Juon tässä viiniä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Punaviiniäkö? Mies
Niin olen jo kertonut, että valkoviiniä. Punaista en juo kun harvoin ruoan kanssa. Ap
Sori en kerennyt lukea ketjua pidemmälle.
Mies
Ei se nyt mitään haittaa. Minkä ikäinen mies olet? Komeat miehet on viinin jälkeen parasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt mitään haittaa. Minkä ikäinen mies olet? Komeat miehet on viinin jälkeen parasta. Ap
41,5.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Toivotan sulle huomiseksi hauskaa krapulapäivää. Olet päänsärkysi ansainnut.
Nimimerkillä minäkö hapan, miten niin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41,5.
Mies
Okei, olen nuorempi. Onko sulla naista ja minkä ikäinen? Mulla on miesystävä ja se on 27v. Ap
Missä asut? Osaatko ajaa autolla? Onko sinulla koira? Jos ei ole koiraa, niin miksi ei ole? Pystytkö seisomaan käsilläsi? Tiedätkö huomisen lottonumerot etukäteen?
m37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä minäkö hapan, miten niin. :D
Miten voi edes tulla krapula parista lasillista? :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Osaatko ajaa autolla? Onko sinulla koira? Jos ei ole koiraa, niin miksi ei ole? Pystytkö seisomaan käsilläsi? Tiedätkö huomisen lottonumerot etukäteen?
m37
Asun kivassa talossa ja ei ole koiraa. Rakas koirani menehtyi vähän aikaa sitten, en pysty uutta ottamaan. Ainakaan vielä. En pysty ilman tukea koska en ole kokeillut vuosiin. Nuorempana pystyin toki. En tiedä lottonumeroita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
Asun kivassa talossa ja ei ole koiraa. Rakas koirani menehtyi vähän aikaa sitten, en pysty uutta ottamaan. Ainakaan vielä. En pysty ilman tukea koska en ole kokeillut vuosiin. Nuorempana pystyin toki. En tiedä lottonumeroita. Ap
Pystyt siis kuitenkin tuen kanssa? Kuinka nopeasti juokset 100m? Oletko ikinä juossut cooperin testiä, jos olet, paljon meni?
Mitä työtä teet?
m37
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen nuorempi. Onko sulla naista ja minkä ikäinen? Mulla on miesystävä ja se on 27v. Ap
Muutama naisystävä on. Sen enempään en ole ollut kiinnostunut. Tietenkin jos löytyisi oikein sopiva.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
Pystyt siis kuitenkin tuen kanssa? Kuinka nopeasti juokset 100m? Oletko ikinä juossut cooperin testiä, jos olet, paljon meni?
Mitä työtä teet?
m37
Pystyn. En ole ottanut aikaa. Kilometri menee noin viidessä minuutissa jos juoksulenkille lähden. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Join tällä viikolla yhtenä päivänä enemmän kuin nyt ja mulla ei ollut krapulaa. Ei niin mitään oloja. Yöllä olin jo täysin selvinpäin mennessä nukkumaan. Aamu ja seuraava päivä oli kuin en olisi alkoa ottanutkaan. En muutenkaan kärsi krapuloista vaikka joisin reilumminkin. Ap
Vedä vaikka kaksin käsin, ämpärikaupalla. Lisää viinaa juopolle!
Ei maailmasta viinat juomalla lopu. Hanat auki!
Mulla käy kateeksi Ap, kun itse istun tässä juomassa vettä. Mikä estää juomasta viiniä, kun sitä olis jääkaapissakin? En halua, kun olen kotona lasten kanssa. Myöhemmin illalla sitten, kun menen ravintolaan syömään mieheni kanssa.
Joko viinin juonti loppui? Yksinkö minun täytyy nyt aloitella?
Sori en kerennyt lukea ketjua pidemmälle.
Mies