Aiotko ostaa Nokia-puhelimen kun niitä taas saa?

Jajshaha

Pieni gallup. Sehän on selvää että Nokia aikoo palata Androidilla ja MeeGolla. Innolla odottaen että saan omani :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen aika vakuuttunut että tuo nykyinen nokialaiseni kestää siihen asti, että voin uutena ostaa seuraavan Nokiani. Neljä vuotta sen kanssa on menty. Voi olla että akku tarvii kohta vaihtaa.

Jsjsjs

Näillä näkymin aluksi Androidilla mutta myöhemmin Linux-pohjaisella Nokia Air käyttöjärjestelmällä. Se oli melko valmis jo 2013 ja jäi sitten jäihin 

Katsokaa video youtubesta Nokia Air

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei. Tykkään kyllä windowspuhelimistanikin. Vanhan 920 Lumian jälkeen aion ottaa 950 XL:n.

Kannattaako tukea firmaa joka potkii loputkin Suomalaiset työntekijänsä pian? 1000 lähtee ja se on kuulemma Suomesta. 

Vierailija

Nokia XL:ää ja X:ää saa nytkin amazonista alle satasella. Ne on anrdoideja. Tosin nokian muokkaamia androideja eli ei ole puhdas anterokäyttis.

Vierailija

Mulla on koko ajan ollutkin ja mäkin tykkään windowsista yli kaiken. Nyt mulla on sekä 820 että  930. Jollan ostaisin, jos uskoisin sen luotettavuuteen yhtään.

Vierailija

Eipä kiinnosta. Nokian aika oli ja meni. Mutta mistä sitä tietää miten asiat on tulevaisuudessa, mutta toistaiseksi pidän Samsungia Androidp-puhelinten ykkösenä.

Viimeinen Nokialaiseni oli E75.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei. Tykkään kyllä windowspuhelimistanikin. Vanhan 920 Lumian jälkeen aion ottaa 950 XL:n.

Kannattaako tukea firmaa joka potkii loputkin Suomalaiset työntekijänsä pian? 1000 lähtee ja se on kuulemma Suomesta. 

Ei taidan ainakaan parantua työllisyystilanne sillä että jätetään kotimaiset tuotteet ostamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taidan ainakaan parantua työllisyystilanne sillä että jätetään kotimaiset tuotteet ostamatta.

Onko Microsoft suomalainen firma? Enpä tiennytkään, olen luullut sen olevan amerikkalainen yritys. Kaikkea sitä oppiikin kun vanhaksi elää... tai sitten ei.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat