Kuukautisten siirtäminen Primolut Nor -tableteilla. Annostuksesta kysymys.

Vierailija

Onko teille, kenelle noita on määrätty 1/2 tabletti 2-3 kertaa vuorokaudessa annostuksella, jääneet menkat oikeasti tulematta kuurin aikana? Entä onko noi aiheuttaneet tiputteluvuotoa?

Kaveri sanoi syöneensä samoja tabletteja annostuksella 1 tabletti kolmesti päivässä ja mulle lääkäri määräsi tuolla pienemmällä annostuksella. Sen takia tässä nyt ihmettelen onko toi mulle määrätty annostus riittävän tehokas..?

Kommentit (9)

Vierailija

Mä söin syyskuun alussa kuurin lomamatkan takia. Ei onneks tullut tiputtelua ollenkaan. Mulla oli 1/2 tabu 3 kertaa päivässä ja monena päivänä unohdin ottaa yhen puolikkaan. Mulle tuli kahtena päivänä pieni tunnin kestävä pahoinvointikohtaus.Muita oireita ei tullut.

Vierailija

-5 mg x 2/vrk

-10 mg x 1/vrk

Tällaiset annostukset minulla eli yhteensä 10 mg päivässä. Nuo 5 mg:n  tabletit voi ottaa yhdellä kertaa. 

Toimii. Ollut käytössä n. 6 vuotta säännöllisesti joka kuukausi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-5 mg x 2/vrk

-10 mg x 1/vrk

Tällaiset annostukset minulla eli yhteensä 10 mg päivässä. Nuo 5 mg:n  tabletit voi ottaa yhdellä kertaa. 

Siis joko tai tuo annostus, yhteensä päivän aikana tuo 10 mg.. Kun tabletteja on minulla ollut sekä 5 mg:n ja 10 mg:n.

Vierailija

Noissa ohjeissakin kyllä lukee että se annostus on puolikas tbl 2-3 kertaa päivässä mutta siltikin laittoi kaverin kommentti mietityttämään. ☺ Liekö tuo sitten itse ottanut tabletit tahallaan liian suurella annostuksella. Ap

Vierailija

Ap:n annostus on oikein (lääkeainemäärä 10 mg Primolut Nor -valmisteessa) - kaverisi lienee syönyt Primolut N -valmistetta, jossa lääkeainetta on vain 5 mg/tabletti - tällöin tosiaan 1 tabletti 3 kertaa vuorokaudessa, ei puolikas kolmesti.

Ohjeella 2-3 kertaa päivässä olen ainakin itse huomannut, että kannattaa ottaa lääke 3 kertaa päivässä, 2 ottokerralla on joskus tullut pientä tiputtelua kuukautisia siirtäessä. Joka tapauksessa Primolut Nor on toiminut hyvin ja kuukautiset tulleet 2-3 päivän kuluttua kuurin lopettamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-5 mg x 2/vrk

-10 mg x 1/vrk

Toi on kyllä taas ihan eri ohjeistus. Onko sulla siis Primolut Nor- vai Primolut N -tabletit käytössä? Ja määrätty nimenomaan kuukautisten siirtoon? Annostus vaihtelee käyttötarkoituksrnkin mukaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noissa ohjeissakin kyllä lukee että se annostus on puolikas tbl 2-3 kertaa päivässä mutta siltikin laittoi kaverin kommentti mietityttämään. ☺ Liekö tuo sitten itse ottanut tabletit tahallaan liian suurella annostuksella. Ap

Minkä vahvuisia tabletteja sulla on? Eikö niitä ole vaikea puolitella, kun ovat ihan sikapieniä? Ja tosiaan, ne voi ottaa kerran päivässä yhdellä kertaa, sama vaikutus. Näin tosiaan menty jo monta vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-5 mg x 2/vrk

-10 mg x 1/vrk

Toi on kyllä taas ihan eri ohjeistus. Onko sulla siis Primolut Nor- vai Primolut N -tabletit käytössä? Ja määrätty nimenomaan kuukautisten siirtoon? Annostus vaihtelee käyttötarkoituksrnkin mukaan. Ap

Primolut Nor. Jokin häiriö kuukautisten toiminnassa, tulevat 3-4 kertaa kuukaudessa eli käytännössä koko ajan, siis jos ei lääkitystä. Eli käytän Primolut Noria pitämään vuodon säännöllisenä. Ja tarvittaessa tietysti voin siirtämiseenkin käyttää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat