Aiotko ostaa Nokia-puhelimen kun niitä taas saa?
Pieni gallup. Sehän on selvää että Nokia aikoo palata Androidilla ja MeeGolla. Innolla odottaen että saan omani :)
Kommentit (26)
Näillä näkymin aluksi Androidilla mutta myöhemmin Linux-pohjaisella Nokia Air käyttöjärjestelmällä. Se oli melko valmis jo 2013 ja jäi sitten jäihin
Katsokaa video youtubesta Nokia Air
Jos Noksu tekee hyvän puhelimen, niin miksipä en.
Voin ostaakin, jos se on hyvä. Pelkkä nimi Nokia ei vaikuta päätökseeni mitenkään.
Mikä ettei. Tykkään kyllä windowspuhelimistanikin. Vanhan 920 Lumian jälkeen aion ottaa 950 XL:n.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Tykkään kyllä windowspuhelimistanikin. Vanhan 920 Lumian jälkeen aion ottaa 950 XL:n.
Kannattaako tukea firmaa joka potkii loputkin Suomalaiset työntekijänsä pian? 1000 lähtee ja se on kuulemma Suomesta.
Nokia XL:ää ja X:ää saa nytkin amazonista alle satasella. Ne on anrdoideja. Tosin nokian muokkaamia androideja eli ei ole puhdas anterokäyttis.
Eikö Nokia ole myyty ulkomaiselle omistajalle?
Mulla on koko ajan ollutkin ja mäkin tykkään windowsista yli kaiken. Nyt mulla on sekä 820 että 930. Jollan ostaisin, jos uskoisin sen luotettavuuteen yhtään.
Mahtaakohan niihin saada edes montaa sovellusta?
Tuskin.
Jos tulee hyvä ja halpa android, niin sitten. Windows-puhelinta en halua.
Eipä kiinnosta. Nokian aika oli ja meni. Mutta mistä sitä tietää miten asiat on tulevaisuudessa, mutta toistaiseksi pidän Samsungia Androidp-puhelinten ykkösenä.
Viimeinen Nokialaiseni oli E75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tukea firmaa joka potkii loputkin Suomalaiset työntekijänsä pian? 1000 lähtee ja se on kuulemma Suomesta.
Ei taidan ainakaan parantua työllisyystilanne sillä että jätetään kotimaiset tuotteet ostamatta.
Tuskinpa. Taidan pysyä Samsungissa. Pelittävät hyvin, joten miksi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taidan ainakaan parantua työllisyystilanne sillä että jätetään kotimaiset tuotteet ostamatta.
Onko Microsoft suomalainen firma? Enpä tiennytkään, olen luullut sen olevan amerikkalainen yritys. Kaikkea sitä oppiikin kun vanhaksi elää... tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Microsoft suomalainen firma? Enpä tiennytkään, olen luullut sen olevan amerikkalainen yritys. Kaikkea sitä oppiikin kun vanhaksi elää... tai sitten ei.
PIMPOM, maa kutsuu! Et oo sit muutamaan vuoteen uutisia lukenu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PIMPOM, maa kutsuu! Et oo sit muutamaan vuoteen uutisia lukenu ?
Se ajatteli varmaan niiden suomalaisten olevan siellä Amerikassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Nokia ole myyty ulkomaiselle omistajalle?
No ei oo myyty. Edelleen hyvin merkittävä suomalainen firma.
Vain matkapuhelimet myytiin.
Kyllä, jos tekevät OIKEITA PUHELIMIA, en siis mitään hölypölynälymölöä.
Mulla on alle satasen Nokian Windows-luuri, johon pian saa Windows 10:n. Windows kympissä taas toimii kaikki Android-sovellukset. Windows on käyttiksenä mielestäni parempi kuin Android. Kaikin puolin tyytyväinen ollut halpis-Nokiaani, jonka hinnalla ei sais yhtä tasokasta Android-kännyä. Sovelluksia kuten Google Chrome olen kaivannut ja pian sen saa :).
Olen aika vakuuttunut että tuo nykyinen nokialaiseni kestää siihen asti, että voin uutena ostaa seuraavan Nokiani. Neljä vuotta sen kanssa on menty. Voi olla että akku tarvii kohta vaihtaa.