Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin vaimolle imurin synttärilahjaksi, suuttui

Vierailija

Vanha siis temppuillut jo pitkään ja vaimo monesti valittanut että hermot menee siihen siihen rakkineeseen. No nyt meni hermot minuun kun kehtasin tuollaisen lahjan antaa. Ei kuulemma ole mikään ilmainen piika. Taitaa mennä ensiyö sohvalla...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mitä opimme tästä? Älä osta naiselle siivoukseen, kokkaukseen tms. liityvää kodinkonetta tai astioita (esim vatkauskulho) lahjaksi. Älä osta mitään sellaista, mikä tavallaan kuuluu koko perheen käyttöön. Näitä voi ostaa muuten vaan, mutta EI henkilökohtaiseksi lahjaksi. Ei myöskään hammastahnaa, hammasharjaa, saippuaa tai shampoota. Ei myöskään epäseksikkäitä yövaatteita. Nämä ovat hyvin hyvin hyvin loukkaavia lahjoja.

Vierailija

Mun isä osti äidille vaa'an aikoinaan. En sitä lapsena osannut ihmetellä, mutta aikuisena paino-ongelmien kanssa kamppailevalle ehkä ei - edellisenä vuonna oli ostanut sähkövatkaimen. Isä oli loistava tässä. Itse hän sai ainakin rukkaset kerran, muuten en jaksa muistaa. Ehkä työkaluja? 

Vierailija

Mä olen ostanut 
-tehosekoittimen

-paistinpannun

-imurin

-pyyhkeitä

-rikkaimurin

-autonhuollon

Mistään ei ole suuttunut vaan kaikista on vaimovihjaillut, että taitaa vanha olla rikki.

Olen myös ostanut 

-koruja
-kalentereja

-hajuvettä

Vaatteita en osta kun ei se kuitenkaan onnistu

m41

Vierailija

Mä vetäsin hirveät kilarit, kun mun mies osti mulle lahjaksi susiruman Nanson pitkähihaisen nilkkoihin asti ylettyvän yöpaidan. Kysyin heti, että missä loput tästä on, niqab puuttuu vielä?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse imurin synttärilahjaksi?

Mulle kyllä kelpais, tosin oon yksin asuva opiskelija-mies. Imurit, varsinkin vähänki paremmat, on yllättävän kalliita ja hyvä semmonen tekee siivoomisesta vähemmän kauheeta. Mieluummin imuri/muuta käytännön kamaa ku jotain epmäärästä krääsää.

Vierailija

Jaa. Minä vähän veikkaan, että tuossa ei niinkään riipaissut se lahja, vaan se, jos ap ei itse osallistu kotihommiin. Tulee siinä imurilla vihjaisseeksi sen, että vaimon rooli on hamaan hautaan asti passata perhettä mm. ilmaisella siivouksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo on asia, minkä luulisi jokaisen tietävän. Ei koskaan kodinkoneita lahjaksi vaimolle.

Eikä miehelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat