Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies jää suhteeseen jossa vaimo on pettäjä?

Vierailija

Olen seurannut tilannetta muutaman vuoden. Vaimo on jäänyt kiinni, pyytelee anteeksi ja vannoo ettei enää ikinä kunnes taas pettää. Miksi helvetissä mies ei lähde jo? Onko miehillä tähän vastauksia, miten toimisit tai luulisit toimivasi kyseisessä tilanteessa? Mikä saa jäämään tälläiseen suhteeseen, eikö kuppi mene joskus nurin? Kunhan mietin tätä asiaa, itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä hänkään tietääkseni ainakaan minua. Lähipiirissä on ollut paljon pettämisiä ja eroja joten kai sitä sen vuoksi miettii enemmän näitä asioita ja omaa suhdettaan. En tiedä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No varmaan samasta syytä kun nainen jää? Rakastaa edelleen tai ei halua rikkoa perhettään tms? Kysäsepä siltä mieheltä, se varmaan osaa sua tässä valaista.

Norman Bates
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Miehet ovat aktiivisia osapuolia n 30 prosentissa erotapauksista. Miehille on tärkeää  koti ja kodin ilmapiiri. Pahimmassa tapauksessa eron jälkeen odotettavissa on vain ikuinen yksinäisyys ja lapsia näkee kerran kuussa.

Monikin mies on monella tapaa tyytymätön liittoon. Ja pettää itsekin. Siltikään ei eroa.

Vierailija

Tässä suhteessa ei ole lapsia vielä joten luulisi lähtemisen olevan helpompaa. Mielestäni rakastaessaan myös haluaa arvostaa toista ja olla luottamuksen arvoinen. 

Vierailija

Aisuri, vaimo helvetin rikas ja kustantaa miehen elämisen tai mies pettää myös itse tai sitten mies on vain, niin lapanen. Nuo asiat tulee itselle mieleen.
Mies

Vierailija

Mulla on yksi sukulaismies joka on jäänyt. On jotenkin tottunut pettämiseen niin ettei se häntä erityisemmin enää satuta. Sanoo vaan, että kyllä se vaimo takaisin palaa hänen luokseen, sitten kunhan on saanut seikkailunsa seikkailla. Odottelee vaan keski-iän villityksen ohimenoa. Tällä hetkellä se vaimo seurustelee täysin avoimesti ulkomaalaisen paljon nuoremman miehen kanssa, melkein kuin härnää miestään jättämään. Mutta ei tämä lähde, kun rakastaa, ja vähän huvituksella jo katselee muijansa touhuja, että kas, viidenkympin villitys on iskenyt :D

Vierailija

Ovatkohan avoimessa suhteessa keskenään sovitusti ja rehellisesti, ja tätä et sinä tiedä koska eihän se sinulle edes kuulukaan? Sinun pitää kysyä itse siltä mieheltä, kukaan av:lla ei sitä juuri heidän kohdallaan voi tietää. Oletko joku autisti, joka saa kohtauksen jos kaikki ei olekaan juuri sinun käsittämissä lokerikoissa ja niin kuin sinusta tulee olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tilannetta muutaman vuoden. Vaimo on jäänyt kiinni, pyytelee anteeksi ja vannoo ettei enää ikinä kunnes taas pettää. Miksi helvetissä mies ei lähde jo? Onko miehillä tähän vastauksia, miten toimisit tai luulisit toimivasi kyseisessä tilanteessa? Mikä saa jäämään tälläiseen suhteeseen, eikö kuppi mene joskus nurin? Kunhan mietin tätä asiaa, itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä hänkään tietääkseni ainakaan minua. Lähipiirissä on ollut paljon pettämisiä ja eroja joten kai sitä sen vuoksi miettii enemmän näitä asioita ja omaa suhdettaan. En tiedä.

Ensiksi tietenkin on se että miehen on vaikeampi löytää naista kuin naisen miestä. Mies ei halua menettää naista koska ei halua jäädä yksin. 

Miehille on myös paljon tärkeämpää olla naimisissa kuin naisille. Eroaminen on yleensä miehille raskaampaa kuin naisille. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi sukulaismies joka on jäänyt. On jotenkin tottunut pettämiseen niin ettei se häntä erityisemmin enää satuta. Sanoo vaan, että kyllä se vaimo takaisin palaa hänen luokseen, sitten kunhan on saanut seikkailunsa seikkailla. Odottelee vaan keski-iän villityksen ohimenoa. Tällä hetkellä se vaimo seurustelee täysin avoimesti ulkomaalaisen paljon nuoremman miehen kanssa, melkein kuin härnää miestään jättämään. Mutta ei tämä lähde, kun rakastaa, ja vähän huvituksella jo katselee muijansa touhuja, että kas, viidenkympin villitys on iskenyt :D

Ei tuo kyllä mikään avioliitto ole. Joko mies on vain niin järjettömän surkea itsetunto tai sitten kyseessä on Cuckhold suhde. 

Vierailija

Ai katsos, luin huonosti. Jos pyytelee anteeksi ja näin, niin tuskin sitten sovittu avoimeksi. No, ei kuitenkaan voida täällä tietää. nro 7

Vierailija

Pettämiset ovat syöneet miehen itsetuntoa rankasti ja ei ole kyse mistään avoimesta suhteesta. Eikä se minulle kuulukkaan mutta kai sitä saa pohtia kaikenlaista helvetti.

Vierailija

Minullakin tällainen tapaus lähipiiristä. Nyt ovat onneksi jo eronneet, mutta mies antoi anteeksi liian monta kertaa, liian julmia tekoja. Ei hän enää ole entisensä.

En tiedä miksi hän katsoi sitä niin kauan, mutta kunpa hän olisi tajunnut lähteä aiemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aisuri, vaimo helvetin rikas ja kustantaa miehen elämisen tai mies pettää myös itse tai sitten mies on vain, niin lapanen. Nuo asiat tulee itselle mieleen.
Mies

Luulen että tässä tapauksessa mies on lapanen. Ei ole pettäjätyyppiä eikä naisen elättinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat