Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punnitse & Säästä-ketju meni konkurssiin

Vierailija

Punnitse & Säästä meni sitten konkurssiin. Toistaiseksi ei henkilökuntaa irtisanota ja myymälät on auki normaalisti kun odottavat pesänhoitajan toimia. Toivovat, että löytyisi  ostaja ketjulle. http://www.iltalehti.fi/talous/2015102820572294_ta.shtml 

Täytyy sanoa, että eipä yllättänyt tämä uutinen.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä olen miettinyt, miten ne voi edes pysyä pystyssä. Ainakaan noissa ABC:n yhteydessä olevissa ei ole asiakkaita näkynyt juuri koskaan. Siis ne on aina tyhjiä ja myyjä kököttää siellä yksin. Kerran menin vahingossa ostamaan sieltä jotain ja maksaessani muutamasta pähkinästä eurotolkulla, jäi mulle epäselväksi se säästöosuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt, miten ne voi edes pysyä pystyssä. Ainakaan noissa ABC:n yhteydessä olevissa ei ole asiakkaita näkynyt juuri koskaan. Siis ne on aina tyhjiä ja myyjä kököttää siellä yksin. Kerran menin vahingossa ostamaan sieltä jotain ja maksaessani muutamasta pähkinästä eurotolkulla, jäi mulle epäselväksi se säästöosuus.

Minä kävin ysärillä säännöllisesti Tampereella ihan niissä ensimmäisissä P&S-kaupoissa (itse asiassa me asuttiin sen toisen kaupan yläkerrassa) ja silloin ne oli oikeasti halpoja. Alakerran kauppa oli sellainen pieni ja symppis, Tullintorin liiketiloissa sitten isompi.

Vierailija

Olen joitakin kertoja asioinut kauppakeskus Kaaren P&S:ssä, ja ainakin siellä on mielestäni erittäin hyvä tuotevalikoima. Harmi jos toiminta loppuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat