Naamiaiset lapsen synttäreillä: hyvä vai huono idea?

mitenon

Lapseni (13 vuotta) pohtii synttäreitään ja on ehdottanut, että hän pitäisi naamiaiset. Ehdotti, että lahjojen sijaan lahja olisi se, että vieraat pukeutuisivat teeman mukaan. Mitä mieltä täällä ollaan, onko hyvä vai huono idea?

Olen itse vähän kahden vaiheilla, koska naamiaisasu toisi ylimääräistä vaivaa kutsutuille ja aiheuttaa isompia kustannuksia kuin halpa lahja. Toisaalta muuten tuo olisi minusta kiva idea.

Kommentit (9)

Vierailija

Ei välttämättä tuo kustannuksia ollenkaan, ihmisillä on paljon kaikkea nurkissaan. Vain luovuutta tarvitaan.

Itse lähtisin juttuun mukaan. Pukeutuuko kaikki tuon ikäiset, panostaako? Ettei vaan olisi päässään ne hassut lasit, kun eivät kehtaa heittäytyä.

Vierailija

Minusta olisi kiva idea ja eiköhän jokaisella ole jotain naamiaisiin sopivaa ennestään ja jos ei ole niin naamiaisiahan on monta vuodessa (ainakin meillä päin- vappu, ystävänpäivä, halloween, pääsiäinen, joulu).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis pakotat 13-vuotiaan lapsesi pitämään synttärit ja vielä ilman lahjoja jollakin typerällä naamiaisteemalla? Ei näin.

En pakota, vaan hän itse ehdotti naamiaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaisimpa nähdä 13-vuotiaan nykyteinin joka pukeutuu naamiaisiin :D

Ei kaikki tuon ikäiset ole mitään kanoja, jotkä käyttävät vain H&M:n farkkuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis pakotat 13-vuotiaan lapsesi pitämään synttärit ja vielä ilman lahjoja jollakin typerällä naamiaisteemalla? Ei näin.

kyllähän kaverisynttärit on kova sana ja nasmiaiset vielä kovempi. Kutsukortit kannattaa jätyää ajoissa. Jopa meökein kuukausi ennen, jos naamiaisia suunnittelee

Vierailija

Kutsukorttiin voi myös kirjoittaa että niille, joilla ei ole omaa asua on varattu kaikenlaista hauskaa rekvisiittaa. Sitten vaan lainaat tai vuokraat hattuja, huiveja, laseja ja asuja varmuuden vuoksi. Näin puku ei ole esteenä kenenkään osallistumiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kutsukorttiin voi myös kirjoittaa että niille, joilla ei ole omaa asua on varattu kaikenlaista hauskaa rekvisiittaa. Sitten vaan lainaat tai vuokraat hattuja, huiveja, laseja ja asuja varmuuden vuoksi. Näin puku ei ole esteenä kenenkään osallistumiselle.

joo, näin oli suunnitelmissakin. Teemaksi tyttöni haluaa Disneyn. Tuo ei taida olla kenellekään kohtuuton ja mahdollistaa kaiken mahdollisen piirroshahmoista Tähtien sotaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat