Harmittaa olla näin lyhyt ja pieni? :/ Muita?

Vierailija

Olen siis 159cm. Painoa about 50kg. Yleensä en edes huomaa pituuttani, mutta tänään salilla joku toinen nainen treenasi samaan aikaan kanssani peilin edessä ja olin kuin pikkulapsi siinä vieressä. Ajattelen, että miehetkin kummeksuvat miniatyyreja. Blääh. Kaippa tää tästä. Tilaan vaikka nettikaupasta jatkojalat tai uudet korkkarit. 

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Höh, mun mielestä lyhyet naiset on tosi kauniita! :) Ja tiedän, että näin on myös miesten mielestä. Ja lyhyemmillä on jotenkin erimallinen kroppa, sellainen herkullinen :'D Itse olen 170cm pitkä (nainen) ja tuntuu että vaikka treenaisin kuinka paljon tahansa ja painaisin 80kg niin silti mulla ei olisi muotoja. Sulla on hyvä painokin :) itse painan saman verran..

Vierailija

Korkkareilla tulee jo paljon parempi olo. Minä oon siis saman kokoinen. Ja yleensä en tunne itseäni mitenkään pieneksi. Mutta jos oon kuvassa mun miehen rinnalla, niin ollaanhan me aikamoinen pari, kun mies on 186 cm ja 110 kg.

Vierailija

159 senttiä? Sinähän olet suorastaan jättiläinen verrattuna minun sataanviiteenkahteen. Onhan tuo lyhyys minuakin harmittanut varsinkin teini-ikäisenä, mutta näin viisikymppisenä ei enää jaksa nipottaa - paitsi kaupoissa, kun ylimmät hyllyt ovat jossain 180 sentissä eikä niiltä millään yletä tavaraa ottaa.

Vierailija

Pöh, turhuutta. Kasvata mielummin itsetuntoasi kuin vertaat itseäsi muihin. Aina on sinua pitempiä, kauniimpia, parempi hampaisia, kauniimpi kyntisiä, tiukempia, fiksumpia ja ihan mitä nyt ikinä keksit.

Vierailija

Minä olen sinua 2 cm pidempi enkä ole koskaan kokenut olevani mikään pikkulapsen kokoinen tai erityisen pieni. Ihan tavallisen naisihmisen kokoisena itseäni pidän. Miesseuraa on aina löytynyt ilman mitään ongelmia. 

Vierailija

Semmosia ne naiset on, koskaan ei olla ulkonäköön tyytyväisiä. Olen varma että se sun vieressä treenannut taas tunsi itsensä jättiläiseksi ja mieti että onko liian suuri.

Vierailija

Olet lyhyt suomalaiseksi naiseksi mutta et todellakaan pieni. 159/50 on normaalit mitat, ei pienet. Miten voi olla näin vääristynyt näkemys itsestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 159cm. Painoa about 50kg. Yleensä en edes huomaa pituuttani, mutta tänään salilla joku toinen nainen treenasi samaan aikaan kanssani peilin edessä ja olin kuin pikkulapsi siinä vieressä. Ajattelen, että miehetkin kummeksuvat miniatyyreja. Blääh. Kaippa tää tästä. Tilaan vaikka nettikaupasta jatkojalat tai uudet korkkarit. 

Mun tyttökaveri on 158cm enkä ole ikinä ajatellut mitenkään erityisen lyhyeksi. En ressais tuosta :)

Vierailija

Lihota itseäsi kunnolla. Mä koin itseni surkeaksi kääpiöksi kun nuorena painoin 47-48 kg. Nyt nelikymppisenä painan 80 kg, eikä kukaan kyllä minua pieneksi katso eikä sano, vaikka pituutta on vain 160 cm :D Iso tyttöhän minä olen, todellakin :D

Vierailija

155 ja muuten elän tämän kanssa, mutta usein on tullut tilanteita, ettei oteta vakavasti. Jopa niin, että kun sanon jonkun ajatuksen, kukaan ei kiinnitä huomioita, mutta kun mieheni sanoo saman asian omanaan, kaikki pitävät ideaa hyvänä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

155 ja muuten elän tämän kanssa, mutta usein on tullut tilanteita, ettei oteta vakavasti. Jopa niin, että kun sanon jonkun ajatuksen, kukaan ei kiinnitä huomioita, mutta kun mieheni sanoo saman asian omanaan, kaikki pitävät ideaa hyvänä. 

Tämä taitaa olla ihan yleisesti naisten ongelma. Jostain syystä miehen sanaan uskotaan enemmän.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat