Poliisi: Sosiaalisessa mediassa levinnyt joukkoraiskaushuhu on perätön
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/88664-polii…
Näitä on keksittävä itse, koska todellisia tapauksia on niin vähän.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisia on Suomessa noin 5% ja siltikin raiskauksesta tuomituista kolmas osa on ulkomaalaisia. Melkoinen yli edustus ja tässä ei ole otettu huomioon Suomen kansalaisuuden saaneita ulkomaalaisia.
korjaan vaan sen verran että siinä tutkimuksessa oli tuohon lukuun laskettu ulkomaalaistaustaiset kansalaisuuden saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kuitenkin, että juttu levisi firman sisäisessä postissa eikä missään FB:ssä anonyyminä. Kuka saa tyydytystä siitä, että saa valehdella kollegoilleen jostain tällaisesta?
Vai onko juttu poliisin näkökulmasta "perätön", jos siitä ei ole löytynyt tarpeeksi näyttöä? Näin kävi ainakin yhdelle tutulleni, joka tuli raiskatuksi (ihan suomalaisen toimesta, toim. huom.) ja hänelle sanottiin, että ei ole tarpeeksi näyttöä. Kaipa hänenkin tapauksensa päätyi näiden "perättömien" tilastoon.
Jännänjuttu että tästä mailista ei ole yhtään kuvankaappausta, eikä muutakaan todisteita. Luulisihan se että jos tällainen maili olisi olemassa, se olisi todisteeksi poliisille toimitettu tai että uhri olisi edes poliisille ilmoittautunut. Nythän uhri uskalsi kertoa työnantajalle ja kaikille työtovereille, mutta ei poliisille, siis ainakin sinun "mielestä".
Turhaan sanot "sinun mielestä", minulla ei ole tähän mitään mielipiteitä eikä intressejä. Haluaisin itsekin vain tietää, mikä tässä on totuus, koska oikeudenmukaisuus on tärkeää - sekä epäiltyjä että uhria kohtaan. Hassua kyllä, vaalipäivän joukkoraiskaushuhun aikana minä olin tällä palstalla koko ajan korostamassa, että nyt jäitä hattuun ihmiset, tästä ei ole mitään vahvistusta missään ja ajoitus on vähintäänkin epäilyttävä. Silloin haukuttiin hyysärisuvakiksi. Nyt olen sitten kiihkopersu, kun haluaisin tietää mitä tämän tapauksen takana on :D
Norwegianin sietäisi kyllä kommentoida tätä, koska heidän firmansa on sotkettu juttuun.
(Kaikki eivät muuten ilmoita raiskausta viranomaisille koskaan: lähisukulaiseni on raiskattu kaksi kertaa, kumpaakaan ei ilmoittanut. Hänellä on omat syynsä.)
Vierailija kirjoitti:
No tilastoista voi päätellä ainakin sen, että suomalaiset tulevat kokemaan uusien tulijoiden myötä lisää raiskauksia.
Ovatko nämä lukumäärät mielestäsi ihan suhteessa paniikinlietsonnan määrään? Ja siihen, että jotkut jo oikeasti rajoittavat liikkumistaan siksi, että pelkäävät?
Jos puhutaan siis 15000-46000 ilmoitetusta seksuaalirikoksesta vuodessa (tilastointitavasta riippuen), johon tulisi nyt siis lisää montako? Parikymmentä?
Tämä siis viisimiljoonaisessa kansassa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raiskaus
Mikä on se todellinen uhkakuva nyt?
Ja korostan nyt taas - yksikin raiskaus on liikaa ja jokaisesta todellisesta tapauksesta kuulu saada tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan tosissaan väitä, että suomalainen kulttuuri ja afrikkalainen tai lähi-itäläinen kulttuuri suhtautuu samalla tavalla naiseen, naisen asemaan ja naisen itsemääräämisoikeuteen ja koskemattomuuteen.
Varmasti kaikissa kulttuureissa on yksilöitä, jotka toimivat vastoin valtavirtaa, mutta kyllä yleistyksiä voi silti tehtä. Miksi olisi eri kulttuureita tai monikulttuurisuutta, jos kaikkien arvot olisivat lähtökohtaisesti samat? Miksei suomalaisista miehistä liiku joukkoraiskaushuhuja? Miksi suomalaisista miehistä liikkuu nakkikiskatappeluhuhuja?
Ei mulla muuta, toivoisin jokaisen miettivän hetken noita juttuja.
Niin, onneksi pieni osa suomalaisista kuitenkin toimii vastoin nakkikiskatappelu-valtavirtaa...
No sori, oli pakko tarttua tuohon.
Tottakai eroja on. Miten näitä asioita mielestäsi voisi muuttaa?
Eristämällä kaikki kulttuurit omiin lokeroihinsa vai kannustamalla kanssakäymistä mahdollisimman paljon?
No riippuu ihan siitä, miten nämä kuluttuurit sopeutuvat toisiinsa ja millä ehdoilla ja kenen alueella ollaan. Jos on halua sopeutua, löytyy tilaa. Jos ei ole halua, pitää jäädä sinne omiensa luo. Ei meillä ole velvollisuutta ottaa fyysisesti turpiin ja vielä aineellisesti ylläpitää sitä systeemiä. Ei todellakaan ole, vaikka kuka yrittäisi syyllistää asiasta.
Ihan yksinkertaistettu esimerkki. Sun lapsen ystävä on perheestä, jonka tilanteen vuoksi oireilee ja vetelee herkästi toisia turpiin, sylkee, rikkoo toisten tavaroita ja näpistelee. Kuinka tervetullut tämä tokaluokkalainen lapsi on teille iltapäiviksi, kun lapset ovat keskenään?
Toinen esimerkki. Teillä on naapurustossa pari perhettä, joilla ei oikein ole rahaa ja elämä on muutenkin kurjaa. Teillä rahat riittää kovalla työllä ja vaivannäöllä mukavaan elämään ja koti pysyy siistinä, kun sen eteen näkee vaivaa että pitää paikat ehjinä ja puhtaina. Pitääkö teidän antaa näille perheille ruokarahaa ja muuta rahaa ja pitääkö teidän käydä remppaamassa ja siivoamassa heidän kotejaan? Samalla teidän oma koti jää hoitamatta ja rahat riittävät ihan vaan välttämättömiin perustarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä kirjoitus aiheesta.
this HTML class. Value is https://reijaharkone
"Poliisin tiedottamisella on vihapuheiden leviämisessä tai sen estämisessä äärimmäisen tärkeä merkitys. Kun Optula julkaisi tilastonsa poliisin tietoon tulleesta rikollisuudesta, huonon tilastotajun tai riittämättömän ymmärryksen omaavat tai tilastoa tahallaan kiihotustarkoituksessa käyttävät poliitikot saivat hyvän aseen tietämättömän kansan puijaamiseen. Perjantai-iltana perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari pääsi TV-keskustelussa jälleen kerran muikeasti hymyillen luikauttamaan eetteriin varmaan tiedon maahanmuuttajien 17-kertaisista raiskausrikoksista. Koskaan hän ja hänen kumppaninsa kiihotustoimessa eivät tuo esille sitä, millaisia tuomioita on tuon omaan väestöryhmään suhteutetun luvun takana. Esimerkiksi vuonna 2014 seksuaalirikoksista (Rikoslaki 20:1-5 ja 8-10) tuomittiin Suomessa yhteensä 236 rangaistusta. Irakin kansalaisia, Suomessa tai muualla asuvia, tuomittiin 7 ja Somalian kansalaisia 6. Vuonna 2013 vastaavat luvut olivat 268, irakilaisia 5 ja somalialaisia 5. "
Tuomiot ovat siis seksuaalirikoksista, eivät raiskauksista, kuten maahanmuuttokriittiset usein "erehdyksissään" väittävät.
Kolumni löytyy nimellä: Kuka katkaisisi valheiden ja huhujen kierteen? Mikäli linkki ei toimi. Reija Härkönen on kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kuitenkin, että juttu levisi firman sisäisessä postissa eikä missään FB:ssä anonyyminä. Kuka saa tyydytystä siitä, että saa valehdella kollegoilleen jostain tällaisesta?
Vai onko juttu poliisin näkökulmasta "perätön", jos siitä ei ole löytynyt tarpeeksi näyttöä? Näin kävi ainakin yhdelle tutulleni, joka tuli raiskatuksi (ihan suomalaisen toimesta, toim. huom.) ja hänelle sanottiin, että ei ole tarpeeksi näyttöä. Kaipa hänenkin tapauksensa päätyi näiden "perättömien" tilastoon.
Jännänjuttu että tästä mailista ei ole yhtään kuvankaappausta, eikä muutakaan todisteita. Luulisihan se että jos tällainen maili olisi olemassa, se olisi todisteeksi poliisille toimitettu tai että uhri olisi edes poliisille ilmoittautunut. Nythän uhri uskalsi kertoa työnantajalle ja kaikille työtovereille, mutta ei poliisille, siis ainakin sinun "mielestä".
Turhaan sanot "sinun mielestä", minulla ei ole tähän mitään mielipiteitä eikä intressejä. Haluaisin itsekin vain tietää, mikä tässä on totuus, koska oikeudenmukaisuus on tärkeää - sekä epäiltyjä että uhria kohtaan. Hassua kyllä, vaalipäivän joukkoraiskaushuhun aikana minä olin tällä palstalla koko ajan korostamassa, että nyt jäitä hattuun ihmiset, tästä ei ole mitään vahvistusta missään ja ajoitus on vähintäänkin epäilyttävä. Silloin haukuttiin hyysärisuvakiksi. Nyt olen sitten kiihkopersu, kun haluaisin tietää mitä tämän tapauksen takana on :D
Norwegianin sietäisi kyllä kommentoida tätä, koska heidän firmansa on sotkettu juttuun.
(Kaikki eivät muuten ilmoita raiskausta viranomaisille koskaan: lähisukulaiseni on raiskattu kaksi kertaa, kumpaakaan ei ilmoittanut. Hänellä on omat syynsä.)
Minut on myös raiskattu, mutta en ilmoittanut siitä mihinkään, koska kyse oli omasta typeryydestä. Olin aika kännissä ja lupasin pari tuttua miestä nukkumaan olohuoneeseen, kun heillä ei ollut taksirahaa. Toinen raiskasi yöllä minut. Heräsin siihen, kun äijä pani minua ja ei lopettanut, kun aloin tappelemaan vastaan. Kiitti vielä hyvistä kyydeistä. Vitutti, nolotti niin paljon. Ja kuka olisi uskonut minua, että kyseinen tyyppi tuli panemaan toisessa huoneessa kännissä nukkuvaa naista.
Mutta tämä oli siis tyypillinen suomalaisen miehen tekemä raiskaus eli sisällä ja lämpimässä sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan tosissaan väitä, että suomalainen kulttuuri ja afrikkalainen tai lähi-itäläinen kulttuuri suhtautuu samalla tavalla naiseen, naisen asemaan ja naisen itsemääräämisoikeuteen ja koskemattomuuteen.
Varmasti kaikissa kulttuureissa on yksilöitä, jotka toimivat vastoin valtavirtaa, mutta kyllä yleistyksiä voi silti tehtä. Miksi olisi eri kulttuureita tai monikulttuurisuutta, jos kaikkien arvot olisivat lähtökohtaisesti samat? Miksei suomalaisista miehistä liiku joukkoraiskaushuhuja? Miksi suomalaisista miehistä liikkuu nakkikiskatappeluhuhuja?
Ei mulla muuta, toivoisin jokaisen miettivän hetken noita juttuja.
Niin, onneksi pieni osa suomalaisista kuitenkin toimii vastoin nakkikiskatappelu-valtavirtaa...
No sori, oli pakko tarttua tuohon.Tottakai eroja on. Miten näitä asioita mielestäsi voisi muuttaa?
Eristämällä kaikki kulttuurit omiin lokeroihinsa vai kannustamalla kanssakäymistä mahdollisimman paljon?No riippuu ihan siitä, miten nämä kuluttuurit sopeutuvat toisiinsa ja millä ehdoilla ja kenen alueella ollaan. Jos on halua sopeutua, löytyy tilaa. Jos ei ole halua, pitää jäädä sinne omiensa luo. Ei meillä ole velvollisuutta ottaa fyysisesti turpiin ja vielä aineellisesti ylläpitää sitä systeemiä. Ei todellakaan ole, vaikka kuka yrittäisi syyllistää asiasta.
Ihan yksinkertaistettu esimerkki. Sun lapsen ystävä on perheestä, jonka tilanteen vuoksi oireilee ja vetelee herkästi toisia turpiin, sylkee, rikkoo toisten tavaroita ja näpistelee. Kuinka tervetullut tämä tokaluokkalainen lapsi on teille iltapäiviksi, kun lapset ovat keskenään?
Toinen esimerkki. Teillä on naapurustossa pari perhettä, joilla ei oikein ole rahaa ja elämä on muutenkin kurjaa. Teillä rahat riittää kovalla työllä ja vaivannäöllä mukavaan elämään ja koti pysyy siistinä, kun sen eteen näkee vaivaa että pitää paikat ehjinä ja puhtaina. Pitääkö teidän antaa näille perheille ruokarahaa ja muuta rahaa ja pitääkö teidän käydä remppaamassa ja siivoamassa heidän kotejaan? Samalla teidän oma koti jää hoitamatta ja rahat riittävät ihan vaan välttämättömiin perustarpeisiin.
Molemminpuolinen sopeutuminen onkin tärkeää. Eikä tietenkään pidä kenekään sietää huonoa käytöstä saati rikollisuutta.
Esimerkkisi oireilevasta lapsesta - en välttämättä ottaisi kotiini, mutta maksan mielelläni veroja, jotta kyseisen kaltainen perhe lapsineen saa tarvitsemansa avun. Lisäksi saattaisin ottaa yhteyttä opettajaan ja varmistaa, että avuntarve on huomattu.
Saatan auttaa naapuriakin remontissa, mutta jokaisen aikuisen tukee mielestäni kykyjensä mukaan yrittää järjestää elantonsa tässä maassa. Ja siihen on myös muiden annettava mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tilastoista voi päätellä ainakin sen, että suomalaiset tulevat kokemaan uusien tulijoiden myötä lisää raiskauksia.
Ovatko nämä lukumäärät mielestäsi ihan suhteessa paniikinlietsonnan määrään? Ja siihen, että jotkut jo oikeasti rajoittavat liikkumistaan siksi, että pelkäävät?Jos puhutaan siis 15000-46000 ilmoitetusta seksuaalirikoksesta vuodessa (tilastointitavasta riippuen), johon tulisi nyt siis lisää montako? Parikymmentä?
Tämä siis viisimiljoonaisessa kansassa.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raiskaus
Ja korostan nyt taas - yksikin raiskaus on liikaa ja jokaisesta todellisesta tapauksesta kuulu saada tuomio.
Todellinen uhkakuva on, että Suomessa käy kuin Ruotsissa. Tulijoiden kotoutus menee perseelleen ja ollaan niin syvällä unelmassa, että kukaan päättäjä ei uskalla sitä ääneen sanoa. Kuinka monta uutta raiskausta on vielä hyväksyttävä määrä uusia tulijoita ottaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä lukumäärät mielestäsi ihan suhteessa paniikinlietsonnan määrään? Ja siihen, että jotkut jo oikeasti rajoittavat liikkumistaan siksi, että pelkäävät?
Jos puhutaan siis 15000-46000 ilmoitetusta seksuaalirikoksesta vuodessa (tilastointitavasta riippuen), johon tulisi nyt siis lisää montako? Parikymmentä?
Tämä siis viisimiljoonaisessa kansassa.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raiskaus
No se "todellinen uhkakuva" on varmaankin Ruotsin tilanne. Ja se, että täällä on nyt tuhansittain väkeä, joiden taustoista ja todellisesta henkilöllisyydestä ei tiedetä mitään, ja tuntematon määrä väkeä, joiden olinpaikastakaan ei ole mitään tietoa. Jos joku - tai monikin - näistä jotain tekee, millä todennäköisyydellä heidät saadaan edes kiinni?
Aiemmin muukalaisvastaisuus oli aika lailla populistista kiihkoilua, koska tilanne oli Suomessa ihan ok. Raiskaustilastot olivat totta kai kurja juttu, ja jokainen raiskaus on liikaa, mutta kun varsinaisia lukumääriä (eikä pelkkiä prosentteja) katsoi, ne eivät olleet vielä hälyttäviä. Niin kuin ei tietysti pitäisi ollakaan, kun maahanmuuttajien osuus väestöstä oli sen verran pieni.
Nyt ollaan ihan eri tilanteessa kuin noiden tilastojen aikaan. Aiemmin tilanne oli hallinnassa; nykypäivänä ei. Joten totta kai riskit kasvavat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on myös raiskattu, mutta en ilmoittanut siitä mihinkään, koska kyse oli omasta typeryydestä. Olin aika kännissä ja lupasin pari tuttua miestä nukkumaan olohuoneeseen, kun heillä ei ollut taksirahaa. Toinen raiskasi yöllä minut. Heräsin siihen, kun äijä pani minua ja ei lopettanut, kun aloin tappelemaan vastaan. Kiitti vielä hyvistä kyydeistä. Vitutti, nolotti niin paljon. Ja kuka olisi uskonut minua, että kyseinen tyyppi tuli panemaan toisessa huoneessa kännissä nukkuvaa naista.
Mutta tämä oli siis tyypillinen suomalaisen miehen tekemä raiskaus eli sisällä ja lämpimässä sängyssä
Toivottavasti ilmoitit Poliisille raiskauksen, mutta naista kunnioittavassa aavikkokulttuurissa ei varmasti sisätiloissa raiskata ketään.
Raiskauksia voi välttää aika helposti. Ei yksin yöllä kaupungille kännissä vesirajahameessa ja topissa. Ja ennen kaikkea ei yksin. Miesseuralainen estää raiskaukset aika tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poliisin tiedottamisella on vihapuheiden leviämisessä tai sen estämisessä äärimmäisen tärkeä merkitys. Kun Optula julkaisi tilastonsa poliisin tietoon tulleesta rikollisuudesta, huonon tilastotajun tai riittämättömän ymmärryksen omaavat tai tilastoa tahallaan kiihotustarkoituksessa käyttävät poliitikot saivat hyvän aseen tietämättömän kansan puijaamiseen. Perjantai-iltana perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari pääsi TV-keskustelussa jälleen kerran muikeasti hymyillen luikauttamaan eetteriin varmaan tiedon maahanmuuttajien 17-kertaisista raiskausrikoksista. Koskaan hän ja hänen kumppaninsa kiihotustoimessa eivät tuo esille sitä, millaisia tuomioita on tuon omaan väestöryhmään suhteutetun luvun takana. Esimerkiksi vuonna 2014 seksuaalirikoksista (Rikoslaki 20:1-5 ja 8-10) tuomittiin Suomessa yhteensä 236 rangaistusta. Irakin kansalaisia, Suomessa tai muualla asuvia, tuomittiin 7 ja Somalian kansalaisia 6. Vuonna 2013 vastaavat luvut olivat 268, irakilaisia 5 ja somalialaisia 5. "
Tuomiot ovat siis seksuaalirikoksista, eivät raiskauksista, kuten maahanmuuttokriittiset usein "erehdyksissään" väittävät.
Kolumni löytyy nimellä: Kuka katkaisisi valheiden ja huhujen kierteen? Mikäli linkki ei toimi. Reija Härkönen on kirjoittaja.
Kiitos, hyvä kirjoitus. Yritän vielä linkittää;
https://reijaharkonen.wordpress.com/2015/10/10/kuka-katkaisisi-jatkuvan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ilmoitit Poliisille raiskauksen, mutta naista kunnioittavassa aavikkokulttuurissa ei varmasti sisätiloissa raiskata ketään.
No en tietenkään, koska en olisi kestänyt sitä tutkimusta, missä minua syyllistetään ja epäillään ja sanotaan, että halusit kuitenkin ja ei sinua raiskattu.
Tässä on yksi syy, miksi raiskauksia jätetään ilmoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/88664-poliis...
Näitä on keksittävä itse, koska todellisia tapauksia on niin vähän.
Tämä juttu lähti alunperin liikkelle Air Norweaginin sisäisestä sähköpostista. Jokainen voi sitten itsekseen miettiä että mitän on tapahtunut vai onko tapahtunut mitään. Joka tapauksessa koko tapahtumalla ei ole mitään tekemistä suomalaisten maahanmuuttokriitikkojen kanssa.
Juttu lähti siitä liikkeelle että joku sanoi joitain, mikä ei sitten pitänytkään paikkansa. Missä tämä ihme maili olisi nähtävänä. Aika väsynyttä juttu alkaa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Raiskauksia voi välttää aika helposti. Ei yksin yöllä kaupungille kännissä vesirajahameessa ja topissa. Ja ennen kaikkea ei yksin. Miesseuralainen estää raiskaukset aika tehokkaasti.
Tietty katuviisaus ja kaupunkijärki on aina paikallaan. En kuitenkaan antaisi mitään pukeutumisvinkkejä kenellekään. Jokainen päättäköön siitä ihan itse tässä maassa. Samoin kuin seurastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, hyvä kirjoitus. Yritän vielä linkittää;https://reijaharkonen.wordpress.com/2015/10/10/kuka-katkaisisi-jatkuvan-...
Reija Härkönen on yksi suuri syy miksi en ole enää missään tekemisissä SPR:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisia on Suomessa noin 5% ja siltikin raiskauksesta tuomituista kolmas osa on ulkomaalaisia. Melkoinen yli edustus ja tässä ei ole otettu huomioon Suomen kansalaisuuden saaneita ulkomaalaisia.
Annapas linkki tähän tilastoon.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/120909-raiskaukset-suomessa-–-”ulkomaalaisten-osuus-pistaa-silmaan”
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tilas...
Luvut olikin 3.6% ulkomaalaisia ja 34% raiskaus tuomioista.
Kokeileppa linkittää uudestaan, vai keksitkö linkin ihan omasta hatusta. T.ohis
No Googlaa fraasia "ulkomaalaisten osuus pistää silmään". Siinä se on heti ensimmäisenä hakutuloksena.
Ja siellä sanotaan:
Perusmuotoisen raiskauksen tekijöistä ulkomaalaistaustaisia oli 30 henkeä eli 34 prosenttia tuomituista. Törkeästä raiskauksesta tuomituista 13 henkeä eli 41 prosenttia oli ulkomaalaistaustaisia.
Sukupuoliyhteyteen pakottamisesta tuomittiin tutkittuina vuosina 5 ulkomaalaistaustaista eli 17 prosenttia tuomituista.
Mieti mikä on perusmuotoinen raiskaus, ja sitten mieti miten vaikutaisi näihin lukuihin jos kaikki raiskaukset lasketaan mukaan. Valhe emävalhe tilastollinen harha.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mistä näitä miesseuralaisia iltalenkille saa. Vai pitääkö ostaa juoksumatto itselle ja pikkukoiralle juoksumatto ja hiekkalaatikko? Menee ihan hirveän monimutkaiseksi, kun ennen on vaan voinut lähteä ovesta ulos nauttimaan raikkaasta ilmasta.
Ja joo, en todellakaan kuvittele pyydystäväni ketään ulkonäöllä, mutta myös ryöstön ja muun väkivallan mahdollisuus on olemassa ja se koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmoittavat työnantajalle ja kaikille työtovereille?
Muut seksuaalirikokset ovatkin ihan kepposteluun verratavaa "pojat ovat poikia" tasoista hauskanpitoa.
Jos perhetyy tuomiolausemiin, niin näidenkin takana on vakvaia hyväksikäyttötapauksia liittyen paljon lapsiin.
Eli missä erehdys? Samassa suhteessa raiskaukset menevät joka tapauksessa populaation ja rikosten välillä.