Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki te naiset, jotka olette vieneet varatun miehen baarista kotiin:

Vierailija
09.02.2006 |

Mikä oli se syy, jonka vuoksi mies sanoi lähtevänsä teidän mukaanne. Tyyliin: vaimo ei ymmärrä/nalkuttaa/ei anna.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelen vain itseäni. Jos pidän jostain tyypistä niin miksi en voisi häntä mukaani ottaa. En ole tilivelvollinen kenellekkään, mies siinä tyhmästi tekee jos vaimoaan pettää.

Vierailija
22/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naurat? En väitäkään että mies oli kovin vaikea pokata, miksi pitäisi ollà? En halua vapaata miestä tällä hetkellä vaan nautin elämästä tyttöni kanssa.

Eikö pihtarivaimo ole vähintään yhtä luuseri kuin minä, vai onko jopa enemmän ;)

81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii tämä perheellinen siitosori. Ei mitään ongelmia, ja aivan sama oliko hänet helppo valloittaa vai ei. Pääasia, että saan miestä ja seksiä ja pikkuisen hellyyttäkin

Vierailija
24/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä naurat? En väitäkään että mies oli kovin vaikea pokata, miksi pitäisi ollà? En halua vapaata miestä tällä hetkellä vaan nautin elämästä tyttöni kanssa.

Eikö pihtarivaimo ole vähintään yhtä luuseri kuin minä, vai onko jopa enemmän ;)

81

Vierailija
25/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pistänyt miettimään. Minulle on silkosen samantekevää saanko kunnon miestä tai luuseria, koska en halua kumpaakaan. Sinä taidat olla joku läheisriippuvainen reppana, kun luulet että kaikilla tarvitsee olla kotona ukko! Minä nautin vapaudesta, elämästä lapseni kanssa ja hyvästä seksistä rakastajan kanssa. Mies ei ole luuseri ainakaan sängyssä ja muualla en ole hänestä kovin kiinnostunut.

Pistikö miettimään ;))

81

Vierailija
26/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein nuo " parisuhteet ja avioliitot" perustuvat just sellaiseen riippuvuuteen. Itse olen itsenäinen ja otan mielelläni vastaan tämän siitosorin, milloin hän vaan haluaa, sillä koko kuvio palvelee myös minun etujani, saan hyvää seksiä jne.

Vierailija
27/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksiä, mielenkiintoinen työ jne., mutta ei ole sitä välillä niin ankeaa arkea miehen kanssa. On säännöllinen elämä ja upea, miehekäs, halukas, älykäs mies, joka välillä tulee " visiitille" .

Vierailija
28/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että vaimo viettää niin paljon aikaa jollain ihmeen AV-palstalla!

Vierailija
29/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaimo kuulemma pihtasi loppuraskaudesta eikä ole lohjennut vieläkään. Verkkarit ja ponnari, istuu koneella ja syö liikaa... Ei sytytä miestä. Mullakin on pieni lapsi, mutta olen silti hyvännäköinen. Saan yh:na hyvää seksiä mieheltä, josta tulossa vakipano, enkä valittele. En usko että rakastun tms. hölmöä. Tapasimme 5 kuukautta sitten ja tapaamme ainakin pari kolme kertaa kuukaudessa. Kukaan ei kärsi!

Vierailija
30/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ettet keksi väitteellesi perusteita. Et voikaan keksiä, koska elän niinkuin haluan eikä sellaisessa ole mitään säälittävää. Sinun on vaan pakko haukkua minua, koska sinua ottaa ihan suunnattomasti meikäläinen päähän. Et voi sietää sitä, että nautin erilaisesta elämästä kuin sinä. Teepä elämästäsi parempaa, niin sinun ei tarvitse haukkua netissä tuntemattomia ihmisiä. Me jokainen määräämme itse elämämme suunnan. Onnea yrityksellesi!

81

Vierailija
31/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha haukkua sinkkuja tai yh:ta. Pahimpia kanoja baarissa on varatut naiset ja samoin firmojen pikkujouluissa. He ovat haukkana miesten kimpussa toisin kuin sinkut.

Omaat huonon itsetunnon koska mollaat täällä yh:ta. Taitaa itselläsi olla pelko persiissä että miehesi pettää...

Vierailija
32/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sekin ihan sama, olenko sinun mielestäsi helppo vai vaikea. Miksi seksin pitäisikään olla kovin mutkikasta, eikö ole paljon vaivattomampaa jos viettelemisestä ei tee kauheaa kissa ja hiiri-leikkiä silloin kun se on ainoa tapaamisen tarkoitus?

81

Vierailija
33/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakelevat varatuille miehille. Säällittävää ja epätoivoista!

Vierailija
34/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäsittepä äiteet mitä flirttiä miehenne pitävät:)

Vierailija
35/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Turha haukkua sinkkuja tai yh:ta. Pahimpia kanoja baarissa on varatut naiset ja samoin firmojen pikkujouluissa. He ovat haukkana miesten kimpussa toisin kuin sinkut.

Omaat huonon itsetunnon koska mollaat täällä yh:ta. Taitaa itselläsi olla pelko persiissä että miehesi pettää...

" Voi hyvänen aika kun sinä olet epätoivoinen"

Vierailija
36/76 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säälittäväksi sanominen on jonkinasteista haukkumista. Selitän tätä juttuani siksi kun se on tässä ketjussa aiheena. Eikö saisi?

Mikä ihme sinua niin häiritsee siinä, että pidän elämästäni vaikka elän sen eri tavoin kuin sinä?

81

Vierailija
37/76 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sattuu olemaan varattu

Vierailija
38/76 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten miten yksinkertaista ja helppoa miehelle ja vakipanolle hyvänsä. Se on silti väärin, koska mies ei tällöin henkisesti ole halukas antamaan tukea vaimolleen heidän yhteisen lapsensa hoidon raskaudesta.

Eikä se väsynyt vaimo PIHTAA, vaan on luonnollisen tapahtuman (synnytys) jälkeen väsynyt ja hormonit hävittäneet halut. Jos mies on lapsen halunnut, on hän myös sitoutunut kestämään lapsen tekoon liittyvät seksiongelmat.

Sori vaan, mutta vaikka en ole uskonnollinen, on pettäminen lapsen syntymän jälkeen pahimman luokan VÄÄRYYS.

Vierailija
39/76 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osapuolet kärsivät, jäisivät kokematta. Utopiaa tietysti, nainen on toisen naisen vihollinen, nyt ja aina.

Ja tiedän tiedän, mies se on joka tekee väärin. SILTI EN IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN alentuisi koskemaan toisen omaan. PArisuhteet ovat vaikeita muutenkin.

Vierailija
40/76 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko on juoppo,läski sohvaperuna.Rahaa ei ole koskaan ja ei tee kotona mitään.Saisinpa tosi hyvän syyn kaiken tämän lisäksi päästä ukosta eroon lopullisesti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan