Onko sossutuki tullut jo muille?

Vierailija

Mulle ei vielä, olen helsinkiläinen. Yleensä on tullut joskus kahdeksan aikaan. 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tarkoitatko marraskuun tukea? Oletin, että se tulisi tänään tilille, mutta ei ole tullut ja nyt tuli hätä, miten selvitään viikonlopun yli. Pitäisikö sen tulla tänään? Vai vasta ko. tukikuun ensimmäisenä pankkipäivänä?

Vierailija

Helsingissä maksuja on ollut perinteisesti aamukahdeksan ja iltapäiväneljän välillä. Noi maksaa noita useammassa erässä pitkin päivää.

Vierailija

Marraskuun joo... Kyllä pitäisi tulla viimeisenä pankkipäivänä, ei ensimmäisenä. Viimekuun tuli mulle 30. 9, vaikka 1. päivä olisi ollut pankkipäivä

Vierailija

En ole 4 mutta en kyllä palkkaisi ketään sossutuilla elävää. Se että on joutunut sossun elätiksi kertoo siitä että ihmisellä on pahoja ongelmia elämänsä hallinnassa. Normaali työtön saa edes työttömyyskorvausta, jos siitäkin putoaa alemmas niin ihmisessä itsessään on pahasti vikaa.

Vierailija

Miksi sossutuilla elävä asuu Helsingissä?!?! Aivan järjetöntä että sossu maksaa tukieläjän kämpän Helsinkiin! Maksaisivat jonkun murjun jonnekin korpeen. Minullakaan ei olisi varaa asua Helsingissä, vaikka käyn töissä 50h viikossa!

Vierailija

Koittakaa nyt saatanan pallopäät pitää keskustelu aiheessa, eli siinä, minä päivänä sossutuki tulee tai ei tule. Moralistiset kannanotot ja muut ihmettelyt ja taivastelut EI KUULU TÄHÄN KETJUUN. Rikkokaa vaikka se laite jolla tänne kirjoittelette, jos ette kykene hillitsemään itseänne ja pysymään aiheissa.

Itselleni sossutuki tuli nyt juuri tilille, eli ehtii kauppaan hyvissä ajoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole 4 mutta en kyllä palkkaisi ketään sossutuilla elävää. Se että on joutunut sossun elätiksi kertoo siitä että ihmisellä on pahoja ongelmia elämänsä hallinnassa. Normaali työtön saa edes työttömyyskorvausta, jos siitäkin putoaa alemmas niin ihmisessä itsessään on pahasti vikaa.

Sossutukia ei saisi nostaa mutta sitten ei töihinkään kuulu päästää. Mahtava ajatuksenkulku eräillä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli.... jeee, kauppaan ja Alkoon matka käy! -ap

Vierailija

Helsingissä on kovat sossumenot (165 miljoonaa) vuodessa juuri korkean vuokratason takia. Minulla on kyllä erittäin kohtuullinen vuokra, koska vuokranantaja on enoni. Maksa 800 euroa 70 neliöstä Munkkiniemessä. 

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat