Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi haittaisi sinua enemmän jos tulisit jätetyksi?

Vierailija

Parisuhteessa siis. Kysymys suunnattu naisille kuten ehkä huomaattekin.
A. Kumppanisi vaihtaisi sinut Miss Universum-kilpailussa menestyneeseen naiseen vai
B. Kumppanisi vaihtaisi sinut naapuritalossanne asuvaan tavallisen näköiseen naiseen

Kommentit (7)

Vierailija

A, koska uskoisin miehen vain sokaistuneen naisen kauneudesta. Eli heittäisi suhteen hukkaan vain hetken huumassa.

Vierailija

A koska minulla on huono itsetunto. Jos vaihtaisi naapuritalon vässykkään saattaisin helpommin ajatella, että mies ei tajunnut omaa parastaan. Ettei se naapurin nainen mitenkään voi olla minua parempi, jolloin kun mies kerran on noin paska, että jätti minut, niin saa tyytyäkin siihen munahoroon. 

Sen sijaan jos mieheni veisi (saisi) minua parempi nainen olisin tiennyt, ettei mies rakastanut minua oikeasti ja saadessaan paremman vei sen minun nenäni edessä. Koska jos rakastaa oikeasti ei vaihda mihinkään miss maailmoihin. Ja silloin tuntuisi sille, että minä en ole rakastamisen arvoinen (kuten itse uskon). 

Toisaalta siinä voisi ehkä myöhemmin ajatella, että mies ei ole minun arvoiseni, koska vaihtoi ulkonäön takia. 

Vierailija

Naapurissa asuu ihan mukavia naisia, joten lasten kannalta naapurinrouva äitipuolena olisi ihan ok. Missitypykkä olisi taas turhan teini tähän porukkaan ja tuskinpa hän kauan vuoroviikoin jaksaisi lapsukaisiamme katsella ja kuunnella, tai he typykkää. Kumpikaan vaihtoehto ei siis ärsyttäisi, mutta missityttönen olisi varmaan tylsempi. N41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

A koska minulla on huono itsetunto. Jos vaihtaisi naapuritalon vässykkään saattaisin helpommin ajatella, että mies ei tajunnut omaa parastaan. Ettei se naapurin nainen mitenkään voi olla minua parempi, jolloin kun mies kerran on noin paska, että jätti minut, niin saa tyytyäkin siihen munahoroon. 

Sen sijaan jos mieheni veisi (saisi) minua parempi nainen olisin tiennyt, ettei mies rakastanut minua oikeasti ja saadessaan paremman vei sen minun nenäni edessä. Koska jos rakastaa oikeasti ei vaihda mihinkään miss maailmoihin. Ja silloin tuntuisi sille, että minä en ole rakastamisen arvoinen (kuten itse uskon). 

Toisaalta siinä voisi ehkä myöhemmin ajatella, että mies ei ole minun arvoiseni, koska vaihtoi ulkonäön takia. 

Kuinka vanha olet? 20 vuotias?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat