Onko lauantaina kaikki kaupat auki?

Vierailija

Moni ainakin mainostaa olevansa auki, onko joku ketju yms joka ei ole?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ihan sama ovatko kaupat auki, en tarvitse sieltä mitään sillä en vietä pyhiksiä enkä halluviiniä. Mulle riittää että liideli on auki perjantaina, sieltä saan halvalla kaurahiutaleita ja kivesvettä, niillä pärjää vallanmainiosti pyhinäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista on lauantaissa?

Tosissasiko kysyt, on Pyhäinpäivä, kristillinen, kirkollinen juhlapyhä. Osa viettää amerikkalaisittain Halloweeniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissasiko kysyt, on Pyhäinpäivä, kristillinen, kirkollinen juhlapyhä. Osa viettää amerikkalaisittain Halloweeniä.

Vielä kun tietäisi mitä lauantaina pitäisi juhlia... eikös se jesse jo syntynyt, kuoli ja haudattiin tässä vuoden mittaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun tietäisi mitä lauantaina pitäisi juhlia... eikös se jesse jo syntynyt, kuoli ja haudattiin tässä vuoden mittaan.

Sinä voit juhlia Jesse Jamesia, ole hyvä vaan. Meillä käydään hautausmaalla ja lasketaan kynttilät vanhempiemme haudoille.

Kunnon kristitty juhlii Pyhiä miehiä, googlaa.

Vierailija

Tässä kyllä ihmetyttää että miksi näiden helvetin uskisten pitää vaikeuttaa meidän tavallisten ihmisten elämää.. Miks perkele nyt taas pitää jotain kauppoja olla kiinni jonkun höpönlöpöpäivän takia?

Ps. Kuinka saatanallinen olen, varmistusnumero tähän viestiin 666 \,,/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyllä ihmetyttää että miksi näiden helvetin uskisten pitää vaikeuttaa meidän tavallisten ihmisten elämää.. Miks perkele nyt taas pitää jotain kauppoja olla kiinni jonkun höpönlöpöpäivän takia?

Sitten varmaan on ok että oot myös kaikki arkipyhät töissä, joulunakin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan on ok että oot myös kaikki arkipyhät töissä, joulunakin?

Miksi pitäisi olla mitään pyhiä. Kaiki päivät vaan tasavertaisiksi työpäiviksi, mutta samalla voidaan muuttaa työviikko neljäpäiväiseksi. Neljä noin 10h työpäivää viikkoon ja kolme vapaapäivää, joista vähintään kaksiperäkkäin.

Vierailija

Hesarista luin, että Jumbom C-market on la suljettu.  Muiden kauppojen tarjoussivuilla en erillistä infoa huomannut.  Oli ne normi aukiolot la 8-18 jne.  

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat