Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sossutuki tullut jo muille?

Vierailija
30.10.2015 |

Mulle ei vielä, olen helsinkiläinen. Yleensä on tullut joskus kahdeksan aikaan. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kerjäläisiä! Pummit töihin!!!

Vierailija
22/25 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tuli!!!... ja meni :P Hyvät oli juomat hehhehh!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, että miten sossutuki voidaan maksaa näin aikaisin tilille? Nythän on vielä lokakuu, jonka tiliotteet tulee vasta muutaman arkipäivän jälkeen marraskuussa. Niistähän pitää lain mukaan katsoa viimeisen kolmen (3) kuukauden tulot, mukaan lukien siis lokakuun tulot. Niin miten ihmeessä ne lokakuun tiliotteet on jo voitu syynätä ja sitten vielä käsitellä tukipäätös, kun tiliotteet tullee vasta siinä viiden päivän päästä.

Vierailija
24/25 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinttimunna kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, että miten sossutuki voidaan maksaa näin aikaisin tilille? Nythän on vielä lokakuu, jonka tiliotteet tulee vasta muutaman arkipäivän jälkeen marraskuussa. Niistähän pitää lain mukaan katsoa viimeisen kolmen (3) kuukauden tulot, mukaan lukien siis lokakuun tulot. Niin miten ihmeessä ne lokakuun tiliotteet on jo voitu syynätä ja sitten vielä käsitellä tukipäätös, kun tiliotteet tullee vasta siinä viiden päivän päästä.

Vai onko naisilla ja lapsi(yh)perheillä tässäkin asiassa jokin etuoikeus?

Vierailija
25/25 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Kolmen kuukauden tiliotteet pyydetään vain silloin kun hakee tt-tukea ekan kerran. Muuten riittää edellisen kuukauden tilitapahtumat. Eikä niiden tarvitse olla niin sanotusti koko kuukauden eli tyyliin pitäisi näkyä koko lokakuu. Jos on hakenut tt-tukea vaikkapa lokakuun 15. päivä, pitää liitettynä olla 15.9-15.10 tapahtumat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi