Huomenta, mitä teette tänään?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Mä vien lapsen ja sen kaverin kouluun, laitan ruokaa, haen lapset koulusta ja sitten illalla vien lapsen synttäreille.

Kommentit (11)

Vierailija

Huomenta vaan! Kiva, että olet ottanut tavaksesi kuskata myös pojan kaveria kouluun. 

Kunhan perhe lähtee töihin ja kouluun, valmistelen päivän hommat täällä kotona ja lähden niitä tekemään. Mies lupasi käydä Alkossa, mä käyn ruokakaupassa matkalla kotiin. Luulen jo, että tiedän, mitä hyvää teen huomenna kun on pyhä. 

Sitten tulen siistiin kotiin (pe on miehen siivouspäivä), syödään jotain nopeaa ja yksinkertaista ja lösähdetään koko sakki lepäämään työviikon jälkeen. :)

Vierailija

Mulla on tänään vapaapäivä, joten kohta nautin aamupalasta, sitten koiran kanssa pitkä lenkki. Suihkun kautta vähän shoppailemaan (tilipäivä jee) ja ruokakauppa samalla. Ehkä pikku päikkärit. Iltapäivästä kokkailua ja teinin kanssa hengailua kunnes lähtee kaverilleen yökylään.
Loppuilta on vielä vähän auki. Joko leffoja ja nautiskelua soffalla tai ystävien treffaamista kaupungilla. Toivon ja odotan tästä hyvää päivää :)

Vierailija

Huomenta! Vapaapäivä täälläkin. Tänään siivoan, käyn kaupoilla ja valmistelen huomista pyhäinpäivän päivällistä. Surffailen netissä, katson telkkaria ja käyn koiran kanssa koirapuistossa.

Vierailija

Sairasllmalla olen toipumassa flunssasta. Lapsi lähetetty kouluun 1,5 tuntia sitten. Äsken söin aamupalan ja laitoin tiskikoneen päälle. Pesukoneessa pyörii toinen satsi vanhempienk lakanoista. Pitäisi meilläkin vaihtaa. Vanhempieni pyykit pitäisi silittää jotta saan ne vietyä huomenna kun mennään sinne.

Postissa pitäisi käydä viedä yksi paketti. 

Imurointikin olis listalla.

Katsotaan mitä jaksan tehdä. Olen koko viikon ollut flunssassa ja väsy vaivaa. Päikkärit ois kivat.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Pystyitkö ostamaan tällä kertaa lahjan kaverisynttäreille kysymättä täältä mielipidettä?

Ostin legoauton lahjaksi.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat