Kaikki te naiset, jotka olette vieneet varatun miehen baarista kotiin:
Mikä oli se syy, jonka vuoksi mies sanoi lähtevänsä teidän mukaanne. Tyyliin: vaimo ei ymmärrä/nalkuttaa/ei anna.
Kommentit (76)
vietteleviä vamppejakin on, jotka ei kunnioita toisen omaa.
Suljetaan vain silmät tapahtuneelta, syytetään mielessään sitä ilkeää ja pahaa toista naista, ja a vot: miehelle annetaan anteeksi pieni paneskelu naapurin Irman kanssa.
Vierailija:
vietteleviä vamppejakin on, jotka ei kunnioita toisen omaa.
Vaan edelleen olen sitä mieltä, että vieraissa hyppiminen on miehen taholta väärin. Eikä se minusta osoita kovin kummoista empatiakykyä naiseltakaan, jos tietoisesti paneskelee vasta vauvan saanutta perheenisää...
Mies on syyllinen, mutta ei se toinen nainenkaan syytön ole. Jos tietoisesti lähtee ukkomiehen matkaan, niin kyllä täytyy olla melko horo ja moraaliton. En pystyisi itse moiseen, mutta mulla onkin omatunto (tuntematon käsite nykyisin?). En vaan pystyisi moista tekemään sille vaimolle ja lapsille - en ikinä.
Eikä mulla kyllä kiihottaisi edes sellaisen kusipään matkaan lähteä. Mulle niiden miesten pitää olla vähän tasokkaampia - myös sitä pelkkää panoa varten. :)
niin eihän se ukkomies mihinkään olisi lähtenyt.
Parin ukkomiehen kanssa oon vehdannu. Toinen sano että parisuhde tylsää.. Toinen sano että suhde loppuu pian..
Molemmat olis halunnu vaihtaa mut siihen entiseen, mutta HEI! Otanko mää tosiaan semmosen moraalittoman, selkärangattoman lieron?
Se toinen nainen työmatkojen jälkeen meni sängyt ja suihkut läpi ja etsi hiuksia, koska mies oli jääny aikasemmin kiinni! -Touhujen jälkeen mies sitten siivoi suihkun ja tarkasti lakanat!!! Mää jätin sille naiselle kuitenkin pari hiusta piiloon joista toivoin ne löytyvän!
Sen jälkeen on ällöttäny varatut miehet.. :(
Mies anoi olevansa onnellinen vaimonsa kanssa ja rakastavansa tätä. Ei haukkunut/moittinut vaimoaan sanallakaan. Mutta halusi silti mukaani ja minä sinkkuna (ja aika nuorena/ajattelemattomana) otin miehen mukaani. Mukavaa oli eikä koskaan ole tavattu jälkeenpäin.
Toivottavasti heillä asiat kunnossa.
Seksiä haetaan kun sitä halutaan, eikä siinä tarvitse kummankaan selitellä...
ja tiedän että vaimo on sellainen hiljainen hiirulainen. Kai mies kaipasi vähän elävämpää muijaa, niin sängyssä kuin muutenkin.
Siis siinä tapauksessa että kertovat jonkun " selityksen" . Tiedän, että kaikki ei kerro olevansa varattuja.
ap
Mistäs lähden miehiltä tätä asiaa kysymään?
ap
Sehän voi olla vaikka mikä hullu murhaaja tai muuten ihan hullu ja sitten se tietää missä asutte
Syyt miksi olen vienyt varatun miehen kotiini baarista:
a. mies ei ole kertonut, että on varattu
b. mies on antanut ymmärtää erittäin vahvasti olevansa vapaa
c. miehellä ei ole ollut sormusta sormessa ja hänen siviilisääntynsä ei ole tullut puheeksi
Syyt miksi en ole ottanut varattua miestä baarista mukaani:
a. ruikuttanut puoli iltaa mulle kuinka vaimo/tyttöystävä yms. ei ymmärrä. Näille tapauksille olen sanonut suorat sanat: kukaan ei tässä maailmassa voi sinun elämää muuttaa paremmaksi. Vain sinä itse voit asiaan vaikuttaa. Jos on huono olo vaimon kanssa, puhu vaimolle, jutelkaa asiat selviksi. Vain SINÄ itse voit vaikuttaa millainen olo sinulla on.
Lyhyessä ajassa kolmelle eri miehelle näin sanoi. Jokainen heistä halusi puhelinnumeroni, kukaan heistä ei lähtenyt matkaani ja jokainen heistä soitti minulle myöhemmin kiitos puhelun. Kiitoksen hyvistä neuvoista ja kertoivat kuinka olivat jutelleet vaimojensa kanssa ja kuinka vaimolla ei ollut ollut aavistustakaan siitä, että mies on voinut parisuhteessa huonosti. Nyt on asiat kuulemma paremmin.
Joten, ei kaikki naiset tahallaan vamppaa ja iske varattuja miehiä. Kuten olen tälläkin palstalla monesti sanonut pitää edelleenkin paikkansa: KETÄÄN EI VOI VÄKISIN ISKEÄ!!!!
Olen ollut monenkin ukkomiehen kanssa sängyssä, mutta vain ja ainoastaan siksi, että en ole tiennyt heidän olevan varattuja. JOS olisin tiennyt, en olisi niin tehnyt.
Että syyttäkään vain suoraan ja ainoastaan niitä ihania pettäjä miehiänne. Älkääkä aina syyllistäkö viatonta naista. PISTE.
Olen aika itsekäs ihminen ja jos haluan jotain, otan sen.
Mulle on aivan sama onko mies vapaa vai varattu, jos se kerta lähtee mun mukaan. Olen itse yh, lasteni isä kuoli neljä vuotta sitten. Viimesen vajaa pari vuotta olen käynyt ulkona ehkä kerran kuussa ja aina olen seuraa saanut.
En kysele mitään selityksiä, se mies on siinä kohtaa vain ja ainoastaan itsenään läsnä. Ei kukaan määrittele itseään puolisonsa kautta. TAi ei ainakaan pitäisi.
Vierailija:
Syyt miksi en ole ottanut varattua miestä baarista mukaani:
a. ruikuttanut puoli iltaa mulle kuinka vaimo/tyttöystävä yms. ei ymmärrä. Näille tapauksille olen sanonut suorat sanat: kukaan ei tässä maailmassa voi sinun elämää muuttaa paremmaksi. Vain sinä itse voit asiaan vaikuttaa. Jos on huono olo vaimon kanssa, puhu vaimolle, jutelkaa asiat selviksi. Vain SINÄ itse voit vaikuttaa millainen olo sinulla on.
Lyhyessä ajassa kolmelle eri miehelle näin sanoi. Jokainen heistä halusi puhelinnumeroni, kukaan heistä ei lähtenyt matkaani ja jokainen heistä soitti minulle myöhemmin kiitos puhelun. Kiitoksen hyvistä neuvoista ja kertoivat kuinka olivat jutelleet vaimojensa kanssa ja kuinka vaimolla ei ollut ollut aavistustakaan siitä, että mies on voinut parisuhteessa huonosti. Nyt on asiat kuulemma paremmin.
Joten, ei kaikki naiset tahallaan vamppaa ja iske varattuja miehiä. Kuten olen tälläkin palstalla monesti sanonut pitää edelleenkin paikkansa: KETÄÄN EI VOI VÄKISIN ISKEÄ!!!!
Olen ollut monenkin ukkomiehen kanssa sängyssä, mutta vain ja ainoastaan siksi, että en ole tiennyt heidän olevan varattuja. JOS olisin tiennyt, en olisi niin tehnyt.
Että syyttäkään vain suoraan ja ainoastaan niitä ihania pettäjä miehiänne. Älkääkä aina syyllistäkö viatonta naista. PISTE.
oli intoo täynnä kun pääs pukkaan piukkaan.
Jos hän olisi täydellinen niin silloin kaikki olisi sinun syytä.
Viereinen poytä purskasi nauruun.
Minullakin oli hauskaa ja jätin sen täydellisen varatun miehen siihen.
Tätä keskustelua värittää pikkuvaimojen AUTENTTINEN KAUHU
siitä, että pikku-Jorma vasten tahtoaan (luultavasti läpipervojen kavereittensa raahaamana) löytää itsensä baarista ja että hän täysin suojaamattomana joutuu kuolaavan narttulauman saalistuksen kohteeksi. Hän yrittää epätoivoisena heiluttaa vasemmassa nimettömässä kiiltävää p****magneettiaan, mutta nartut siitä sen kun vaan innostuvat. Jorma haroo vastaan jokaisella neljällä raajallaan, mutta lauman röyhkein narttu saa hänestä tiukan otteen, ja alkaa raahata tärisevää Jomppaa kohti kotiluolaansa. Jorma määkäisee viimeiseksi jotain kotona odottavasta Jatasta, Jaakosta, Jannikasta ja Juanista, mutta narttu vaan hihittää hornamaisesti.
Kauhea jahti päätyy siis Jorman sankarillisesta vastarinnasta huolimatta nartun sänkyyn. Onneksi Jorman jortikka ei sentään moisesta riehunnasta pelästynyt: se hoitaa tehtävänsä moittettomasti, ja vielä monta kertaa...