Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikaystävä sanoi " en mä edes haluaisi kaunista tyttöystävää, siis sellaista kuin vaikka "Janika"

Vierailija

eli ei nyt suoraan sanonut että olen hänestä ruma mutta tuosta osaa kyllä varmasti tyhmempikin päätellä. Koska "niiden kauniiden" perään on sitten kaikki muutkin. Olen 16v ja hän 17v.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Olet ns. "harjoittelutyttöystävä". Kaikilla miehillä on tuollainen, älä ota itseesi. Nauti siitä niin kauan kuin se kestää.

Vierailija

Ehkä hän muotoili sanansa huonosti, ja tarkoitti nimenomaan sellaista suosittua prinsessatyyppiä, eikä sitä, ettetkö sinäkin olisi kaunis.

Vierailija

Sano sille: Mä kyl kässään, etä sä et haluu niinku ketää hyvännäköst, mut mun mielestä olis siistii olla "JereJaren" kaa.

Vierailija

Voin sen verran miehenä (25) sanoa, että huomattavan usein naisen kanssa nuorempana ja nykyisinkin keskustellessa tulee sellainen "varo mitä sanot" -ajatus päähän. Tämä aiheuttaa sen, että suustaan päästää ajattelemattoman lauseen, joka tarkoittaa juurikin päinvastaista kuin tarkoitus oli. Eli tulee "ajatuskatko". Henkilö ei vain osannut asettaa sanojaan oikein. Korjasiko henkilö tilannetta jälkeenpäin? Ihmistä tuntematta tarkemmin on kuitenkin hankalaa lähteä arpomaan onko kyseinen ihminen ollut vain ajattelematon vai eikö hän tosiaan ymmärrä naisia sitten lainkaan :)

P.S Pahaa hän ei kuitenkaan tuolla lauseella ole tarkoittanut. Oppimista se vaan häneltä vaatii. Tulee vielä viiden vuodenkin jälkeen sanottua välissä tyhmiä avovaimolle. Vinkkinä voin ainoastaan antaa, että ei kannata kysellä sellaisia, mihin haluaa vain yhdenlaisen vastauksen. Siskoni mies on alkanut toteamaan siskolleni että "Näytät näytät" aina ku se kysyy jotain, vaikka ei liittyisikään ulkonäköön. Suurinosa miehistä kun ei ole oikeasti niin pinnallisia, kuin yleisesti luullaan...

Vierailija

Miehet ei vaan ajattele loppuun asti. Meilläkin ollu tätä ongelmaa, kerroin tän miehelleni niin näkee kyllä mitä lauseessa oli väärin mutta ei se tajua kuitenkaan mite se olis PITÄNY sanoa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei vaan ajattele loppuun asti. Meilläkin ollu tätä ongelmaa, kerroin tän miehelleni niin näkee kyllä mitä lauseessa oli väärin mutta ei se tajua kuitenkaan mite se olis PITÄNY sanoa..

sitä ei olisi pitänyt sanoa lainkaan!

Vierailija

Mä en kyllä usko että kyse on läheskään aina ajattelemattomuudesta vaan tahallisesta ns.negaamisesta. Ettei vaan nainen erehtyis olemaan liian itsevarma ja kurkistamaan aidan toiselle puolelle. Mulla käy nimenomaan niin jos mies sanoo loukkaavasti, panen jotain muuta kostoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat