Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näppylöitä koko perheellä, diagnoosia vailla!

Vierailija
29.10.2015 |

Kaksi viikkoa sitten pojalle ilmaantui alavatsaan ja selkään rykelminä näppylöitä, kuin hyttysen pistoja. Hoidettiin kortisonilla. Ajattelin uuden lakanan olevan syynä.

Itselleni ilmaantui kolme päivää sitten olkapäähän samoja näppylöitä. Ovat ajoittain kutiavia, suurimmaksi osaksi eivät. Kävin työterveyslääkärillä, sain antihistamiinia ja kortisonituyppistä voidetta hoidoksi.

Miehellekin on ilmestynyt yksi näppy sinne, toinen tänne. Jalkoihin ja käsivarsiin. 

Tänään huomattiin toisella lapsella rintakehässä n. 10 näppylä. Ovat tosi punaisia. Eivät ainakaan vielä kutia.

Mikä meitä vaivaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko mahdollisesti vaihtaneet pesuainetta?

vaihdoin Sertoon pari viikkoa sitten. Tämäkin vaihtoehto käynyt mielessä. Mut miten me koko perhe oltaisiin sille yliherkkä?

Kunpa tää olisikin Sertosta kiinni eikö mitään luteita!!!

Ap

Vierailija
22/26 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko matkustelleet ulkomailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko mahdollisesti vaihtaneet pesuainetta?

vaihdoin Sertoon pari viikkoa sitten. Tämäkin vaihtoehto käynyt mielessä. Mut miten me koko perhe oltaisiin sille yliherkkä?

Kunpa tää olisikin Sertosta kiinni eikö mitään luteita!!!

Ap

Meidän koko perheemme on niin herkkäihoisia, että joudumme käyttämään pesuaineena Miniriskiä tai vastaavia, muuten saamme näppylöitä, kaikki.

Myöskin saippuan tulee olla herkkäihoisille sopivaa.

Pesuainenn annostelu on myös tärkeää, pesukoneet eivät oikeasti huuhtele hyvin, joten liika pesuaine jää tekstiileihin.

Voihan teillä tietysti olla jokin viruskin.

Vierailija
24/26 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuttaneet hiljattain? Ostaneet jotain uutta? Vaihtaneet työ- / koulupaikkaa? Siskoni perheelle tuli outoja kutisevia näppyjä ja selvisi että uudessa asunnossaan oli hometta.

Vierailija
25/26 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy puremajälkiä. 

ap

Mitäs luulet niiden näppyjen sitten olevan jos ei puremia?

Mitäs jos luulen niiden olevan joku rokko, infektio, virusperäinen sairaus, jotain muuta?

Ap

Ei kuulosta todennäköiseltä jos perheenjäsenten yleisvointi on kuitenkin hyvä.

Vierailija
26/26 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli koko porukka muutama viikko sitten enterorokossa..kuulostaa tutulta!

Eli suu ja sorkka tauti..näppyjä pepussa,kyljissä,suu ihan veen kipee minulla.kuumetta,minulla.lapset selvisi vähemmällä kuin minä,miehelle ei tullut.