Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Vakkari" seksikumppani oli viime yönä hyvin outo, ahdistava

Vierailija

Tässä puolen vuoden ajan meillä on ollut seksiä pari kertaa kuukaudessa, aina ennen minun luonani. Nyt viime kerta oli hänen luonaan ja kesken seksin (hän oli päällä) hän puristi minua kaulasta ja sanoi "Tiedätkö, mä voisin tehdä sulle nyt mitä vain eikä kukaan saisi tietää" 

En tiedä saiko jotain tyydytystä siitä että tunsi olevansa ns. vallassa vai mitä tuo oli mutta säikähdin ja ahdisti niin paljon etten halunnut jatkaa. Sanoin että lähden nyt kotiin, ei enää huvita hommat. Sitten hän sanoi "Luuletko että päästän, se makkarin ovi on lukossa" No niinhän se oli.

Hetken päästä naurahti "No läppä hei, olisit nähnyt ilmees" ja avasi oven.

Taidan olla selibaatissa seuraavan 5 vuotta.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Luin just ketjun kauheimmista lapsikohtaloista. Miehes on potentiaalinen lapsen kiduttaja&murhaaja. Onneksi olkoon. 

Vierailija

Moraaliton käytös vetää puoleensa moraalittomia ja vaarallisia ihmisiä kuin paska kärpäsiä. Ota opiksesi ja aloita eheytymisprosessi, lopeta baareissa hengailu ja päihteiden liikakäyttö. Nyt selvisit säihkähdyksellä, joku kerta voi olla että käy pahasti jos jatkat tuolla pimeällä polulla.

Vierailija

Laita sille viesti tai seuraavan kerran kun pyytelee yökyläilyä niin sano, että viime kerta oli sinusta todella ahdistava kokemus, etkä enää halua jatkaa koko juttua.

Vierailija

Minä katkaisisin tuollaiseen tyyppiin suhteeni siihen. Murha ja väkivalta eivät ole vitsin aiheita, ja kuulostaa, että tyypillä on pönttö aika sekaisin.

Vierailija

Älä näe enää! Kukaan täysijärkinen ei kesken aktin ala uhkailla tollasella. Eri asia jos kyseessä on yhteinen peli josta etukäteen puhuttu ja lisäksi henkilön kanssa johon oikeasti luottaa.

En usko, että ukko sinulle välttämättä todella mitään tulevaisuudessa tekisi (siis ainakaan mitään kidutus/raiskaus/murhausta , mikä tuosta kommentista tulee heti mieleen), mutta minusta tuo kertoo jotain synkkää ja vastenmielistä ylipäätään ihmisestä, joka pystyy sanomaan noin. Lisäksi mies itse tiedostaa varmasti tulkinnat jotka noille hassuille "läppä läpille" annat. Itseasiassa erityisen ahdistavaa koko jutusta teki juuri tuon miehen suhtautuminen eli "vitsi vitsi" vaan.....

Vierailija

Aaah, klassinen vitsi vitsi-meininki, kun huomaa ettei asiat etenekään niin kuin toivoi.

Vaihtoon tuollainen creep.

essstari

Vierailija kirjoitti:

No ole jatkossa itse päällä, äläkä ole lahna. Silloin ei tule tuollaisia ongelmia.

Problem solved. Piste.

Juuri näin!

tt

Vierailija kirjoitti:

No ole jatkossa itse päällä, äläkä ole lahna. Silloin ei tule tuollaisia ongelmia.

Tai sitte mies vaihtoon. Siinä vaihtoehdot.

Vierailija

Noin mullekin teki yksi kundi, mutta katsoin sitä tiukasti ja totesin, että toinen meistä kävelee tästä huoneesta omin jaloin ja se olen minä. Siihen loppui kuristamisyritykset. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat