Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä? Soivatko hälytyskellot?
Olen tapaillut kolme viikkoa kyseistä miestä. On melko mustasukkainen vaikka ei olla edes kauan tunnettu. Jos joku soittaa minulle haluaa tietää kuka se on ja pariin otteeseen on halunnut nähdä puhelimeni. Seksi on aika rajua ja on puristanut niin kovaa että vartalossa on pari mustelmaa. Kuulemma "merkkaa" minut koska olen hänen. Lisäksi on kinunut peppuseksiä jo useaan otteeseen, en ole antanut. Jankkaa yhä kuinka se on ihan pakko päästä persettä panemaan ja kuulemma viimeistään menkka-aikana on pakko antaa persettä.
Muutoin on ihan fiksu ja asiallinen mutta nämä asiat alkaneet jotenkin ihmetyttää... Etenkin kun ollaan tunnettu niin vähän aikaa ja on nyt jo niin mustasukkainen. Mitä mieltä?
Kommentit (25)
Nyt lopetat suhteen heti, tuo tulee muuten vielä raiskaamaan ja hakkaamaan sut, pahimmillaan tappaa, kuulostaa niin täysin hullulle sekopäälle. Juokse.
Tulee vielä pataan joku päivä. Ensin se panee sua perseeseen halusit tai et. Joko on piiskaa ehdottanut sulle?
Oksettava tyyppi, pari juttua kuulostaa ihan mun sairaalloisen mustasukkaisen ja seksiriippuvaisen eksän käytökseltä. Mun kohdalla mies käyttäytyi VUODEN ajan täysin normaalisti ja sitten alkoi kuvailemasi tyyppinen käytös, eteni siihen pisteeseen että viikottain lähdin asunnostani pakoon kun mies änkesi ovelle riehumaan ja uhkailemaan, meni kuukausia ennen kuin mies jätti mut rauhaan. Pari viikkoa sitten sai vastata teoistaan oikeudessa...
Eli siis: MIES VAIHTOON HETI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse jos enää edes pääset. Aiheeton mustasukkaisuus ja omistushalu on kamalan elämän resepti aina ja taatusti, eikä nuo tarinat useinkaan pääty hyvin.
Itse tuollaisesta irti päässeenä olen vain onnellinen että selvisin hengissä. Omalla kohdallani pelastus taisi olla se, että mies pelkäsi oleskelulupansa puolesta, kun poliisi vihjaisi tällaisen rumasta vaikutuksesta sen jatkamiseen...
Ai jai. Tännekin pääsit livauttamaan Putinin propagandaa. Ihan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen. Poliisit eivät varoittele ketään ilman ilmoitusta. Nyt lisää opintoja Vasili.
Mitä helkkarin Putinin propagandaa ???
Onko jotenkin vaikeaa uskoa, että tällaista sattuu ihan oikeassa elämässä?
Puhkaisepa pinkki kuplasi.
Onks miehen nimi Iiro? :D