Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla vauva!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, onpa nopeaa toimintaa. Luulin, että Viola ja Esa olis ollu asialla :)

:~~~~~~~~~~~~~~~~D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta mun psykopaattitutka alkoi piipittää. Toivottavasti kuitenkin väärä hälyytys.

Tä,  psykopaatti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta mun psykopaattitutka alkoi piipittää. Toivottavasti kuitenkin väärä hälyytys.

Tä,  psykopaatti?

Niin siis yleensä näin nopeita isoja liikkeitä tekevät ne, jotka sitten osoittautuvat väkivaltaisiksi tai muiksi vakavasti ongelmaisiksi parisuhteessa. Nopea sitouttaminen jne. Toivottavasti kuitenkaan ei kyse tästä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä,  psykopaatti?

Niin siis yleensä näin nopeita isoja liikkeitä tekevät ne, jotka sitten osoittautuvat väkivaltaisiksi tai muiksi vakavasti ongelmaisiksi parisuhteessa. Nopea sitouttaminen jne. Toivottavasti kuitenkaan ei kyse tästä. 

No hohhoijaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä,  psykopaatti?

Höpö höpö! Ei siinä tarvitse vuosikausia miettiä, kun ikää on riittävästi ja on löytänyt sopivan kumppanin. Vai olenko minä tai mieheni myös psykopaatteja? Toimittiin lähes yhtä nopeasti ja jo 15 vuotta naimisissa ja onnellisia. Toki tunsimme toisemme alttarilla, mutta miksi olisi pitänyt odottaa ja harkita? Jos nainen haluaa saada biologisia lapsis, on toimittava heti, jos ikää on yli 30.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä,  psykopaatti?

Höpö höpö! Ei siinä tarvitse vuosikausia miettiä, kun ikää on riittävästi ja on löytänyt sopivan kumppanin. Vai olenko minä tai mieheni myös psykopaatteja? Toimittiin lähes yhtä nopeasti ja jo 15 vuotta naimisissa ja onnellisia. Toki tunsimme toisemme alttarilla, mutta miksi olisi pitänyt odottaa ja harkita? Jos nainen haluaa saada biologisia lapsis, on toimittava heti, jos ikää on yli 30.

Ei ehkä vuosikausia, mutta tässä taisi olla kyse viikoista.

Vierailija

Täällä joku sanoi, että heidät on nähty naistenklinikalla. Av oli taas kerran oikeassa ennen virallista tietoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä joku sanoi, että heidät on nähty naistenklinikalla. Av oli taas kerran oikeassa ennen virallista tietoa. 

Esalle tissit asentavat että voi imettää. Viola vaatii tasapuolisuutta. Voi Esa ressukkaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat