Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon tässä viiniä.

Vierailija

Kysyttävää?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä viiniä juot? Oletko laittanut perseeseenvetokoneen käyntiin?

Kuivaa valkkaria. En ole. Tosin en tiedä mikä helkkari se edes on? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman kateellinen, koska itse joudun vielä odottelemaan ennen kuin voin korkata pullon.

Tänään juon vaan pari lasillista. Ennen kuin lapsi tulee koulusta. Huomenna voi sitten reilummin. Ap

Vierailija

Nössö!

Juon viinaa! Mikään ei ole päiväkännejä rattoisampaa. Lapsi menee suoraan isälleen, joten rajaa ei ole. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä viiniä? Voitko kuvailla makua? Mietin, avaanko illalla punaviinin vai kuohuvaa. Malbecia tai cavaa.

Pinot Grigio. Hedelmäinen, kepeä, raikas. Oon kyllä huono kuvailemaan makua. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nössö!

Juon viinaa! Mikään ei ole päiväkännejä rattoisampaa. Lapsi menee suoraan isälleen, joten rajaa ei ole. 

Päivikset kyllä rulettaa. Mun täytyy toistaiseksi vasta tissutella kaljaa, koska olen etätöissä, ja pitää ainakin sähköpostiin vastaamiskunnossa olla. Joten vasta klo 16 jälkeen pääsen väkevämpien ainesten pariin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Soot juoppo. Ei kysyttävää.

En ole, mutta olen riippuvainen viinistä. Voin olla juomatta tippaakaan alkoholia vaikka kaksi viikkoa, joten en mikään täysjuoppo ole. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin ylpeä, kun voin elää täysin ilman alkoholia eikä tee edes tiukkaa. Oletko kateellinen minulle?

En tunne kateutta koskaan, joten en. Negatiivisia tunteita koen joskus esim. katkeruus. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat