kuuluuko asiaan? vai pitääkö mennä lääkärin pakeille?
mulla on nyt synnytyksestä aikaa 9 kuukautta, menkat ei oo alkanu vielä. alavatsassa on juiminut ihan lupaavasti mun mielestä jo muutaman kuukauden ajan (en muista koska se alkoi tarkalleen, mutta on mielikuva että aikaa sitten), ja nyt se juimiminen on ajoittain tosi voimakasta ja saattaa tehdä tosi kipeääkin.
repesin pahasti synnytyksen yhteydessä ja kohdunsuuta ynnä muita paikkoja tikattiin tosi pitkään. nyt tuntuu välillä että se juimiminen tuntuu niissä kohdissa joita silloin ommeltiin. esim. rattaia ylämäkeen työntäessäni saattaa kouraista tosi terävästi ja niin että se kouraisu tuntuu aivan selvästi tietyssä kohtaa, ei vain siellä päin.
niin rupesin vaan tässä tuumailemaan että kuuluuko tän vaan olla näin vai onko jotain hämärämpää tekeillä..
tavallaan vähän kummastuttaa menkkojen viipyminen (koska niiden kuuluisi alkaa?), mutta olen ajatellut sen olevan luonnollista koska imetän.
osaatteko kukaan arvella mistä on kyse ja pitäiskö mun mennä lääkärin pakeille tms?
Kommentit (3)
mutta nyt mua ihmetyttää tää juimiminen ja ne terävät kuoraisut alavatsassa..
lisäksi mulla on ollut ihan niinkuin raskausoireita. yrjöttää, vatsassa nipistelee samalla tavalla kuin raskauden aikana, välillä tuntuu myös ihan niinkuin liitoskipuja (ei häpyluun tienoilla niinkään mutta nivustaipeissa. tuntuu kuin jalat olis vähän huonosti kiinni, ja kaikki kiertäminen, esim. kyljen kääntäminen sängyssä, sattuu). apteekin raskaustestin mukaan en ole raskaana.
Mulla on ihan vastaavanlaisia oireita. Eli imetän 6kk ikäistä vauvaani ja noita oireita on ollut nyt parin kuukauden ajan. Minulla ne enteilivät menkkoja, jotka alkoivat. Hormonitoiminta vain tekee tepposia ja oireet ovat kuin raskaana olevalla. Itsekin tein raskaustestin ja negahan se oli.
Jos et imetä niin voisit käydä lääkärin juttusilla.