Miksei ylipainoinen mies kelpaa?

Vierailija

Johtuuko se itse ylipainosta vai siihen liitetyistä ominaisuuksista (laiskuus, mässäily, runsas alkoholin käyttö jne.)? Mietin vain kun oon ylipainoinen psyykelääkityksen takia, mutta syön pääosin terveellisesti enkä käytä alkoholia. Lisäksi käyn salilla ja uimassa muutaman kerran viikossa.

Naisrintamalla kuitenkin menee heikosti, saan ylipainoisiltakin naisilta kylmää kohtelua. Toki en tiedä johtuuko tämä ylipainosta, mutta veikkaan niin. Mun sosiaaliset taidot ovat kuitenkin ihan hyvät ja käyttäydyn kohteliaasti

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?

Luulen, että sun sosiaaliset taidot eivät ole ihan niin hyvät kuin ajattelet.

Vierailija

Kenelle ei kelpaa? Minun aviomieheni on ylipainoinen, samoin työpaikkaihastukseni. Molemmat ovat hauskoja ja älykkäitä miehiä, joiden kanssa viihdyn. Kun jonkin ihmisen lähellä on hyvä olla, ei siinä painolla ole mitään merkitystä.

Vierailija

Ehkäpä syynä ovatkin ne psyyken ongelmasi?

Mutta eipä tuo ylipaino mikään valtti pariutumiselle ole myöskään. Lihakset kiinnostavat enemmän kuin lipidit.

Vierailija

En tiedä, itse olen hoikka ja en vaan pidä ihrasta. En itselläni enkä miehelläni. Vaikea sanoa, miten toimisin,  jos hän kovasti lihoisi. Minulla on ylipainoisia ystäviä ja lähimmäisiä, ei haittaa. Jotenkin "iholla" vaan tuntuu vastenmieliseltä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v. paino 83 kg pituus 183 cm , sanokaa olenko mielestänne ylipainoinen ?

Ei ylipaino ole mikään mielipidekysymys.

nn

Oma ukko on tilastoissa sairaalloisen ylipainoinen..tosin hänellä kaikki paino on lihasta. Katsokaa peiliin, niin näette oletteko läskejä vai ette.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?

Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, ei pelkistä mitoista voi aina ylipainoa päätellä. Ellei nyt ole kyse mitoista tyyliin 170cm/150kg.

Mutta tuollaisissa mitoissa jotka sinulla on, läskin ja lihaksen suhde kehossa ratkaisee oleko löysä, normaali vai timmi. Toki painoindeksin mukaan normaalipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tuo "ylipainosi" voi olla lihasta tai läskiä. Mutta vaikka tuo olisi läskiä, et siltikään ole paljon ylipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista

Ja olet varma, että naiset, joita olet baarissa ja salilla lähestynyt, ovat sinkkuja ja siellä nimenomaan etsimässä itselleen parisuhdetta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on ryhdikäs ja vähän lihastakin, tuo on sopiva paino. Jos on löysä plösö joka istuu päivät toimistotuolilla ja illat telkkarin ääressä sohvalla ja näiden väliset matkat auton ratissa, on ylipainoinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat