Kuinka paljon korkeintaan lainaisitte rahaa jollekulle?

Vierailija

Itse en usein ole lainannut, mutta jos olen, niin joitakin kymppejä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tonnin lainasin n. vuosi sitten ERITTÄIN hyvälle ystävälle, jonka tiesin maksavan takaisin heti kun vain voi. Joutui irtisanotuksi töistään, laskut kasaantuivat ja halusin auttaa kun se sillä hetkellä oli itselleni taloudellisesti mahdollista. Nyt ystävä on löytänyt uusia töitä ja on jo maksanut lähes koko velkasumman takaisin.

Oikeastaan kellekään muulle en olisi näin suurta summaa lainannut kuin tälle kyseiselle henkilölle, joitakin kymppejä olen sitten minäkin monellekin kaverille vippaillut. koskaan ei (toistaiseksi) kukaan ole jättänyt maksamatta takaisin, kiitos hyvän ja luotettavan tuttavapiirin.

Vierailija

Sen verran kun voin menettää.

Parille hyvälle ystävälle pari tonnia, muille tutuille pari kymppiä.

Toiselle noista kavereista olen lainannut 500mk ja toiselle 1000€. Jälkimmäinen tapaus järjesteli elämäänsä rahattomana avioeron jäljiltä, takuuvuokria ja muuta. Aina olen saaanut omani pois.

Vierailija

Aika jännä, omassa lähiperheessä ei ole kuin yksi henkilö jolle lainaisin rahaa, isäni, Muille en missään nimessä. Muutamalle kaverille sitten taas lainaisin tai vaikka takaisinkin isommankin summan. Lopuille en lainaisi edes narikkarahaa...

Vierailija

Perheenjäsenille tuhansia, kavereille satasia. Velkakirjan tekisin tontuista kyllä sisarustenkin kesken.

Olen kyllä mm. ostanut 1000€ lennot kaverille luottokortilla ja hän on maksanut mulle sitten ennen laskunmaksun aikaa.

Vierailija

Läheisille sisaruksilleni lainaisin kaikki mitä pystyn. Kavereille muutaman kympin. Äskettäin poikkeuksellisesti lainasin kaverille 100e ja siinäkin ärsytti kun jouduin sovittuna takaisinmaksupäivänä kyselemään rahojen perään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat