Onko normaalia, että 4-vuotias tyttö nukkuu samassa sängyssä isänsä kanssa?

Vierailija

Kyseessä siis eroperhe, jossa tyttö asuu pääasiassa äidin kanssa, mutta on joka toinen viikonloppu, joskus joka toinen viikko isänsä luona. Isällä on parivuode, hän asuu siis yksin paitsi silloin kun tyttö on siellä yötä. Hieman ihmetyttää, ettei tytölle ole hankittu omaa sänkyä tai edes patjaa. Nukkuu siis isänsä luona ollessaan isän kanssa samassa parivuoteessa. Onko mielestänne ihan normaalia?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Aika pieni lapsi vielä.... Onko isällä pieni koti? Jos lapsi vain viikonloppuisin isällä, miksi hommaisi vielä omaa sänkyä kun lapsi pieni. Tuskin lapsi koululaisena enää suostuu samaan sänkyyn:)

Vierailija

Sitten ei enää ole normaalia kun joku tekee asiasta numeron. Usein löytyy nainen joka sen numeron tekee. Miehen ei kannattaisi oman etunsa nimissä nukkua samassa sängyssä.

Vierailija

Mä nukuin mun isän vieressä viimeksi pari kesää sitten kun oltiin veneilemässä. Ikää oli silloin 31. 

Ihan normaalilta tuntui. Käytiin myös (naku)uimassa ja saunomassa samalla reissulla. 

Mitä ihmeen perverssejä te tunnette? Tuo mies on pessyt mun takapuolta pienenä ja nähnyt mut alasti tuhansia kertoja. Ostanut mun ekat rintaliivit ja kuukautissuojat. 

Jösses. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat