Haluatteko kysyä jotain syvästi kehitysvammaiselta mieheltä?

Mies 34v

Olen 34-vuotias ja syvästi kehitysvammainen. Sain diagnoosin 16-vuotiaana.

Kommentit (14)

ap ov

Minulle tehdyn testin mukaan olen syvästi kehitysvammainen, mutta minä osaan silti lukea ja kirjoittaa. Tosin niiden oppimiseen meni pitkään koska opin ne vasta armeijassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehdyn testin mukaan olen syvästi kehitysvammainen, mutta minä osaan silti lukea ja kirjoittaa. Tosin niiden oppimiseen meni pitkään koska opin ne vasta armeijassa.

Kyllä tekisi mieli nostaa seinälle tyypit jotka ovat keharin armeijaan käskeneet.

Vierailija

Joopa joo. Ihan varmasti ei syvästi kehitysvammaisia seulota millään testillä, ihan varmasti syvät kehitysvammaiset ei lue eikä kirjota ja vielä vähemmän ne on armeijassa.

Voin kertoa, että provosi ei ole hauska kenenkään muun kuin itsesi mielestä. Koita nyt edes vähän panostaa, stana.

Vierailija

Kuinka sinut testattiin? Kuinka selvisit oppivelvollisuudesta ilman luku- ja kirjoitustaitoa jos et eha-opetuksessa ollut - vai olitko? Et taida edes tietää mitä se on :)

Vierailija

Armeijaan ei oteta syvästi kehitysvammaisia.
Tarkoitatko tuolla otsikollasi: "Haluatteko kysyä jotain tavalliselta suomalaiselta kusipäältä?" ?

Vierailija

Kertoisitko mikä se sellainen testi oli? Ja vastaisitko muutenkin sinulle esitettyihin kysymyksiin - vai etkö keksi uskottavaa tarinanjatkoa..

Vierailija

"Tehdäänpä sulle tästä tällainen testo joka mittaa syvää kehitysvammaisuutta" *10 min myöhemmin* "Kappas perkelettä, oletkin syvästi kehitysvammainen. Oho".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat