"Vakkari" seksikumppani oli viime yönä hyvin outo, ahdistava
Tässä puolen vuoden ajan meillä on ollut seksiä pari kertaa kuukaudessa, aina ennen minun luonani. Nyt viime kerta oli hänen luonaan ja kesken seksin (hän oli päällä) hän puristi minua kaulasta ja sanoi "Tiedätkö, mä voisin tehdä sulle nyt mitä vain eikä kukaan saisi tietää"
En tiedä saiko jotain tyydytystä siitä että tunsi olevansa ns. vallassa vai mitä tuo oli mutta säikähdin ja ahdisti niin paljon etten halunnut jatkaa. Sanoin että lähden nyt kotiin, ei enää huvita hommat. Sitten hän sanoi "Luuletko että päästän, se makkarin ovi on lukossa" No niinhän se oli.
Hetken päästä naurahti "No läppä hei, olisit nähnyt ilmees" ja avasi oven.
Taidan olla selibaatissa seuraavan 5 vuotta.
Kommentit (24)
Itse en ottaisi enää yhteyttä. Jos mies ottaa, niin toteaisin vain että meidän mieltymykset ei taida olla samoja, joten tää oli nyt tässä. Älä jää jankkaamaan tai anna sille mahdollisuutta alkaa jankkaamaan että oli vain leikkiä jne. Lyhestä virsi kaunis.
Minkä ikäinen mies kyseessä ja mistä päin? Kuulostaa hieman tutulta.
Vierailija kirjoitti:
18, en ole aina alla, kieriskelty on ihan molemmin päin tasapuolisesti (en ole laskenut) tällä kertaa olin. Mitä se auttaisi vaikka olisin silloin ollut päällä, helposti olisi voinut kierähtää päälleni siitä ja tehdä saman. En aio nähdä häntä enää. Soitan huomenna kun keksin miten kerron asian niin että hän tajuaa, mutta ettei hän suutu.
Ap
Ei asiasta tarvitse mitään ilmoittaa. Parempi vaan, että miettii miksi et enää vastaa tai ota yhteyttä.
Älä ole lapanen.
Mitäs se auttaa? Mies sanoo, että vitsi vitsi, ja poliisi sanoo, että ei voi tehdä mitään, koska huono huumorintaju nyt ei suoranaisesti ole rikollista.