Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te joilla ulosotossa saatavia
30.10.2015 |
Kuinka paljon teillä on ja kuinka monelta eri taholta? Jos on about. 20 000 ulosotossa ja n. 10-15 eri taholta, voiko tulla jokin syyte?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itseasiassa voi tulla syyte petoksesta. Tällöin viranomaisilla on vahva näyttö että velkasi on jätetty tarkoituksella maksamatta. Onnea tulevaisuudellesi, pahimmassa tapauksessa joudut istumaan. :(
Niin siis onko sinulla ulosotossa saatavia vai maksettavia? Tilanne on varmasti aika erilainen, jos sinulla on laskuja ulosotossa.
Alue: Aihe vapaa
Ei kai siitä mitään syytettä tule?