En ymmärrä bond-hypetystä

james

Bond on lapsellinen väkivaltainen kostonhaluinen isotteleva sovinistinen aikuinen pikkupentu. sitä ei muuta mitenkään se, että hänellä on uusin tekniikka tai paljon rahaa tai kalliita luksusasioita.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Toi uusin Spectre oli nyt ensimmäinen Bond minkä olen koskaan nähnyt ja mun mielestä se oli kyllä hyvä. Saatan katsoa muutaman vanhemmankin Bondin, jos jaksan.

Vierailija

Sen jälkeen kun Moore lopetti elokuvat ja Bondia näyttelevät olleet surkeita esityksiä. Tällä uusimmalla ei yhtään karismaa jonka yrittää korvata väkivallalla. Turn off

Vierailija

Spectre on aivan loistava elokuva, hienosti toteutettu, upeat näyttelijät, miltei yhtä kuin edellinen, Skyfall. Judi Denchiä tuli kyllä vähän ikävä. Daniel Craig on ihan paras Bond.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bond on lapsellinen väkivaltainen kostonhaluinen isotteleva sovinistinen aikuinen pikkupentu.

Niin, elikkäs just tosi hyvä.

Vierailija

En minäkään. Tosi huonoja action-leffoja verrattuna moneen samntapaiseen leffaan. Samaa kuin Mission Impossiblet. Bond on vaan niin trendikäs, että sitä hehkutetaan.

Vierailija

Aaah, olin juuri katsomassa Spectren. Craig on upea mies. Todella haluttava. Ja kaikki nuo kauniit maisemat ympäri maailmaa ja sateinen Lontoo... Tiedän mitä ajattelen tänä iltana peiton alla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun Moore lopetti elokuvat ja Bondia näyttelevät olleet surkeita esityksiä. Tällä uusimmalla ei yhtään karismaa jonka yrittää korvata väkivallalla. Turn off

Kuulostaa siltä mitä puhuttiin yli 20 vuotta sitten, kun Daltonin väkivalta-Bondien myötä leffat loppui moneksi vuodeksi.

Vierailija

Nää uudet Bondit on säälittävää kuraa ja pelkkää teiniäksöniä. Ainoat oikeat Bondit oli Sean Connery ja Roger Moore (erityisesti jälkimmäinen), kaikki muut ainoastaan säälittäviä jäljitelmiä.

Vierailija

[quote=Vierailija]Bond on lapsellinen väkivaltainen kostonhaluinen isotteleva sovinistinen aikuinen pikkupentu. sitä ei muuta mitenkään se, että hänellä on uusin tekniikka tai paljon rahaa tai kalliita luksusasioita.[/quote

Kuvailiko bondin vai Cheekin Itse en ymmärrä Cheekin hypetystä =D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat