Tapailen miestä joka ei siedä ammattiani

Vierailija

Olen muuttofirmassa töissä ja se on hänestä epänaisellinen ammatti. On ehdotellut siitä saakka että miksen voisi alkaa vaikka kampaajaksi tai kosmetologiksi. Joo, toki hankin hänen mielipiteidensä takia ammatin jota en halua.

Satun vain viihtymään nykyisessä työssäni ja palkkakin on ok.

Kommentit (14)

Vierailija

No voi luoja millainen mies jos sun naisellisuus on hänen mielestään tuosta kiinni :D mun kavereissa on naisia jotka on raksamiehiä, putkimiehiä, vartijoita, autoasentajia, yhdistelmäkuskeja, järjestyksenvalvojia ja lukkoseppiä eikä tulis kenenkään miehelle mieleen sanoa mitään noin törkeää :D

Vierailija

Putkiasentaja. Voisi kumppanisi valittaakin, jos et asentelisi niitä puhtaita putkia uudisrakennuksilla vaan puhdistaisit käytössä olevaa viemäriverkostoa.

Muuttofirmassa työskentely on siitä mukavaa, että saa extraa, kun vihjailee varasliigoille, missä kannattaa vierailla.

Minulla katosi ulkomaille muutettaessa tavaroiden joukosta kaikki arvokas. Vakuutusyhtiö ei pystynyt selvittämään, kummassa päässä varkaus tapahtui, mutta Suomessahan ne pakattiin ja vain ne laatikot oli murrettu, joissa oli arvokasta. Työnantajani maksoi muuton ja muuttoliike pakkasi tavarat ja hoiti kuljetuksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ehkä, kun sun työkaverit on hyvännäkösii nuorii miehiä? Ehdota että menee hänki edes salille...

Jos miehellä ei luottamus riitä siihen että nainen on miesvaltaisella alalla kannattaa se mies pistää vaihtoon. Ei tänäpäivänä ole miesten ja naisten töitä.

Vierailija

Olen itse koodari, koulutukseltani DI, ja samantapaiseen reaktioon olen törmännyt. Varsinkin ravintoloissa kun sanoo  mitä tekee työkseen, heti huomaa kuinka useimpien kiinnostus hyytyy. Joskus testasin sitä että johtuuko se oikeasti ammatistani niin, että yhden illan aikana sanoin juttelemaan tuleville olevani sairaanhoitaja. Silloin kiinnostus ei lopahtanut vaan miehet näyttivät eleillään hyväksyntää ja entistä enemmän halusivat tehdä tuttavuutta kanssani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen itse koodari, koulutukseltani DI, ja samantapaiseen reaktioon olen törmännyt. Varsinkin ravintoloissa kun sanoo  mitä tekee työkseen, heti huomaa kuinka useimpien kiinnostus hyytyy. Joskus testasin sitä että johtuuko se oikeasti ammatistani niin, että yhden illan aikana sanoin juttelemaan tuleville olevani sairaanhoitaja. Silloin kiinnostus ei lopahtanut vaan miehet näyttivät eleillään hyväksyntää ja entistä enemmän halusivat tehdä tuttavuutta kanssani.

Mulla vähän sama, koulutukseltani turvallisuusvalvoja ja olen tehnyt vartijan ja järkkärin töitä, nykyään turvallisuustekniikan kanssa enemmäm pelailen. Samatien turn off miehille kun olen "maskuliinisella" alalla. Tällä alalla kyllä kolleegoiltakin tulee nälvintää ja aliarvostusta vastaan jos väärään paikkaan erehtyy töihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi luoja millainen mies jos sun naisellisuus on hänen mielestään tuosta kiinni :D mun kavereissa on naisia jotka on raksamiehiä, putkimiehiä, vartijoita, autoasentajia, yhdistelmäkuskeja, järjestyksenvalvojia ja lukkoseppiä eikä tulis kenenkään miehelle mieleen sanoa mitään noin törkeää :D

Kertokaa mitä alapeukutettavaa tässä on?

Vierailija

Meillä menee ammatit tosi ristiin aatteellisesti ja itse en pidä mieheni työstä. En tätä kuitenkaan sano, koska mielestäni on hyvä, että mies on ahkera työntekijä ja sen täytyy minulle riittää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Putkiasentaja. Voisi kumppanisi valittaakin, jos et asentelisi niitä puhtaita putkia uudisrakennuksilla vaan puhdistaisit käytössä olevaa viemäriverkostoa.

Muuttofirmassa työskentely on siitä mukavaa, että saa extraa, kun vihjailee varasliigoille, missä kannattaa vierailla.

Minulla katosi ulkomaille muutettaessa tavaroiden joukosta kaikki arvokas. Vakuutusyhtiö ei pystynyt selvittämään, kummassa päässä varkaus tapahtui, mutta Suomessahan ne pakattiin ja vain ne laatikot oli murrettu, joissa oli arvokasta. Työnantajani maksoi muuton ja muuttoliike pakkasi tavarat ja hoiti kuljetuksen.

Kyllä mä viemäreitä rassailen ihan kiitettävästi. :D

Vierailija

Haha. Kerroin 16-vuotiaana silloiselle poikaystävälleni että aion hakea lukion jälkeen oikikseen. Haaveilin juristin ammatista. Kyseinen "mies" 19 v, feidasi minut ja sanoi ettei voisi ikinä mennä kanssani naimisiin, koska käräyttäisin hänet pilven poltosta juristina 😂
Eron jälkeen selitti kaikille miten ihana olen muttei pysty hyväksymää tulevaa ammattiani :D No, ei minusta ainakaan vielä ole juristia tullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat