odotatteko anteeksipyyntöä ikuisesti (mykkykoulu jatkuu)

Vierailija

Mies teki jotain ja nyt meillä on "mykkäkoulu" (ei asuta yhdessä) oliitteko mykkäkoulussa siihen asti, että mies tekee aloitteen anteeksipyynnölle

Kommentit (15)

Vierailija

Mies aloitti riidan tyhjästä.

Tällä kertaa mussa ei ollut mitään vikaa, muuta kuin "väärä" mielipiteeni, jonka takia mies alkoi riidelle. en mennyt henkilökohtaisuuksiin, toisin kuin mies.

Mun mielestä riidan aloittajjan täytyy pyytää ensin anteeksi.

Ollaan alle 25.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riidassa on aina kaksi osapuolta.

joo, mut jos toinen riitelee ja käy henkilökohtaisuuksiin, ja toinen on hiljaa. oltiin eri mieltä asiasta x ja mies alkoi haukkua mun ajatusmaailmaa ja koitin rauhallisesti erustella amut mies ei ymmärtänyt mun kantaa ollenkaan, ja suuttui entisestään.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mies aloitti riidan tyhjästä.

Tällä kertaa mussa ei ollut mitään vikaa, muuta kuin "väärä" mielipiteeni, jonka takia mies alkoi riidelle. en mennyt henkilökohtaisuuksiin, toisin kuin mies.

Mun mielestä riidan aloittajjan täytyy pyytää ensin anteeksi.

Ollaan alle 25.

Mykkäkoulu tuo vaan lisää pahaa. Jos mies loukkasi, sulla on oikeus sanoa, että se ja se asia loukkasi sua.

Eihän se välttämättä edes hoksaa mistä sä pidät mykkäkoulua (joka ei ole synonyymi loukkaantumiselle, vaan henkisen vallanpitoa)

Mieluummin otat itse asian puheeksi, keskustelette, ja sen päätteeksi annat miehelle aikaa pyytää anteeksi. Toiset tarvii aikaa miettiä asioita, että saattaa mennä päivä tai parikin, että ymmärtää mokansa ja alkaa hyvitellä. Toiset tajuaa asian sillä sekunnilla.

Voimia, hyvä tuosta tulee. :)

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Riidassa on aina kaksi osapuolta.

Onko? Entäs jos vaan kävelet kadulla ja täysin tuntematon pyytää tulta. Sorry ei ole. Miten niin EI OLE? Sä poltat kuitenkin, sä näytät polttajalta!!! No, en ole koko ikääni polttanut, ei mulla tulta ole. VITTU! SÄ VALEHTELET!!! Ja siinä vaiheessa otin jalat alleni ja helvetin lujaa karkuun ja sehän lähti perään.

Ei se mua kiinni saanut, mutta joku ohikulkija sai sen ja puukkohan sillä oli hihassa koko ajan.

Riitaan ei aina tarvita kahta.

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Mykkäkoulun pitäminen on passiivis-aggressiivista toimintaa ja enteilee huonoa parisuhteen jatkuvuuden kannalta. Tuosta tavasta pitää tehdä irtiotto heti jos huomaa itsensä sitä harrastavan. Jos kumppani harrastaa sitä niin keskusteluyhteyden palattua vakava keskustelu aiheesta ynnä molemminpuoliset lupaukset siitä, että mykkäkouluun ei enää ryhdytä.

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/mykkakoulu_on_vallankayttoa

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/mykkakoulu_ja_mite...

Julma keino kuihduttaa parisuhteen (IS)

Puhumattomuus on tuhoavaa (Väestöliitto)

Mykkäkoulusta on vain pahaa sanottavaa. Jos sinä sen aloitit niin lopeta heti äläkä siihen enää ryhdy.

Vierailija

Lapsikulta, onko miehesi ainoa mies jonka saat? Eikö olisi hyvä paikka pistää suhde poikki? Molemmat voisivat etsiä silloin itselleen normaalin parisuhteen ja sinäkin voisit kasvaa aikuisena. Mietipä asiaa.

Vierailija

Mun mielestä mykkäkouluilijat ovat keskimääräistä tyhmempiä. Saavat olla mykkäkoulussa elämän tappiin saakka. Siitä vaan rypeköön loukkaantumisessaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat