Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ylipainoinen mies kelpaa?

Vierailija
28.10.2015 |

Johtuuko se itse ylipainosta vai siihen liitetyistä ominaisuuksista (laiskuus, mässäily, runsas alkoholin käyttö jne.)? Mietin vain kun oon ylipainoinen psyykelääkityksen takia, mutta syön pääosin terveellisesti enkä käytä alkoholia. Lisäksi käyn salilla ja uimassa muutaman kerran viikossa.

Naisrintamalla kuitenkin menee heikosti, saan ylipainoisiltakin naisilta kylmää kohtelua. Toki en tiedä johtuuko tämä ylipainosta, mutta veikkaan niin. Mun sosiaaliset taidot ovat kuitenkin ihan hyvät ja käyttäydyn kohteliaasti

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa normaalipainoinenkaan, ellei ole komea tai fyrkkaa. Eli älä huoli.

Vierailija
2/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?

Luulen, että sun sosiaaliset taidot eivät ole ihan niin hyvät kuin ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ei kelpaa? Minun aviomieheni on ylipainoinen, samoin työpaikkaihastukseni. Molemmat ovat hauskoja ja älykkäitä miehiä, joiden kanssa viihdyn. Kun jonkin ihmisen lähellä on hyvä olla, ei siinä painolla ole mitään merkitystä.

Vierailija
4/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä syynä ovatkin ne psyyken ongelmasi?

Mutta eipä tuo ylipaino mikään valtti pariutumiselle ole myöskään. Lihakset kiinnostavat enemmän kuin lipidit.

Vierailija
5/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen hoikka ja en vaan pidä ihrasta. En itselläni enkä miehelläni. Vaikea sanoa, miten toimisin,  jos hän kovasti lihoisi. Minulla on ylipainoisia ystäviä ja lähimmäisiä, ei haittaa. Jotenkin "iholla" vaan tuntuu vastenmieliseltä. 

Vierailija
6/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. paino 83 kg pituus 183 cm , sanokaa olenko mielestänne ylipainoinen ?

Vierailija
7/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylipaino ole mikään mielipidekysymys.

Vierailija
8/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko on tilastoissa sairaalloisen ylipainoinen..tosin hänellä kaikki paino on lihasta. Katsokaa peiliin, niin näette oletteko läskejä vai ette.

Vierailija
9/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?

Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista

Vierailija
10/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, ei pelkistä mitoista voi aina ylipainoa päätellä. Ellei nyt ole kyse mitoista tyyliin 170cm/150kg.

Mutta tuollaisissa mitoissa jotka sinulla on, läskin ja lihaksen suhde kehossa ratkaisee oleko löysä, normaali vai timmi. Toki painoindeksin mukaan normaalipainoinen.

Vierailija
11/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo "ylipainosi" voi olla lihasta tai läskiä. Mutta vaikka tuo olisi läskiä, et siltikään ole paljon ylipainoinen.

Vierailija
12/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista

Ja olet varma, että naiset, joita olet baarissa ja salilla lähestynyt, ovat sinkkuja ja siellä nimenomaan etsimässä itselleen parisuhdetta?

Vierailija
13/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun jutut vaan on tylsiä ja vitsit kuluneita?

Vierailija
14/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ryhdikäs ja vähän lihastakin, tuo on sopiva paino. Jos on löysä plösö joka istuu päivät toimistotuolilla ja illat telkkarin ääressä sohvalla ja näiden väliset matkat auton ratissa, on ylipainoinen.

Vierailija
15/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUn mies on ylipainoinen, ihan  kunnon mahan on jo. siltti maailman ihanin mies, en vaihtaisi mihinkään pyykkilautavatsaan. <3

Vierailija
16/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun jutut vaan on tylsiä ja vitsit kuluneita?

Tai yksinkertaisesti vaan puuttuu tilannetaju. Ei muakaan kiinnosta yksikään mies, kun käyn salilla treenaamassa. Haluan keskittyä treenaamiseen, sitten suihkun kautta kotiin. Baarissa saatan olla viettämässä ystäväni synttäreitä tai muuten vaan juhlimassa heidän kanssaan eikä tapoihini kuulu alkaa hengailemaan jonkun miehen kanssa. Ne on ihan eri reissuja, kun lähdetään etsimään kaksilahkeisia.

Vierailija
17/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet varma, että naiset, joita olet baarissa ja salilla lähestynyt, ovat sinkkuja ja siellä nimenomaan etsimässä itselleen parisuhdetta?

Niin voihan olla, että oon ite lähestynyt aina vääriä naisia ja normaalipainoiset kaverini oikeita naisia. Mikä sitten olisi parempi paikka?

Vierailija
18/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi yrität lähestyä salilla? Ihmiset haluavat treenata rauhassa. Baarissakaan kaikki eivät ole iskemässä miehiä tai jos ovat, rima voi olla korkealla. Ehkä et vaan ihmisenä sitten sytytä eikä sillä ole ylipainon kanssa tekemistä. Myös psyykelääkitys tekee ihmisestä vähän lössähtäneen oloisen. Etsit vääristä paikoista naista. 

Vierailija
19/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin naisiin olet yrittänyt kontaktia ottaa? Ovatko olleet jotain kaunottaria, sinua nuorempia tms? Ehkä sun kannattaa yrittää tutustua naisiin muualla kuin baarissa ja salilla? Jos olet siisti ja ystävällinen, hymyilet ja olet kiva, niin oudolta tuntuu, jos naiset ovat sulle tympeitä. Itse olen jo keski-ikäinen nainen, enkä koskaan ole kenellekään epäkohtelias. Mutta ihan rehellisesti sanon, että nuorena en olisi kiinnostunut ylipainoisesta miehestä, ihan vaan koska ei miellyttänyt silmää, nyt en kyllä välittäisi ollenkaan jos ylipainoa ei nyt aivan mahdottomasti olisi. Nuorena tuli myös joskus oltua vähän kylmäkiskoinen miehiä kohtaan, kun tuntui usein, että jos oli ystävällinen, niin jo kohta mies ehdotti treffejä ja sitten oli vaikea kieltätäytyä. Sitä tapahtuu kyllä edelleen, mutta kun muistaa pitää sormuksen sormessa, niin se kummasti vähentää.

Vierailija
20/40 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä iso maha on ok, iso perse taas ei ole.