Ihmiset, joiden kehuihin on lisätty jonkinlainen piikki

Vierailija

Tunnetteko sellaisia ihmisiä, jotka suurimmaksi osaksi ovat ihan mukavanoloisia, mutta saattavat töksäyttää jotain omituista ihan yhtäkkiä? Mulla oli aikoinaan kaveri, jonka kommentit aina alkoivat myönteisesti, mutta joihin liittyi kuitenkin jotain kuittailua. Esimerkiksi tämä nainen saattoi kehua vaatteitani tyyliin, että olen onnistunut ostamaan todella kauniin mekon, joka sopii tällaiselle minitissiselle kuikelolle. Samoin sain kuulla olevani tosi nätti, vaikka mulla onkin iso nenä.

Yllättäen en ole ollut tämän ihmisen kanssa tekemisissä vuosiin. Aloin vain miettiä, että kuinka moni tuntee tällaisia ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija

Ei kuulosta kivalta tuollainen, olen joskus kuullut vastaavia. Niistä menee kyllä  maku hyvin äkkiä ja voi käydä niin, että alkaa kuulla tuollaisen ihmisen kommenteissa ilkeyttä silloinkin, kun sitä ei ole. Alkaa miettiä, että mitähän tuohon nyt on haudattuna. 

Vierailija

Minä tunnen ja on kyllä todella rasittava tyyppi! Just semmone minä,minä,minä tyyppi... Kehuu aina itseään ja yleensä jos jollekkin on käynny jotain vakavaa, saattaa ihan tosissaan sanoa päin naamaa "onneksi mulle ei käy mitää pahaa, mulle tapahtuu aina kaikkee hyvää!" ihan vitu n ärsyttävää.. Meillä meni yhessä vaihees poikki valitsin kun en vaa jaksanu kuunnella neidin itsekehuja....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen ja on kyllä todella rasittava tyyppi! Just semmone minä,minä,minä tyyppi... Kehuu aina itseään ja yleensä jos jollekkin on käynny jotain vakavaa, saattaa ihan tosissaan sanoa päin naamaa "onneksi mulle ei käy mitää pahaa, mulle tapahtuu aina kaikkee hyvää!" ihan vitu n ärsyttävää.. Meillä meni yhessä vaihees poikki valitsin kun en vaa jaksanu kuunnella neidin itsekehuja....

Tää on niin tuttua koulussa meidän ryhmän tyttöjen keskuudessa. Siellä on just pari sellasta tyyppiä jotka ei muusta osaa keskustella kuin itsestään pinnallisesti.

Vierailija

Joo tunnen tyypin. Se kehu ei ole koskaan se juttu mitä se haluaa sanoa, vaan se piikki on se varsinainen asia. Ovat kuin uhmaikäisiä lapsia, jotka hakevat äidiltä kurinpalautusta. Soosoo, ei saa haukkua toisen nenää. Itselläsi on ruma luomi niskassa. Mietipä miltä tuntuu, miltä? Nii-in, ei toisestakaan ole kiva kuulla tommosia.

En ole tekemisissä. En tiedä ketä haukkuu nykyään.

Vierailija

Mun äiti on just tollanen :DD ei se kuulemma mitään tarkoita ja me lapset ollaan sillain totuttu kun se on _aina_ ollut sellanen, mutta välillä sillä on sukset ristissä koko maailman kanssa :D Se ei vaan jotenkin oikeasti ite tajua mitä sammakoita se päästelee suustaan. 

Vierailija

Olen ehkä itse tuollainen kuittailija, ja se voi joskus synnyttää väärinkäsityksiä. Mulle vinoilu on huumoria ja välittämisen osoitus, ja eniten vinoilen tietysti itseni kustannuksella. Kuittailu liittyy vaiheeseen, kun ollaan oltu jonkin aikaa tuttavia ihmisen kanssa josta pidän, ja tuntuu, että ollaan samalla aaltopituudella. Tiettyjen ihmisten kanssa huumorintajut kohtaavat, kaveruus syvenee ja yhdessä vitsailu on hauskaa. Joskus virhearvioin, ja toinen ihminen ei ymmärräkään vitsiä ja voi jopa loukkaantua. Silloin tietysti olen todella pahoillani ja joudun selittelemään, mitä oikeastaan tarkoitin.

Jotkut saattavat tietysti piikitellä myös pahantahtoisesti. Vaikea sanoa, mistä tuossa sinun tilanteestasi oli kyse. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat