Minäpä olen löytänyt täydellisen miehen :)

Vierailija

Luulin jo jääväni ikuisesti sinkuksi ja aloin totutella ajatukseen, etten löydä miestä jota jaksaisin katsella ja päinvastoin. Nyt olen löytänyt miehen joka on söpö ja komea, täysin samanlainen kuin minä; arvot, mielipiteet, huumori... Lapseton kuten minäkin, mutta haluaa palavasti omia lapsia. Haluaa minua ja minut ja tekee sen selväksi joka päivä ihanalla tavalla. Tiedän hänen huonot puolensa, mutta ne eivät haittaa ollenkaan. Monessa muussa ne olisivat täysi turn off.

Onpas ihana tilanne. Kaikki vain sujuu :) Kenenkään muun kanssa ei ole koskaan sujunut putkeen näin hyvin, koska luonteet, mielipiteet ja arvot eivät ole kohdanneet tarpeeksi hyvin loppujen lopuksi. Ihan hyvä ei vain riitä :)

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Tuli mieleen, kun yks tuttu mies joskus sanoi mun exälle, että se on löytänyt täydellisen naisen. Exä alkoi huutamaan tälle mun tutulle, etten todellakaan oo täydellinen ja kotiin päästyämmd alkoi syyttämään mua pettämisestä. O.o

Vierailija

Munkin mies oli täydellinen suhteen alussa. Paljastui sitten narsistiksi, oikein oppikirjan mukaiseksi. Vaatii kaiken huomion itselleen, alistaa ja mitätöi minua koko ajan. Kaikki tekemiseni on aivan arvotonta.

Neuvon sinua, tsekkaile, kuinka mies kohtelee muita ihmisiä. Tarjoilijoita, kaupankassoja jne. Onko kohtelu ystävällistä vai alentavaa? Vaatiiko miehesi erityiskohtelua, esim etuileeko jonossa? Onko miehelläsi exä, kuinka puhuu hänestä? Oliko exässä kaikki viat? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

... kunnes heräsit kahden vuoden päästä, otit eron ja jäit yksinhuoltajaksi.

Jaxuhaleja<3

t. vaimo since-94

Vierailija

Onpa täällä positiivista porukkaa tänään :) Olen minä kokenut myös kamalia suhteita, tiedän turhankin hyvin, että monet osaavat esittää alussa ihanaa. En kuitenkaan hyödy katkeroitumisesta ja yleistämisestä mitään.

Tämä on erillinen tapaus ja olen nyt onnellinen ja iloinen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies oli täydellinen suhteen alussa. Paljastui sitten narsistiksi, oikein oppikirjan mukaiseksi. Vaatii kaiken huomion itselleen, alistaa ja mitätöi minua koko ajan. Kaikki tekemiseni on aivan arvotonta.

Neuvon sinua, tsekkaile, kuinka mies kohtelee muita ihmisiä. Tarjoilijoita, kaupankassoja jne. Onko kohtelu ystävällistä vai alentavaa? Vaatiiko miehesi erityiskohtelua, esim etuileeko jonossa? Onko miehelläsi exä, kuinka puhuu hänestä? Oliko exässä kaikki viat? 

Ai että kun se yks, niin kaikki muutkin? Asenteesi on aika hassu... Vai että heti täytyisi tarkkailla toista haukkana, vaikka kaikki sujuu hyvin ja minulla on pitkästä aikaa hyvä olla :)

Vierailija

Kiva juttu! Missä tapasitte? Minäkin olen tavannut aika ihanan miehen. Okei, hän on aivan uskomattoman ihana. Vähän pelkään, että mua tulee vielä sattumaan. En vaan haluaisi menettää häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu! Missä tapasitte? Minäkin olen tavannut aika ihanan miehen. Okei, hän on aivan uskomattoman ihana. Vähän pelkään, että mua tulee vielä sattumaan. En vaan haluaisi menettää häntä.

Netissä.
Niin minäkin pelkään, mutta kuten sanoin, ei katkeroituminen ja yleistäminen johda mihinkään :) Minullakin kuitenkin on kokemusta miehistä ja paljon, mutta edelleen uskon parempaan (ja että tässä se nyt vihdoin on.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun exä? Kohtele sitä hyvin!

Mulla voi olla sun exä jos erositte tämän vuoden alussa. Ja kyllä kohtelen hyvin nyt ja jatkossa. Niin paljon paremmin kuin hänen exänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla voi olla sun exä jos erositte tämän vuoden alussa. Ja kyllä kohtelen hyvin nyt ja jatkossa. Niin paljon paremmin kuin hänen exänsä.

Heh.. No en mä sitä oikeastaan huonosti kohdellut, haluttiin vaan eri asioita elämältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni taasen oli kaikkea muuta kuin täydellinen suhteen alussa mutta olen kaivanut kärsivällisesti hänen kultaisen ytimensä esiin. Se oli tosin helppoa koska mies ei juo ja hän on älykäs ja tulee toimeen omillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.. No en mä sitä oikeastaan huonosti kohdellut, haluttiin vaan eri asioita elämältä.

Mitähän nämä asiat oli? Etkö muka mitään olisi voinut tehdä erilailla? Kyllä mä kuitenkin olen erittäinkin kiitollinen sille exälle. Muutenhan emme olisi tässä onnellisina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat