vaikuttamaan siihen, millä kannella ja missä kohtaa laivassa hyttisi tulee olemaan jos et varaa sellaista hyttiä mitä on vain pari koko laivassa ( sviitti tmv.)

Pystyyhän kannen valitsemaan kun se lukee hyttikuvauksissa. Pituussuntaa ei pysty valkkaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyyhän kannen valitsemaan kun se lukee hyttikuvauksissa. Pituussuntaa ei pysty valkkaan

Voi soittaa asiakaspalveluun ja pyytää hyttiä tietystä kohtaa. Pitäisi onnistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ryyppää koko yö niin keinuttaa joka tapauksessa. Problem solved.

Tää on oikeesti itselläni ainut keinot joks toimii. Alkoholi heikentää tasapainoaistia jolloin myöskään laivan keinuminen ei tunnu niin voimakkaalta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat